2026-07-19, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Riveiro sätter ett ganska komplext spelsystem som kommer ta tid att anamma fullt ut. För min del har det varit lite "I told you so" efter GAIS-matchen när ett antal sengångare till vänner sakta börjat vakna upp till att detta kan bli riktigt jävla bra med lite tid och en riktig striker.

Samtidigt ska jag erkänna att jag inte alls trodde på Ayari och om förtroendet han fått hittills resulterat i att han fortsätter leverera som han gjorde mot Atleterna, ja då får jag nog också pudla.
Han har löst det jäkla bra på kort tid, särskillt efter strulet som var med Mikkjal Thomassen.
(För visst fan skulle man väl ge honom tid från början va? Innan det totalt kollapsade?)

Ayaris framgångar hade väl ingen riktigt förutspått, jag kan bara lyfta på hatten för honom👏🏻

Sen förvaltar Riveiro spelarnas individuella talanger mycket bättre än tidigare, det har länge varit en gåta för mig hur AIK med den truppen och ekonomin bara har fått så otroligt mediokra resultat med sig.
Men med det sagt, död och hat åt hela Stockholm. Heja GAIS💚🖤
Citera
2026-07-19, 17:26
Medlem
kubuns avatar
Christos Almyras klar för Djurgården

Stort intresse har visats från flera håll så ser lovande ut
Djurgården presenterar en ny värvning. Christos Almyras ansluter från grekiska Asteras Tripolis.
21-åringen har skrivit på ett kontrakt över 2030 med ”Blåränderna”.
Vi extra stolta över att han valde att ta nästa steg i sin karriär hos oss, säger klubbens sportchef Maximilian Hahn.
Almyras har spelat fyra landskamper för det grekiska U21-landslaget.
https://www.svt.se/sport/fotboll/liverapportering-allsvenskan-2026?inlagg=7da56bab30338f359ee2eab49f9d4ad1
Senast redigerad av kubun 2026-07-19 kl. 17:31.
Citera
2026-07-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jo, ni har kunnat utnyttja er status som underdog i senaste matcherna. Men kan ni bära på favoritskapet och ändå vinna matcher?

Dessutom när ni Sveriges mest kriminella förening.

Kriminellt sexiga.
Citera
2026-07-19, 19:18
Medlem
Boudri till Hammarbys bör bli en sucee.

Boudri bör kunna ta klivet till topp ligorna efter sin tid i Hammarby som iag max ger höst säsongen och nästa säsong till sommarfönstret
Citera
2026-07-19, 20:28
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mugabelover
Kriminellt sexiga.
Först Abraham och nu Boudri till Bajen.

Kommentar?
Citera
2026-07-19, 22:45
Medlem
Citat:

Kommentar?

Helt ointressant faktiskt.
Citera
2026-07-20, 01:12
Medlem
Teus avatar
Citat:

Kommentar?
För en klubb som tillsammans med BP damsuger hela Stockholm på lirare till sina 500 lag är dom onekligen usla på att få fram något av värde på egen hand.

Inte många vrak i det landslaget inte.
Citera
2026-07-20, 07:33
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
För en klubb som tillsammans med BP damsuger hela Stockholm på lirare till sina 500 lag är dom onekligen usla på att få fram något av värde på egen hand.

Fast varför inspirerar inte Solna till lojalitet?
Citera
2026-07-20, 10:36
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
religionsfrihet innebär naturligtvis även frihet från religion och religion i det offentliga ska naturligtvis bekämpas med våld om det så krävs.

Fan jag trodde inte att du var frankofil, Teu. Positiv utveckling
Citera
2026-07-20, 13:31
Medlem
Tonyos avatar
Citat:

Boudri är väl ändå en BP-produkt. Gjorde en säsong i ert ungdomslag som typ 15-16 åring?

Hur många från er akademi bortsett Alexander Isak är i landslaget? Stockholmskillarna är väl i princip alla fostrade i BP bortsett Isak?
Citera
2026-07-20, 15:09
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Hur många från er akademi bortsett Alexander Isak är i landslaget?

Ayari den äldre hälsar
Citera
2026-07-20, 15:33
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Boudri är väl ändå en BP-produkt. Gjorde en säsong i ert ungdomslag som typ 15-16 åring?

Hur många från er akademi bortsett Alexander Isak är i landslaget? Stockholmskillarna är väl i princip alla fostrade i BP bortsett Isak?
2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in