2026-07-19, 19:43
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Även utan håller han på och klämmer runt kuken som fan, blir nästan irriterad, sluta kläm på kuken så förbannat jävla kukklämmare!
Jag känner igen det där, många av gäddorna som liksom håller krampaktigt klämt vid kukroten.
Precis som om deras kuk skulle falla om dom inte stagade upp skiten...
Ser verkligen patetiskt löjligt ut. Undrar om dädda #802 är efterbliven..?
Citera
2026-07-19, 19:45
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Ja det var en kuk kavalkad över det extra. Vissa bilder ser ut som en halvt avskuren Sibylla korv. Han är inte rik iaf, det framgår ju i chatten då han får se om han har råd och åka kollektivt och träffa ”barnet”. Nu kommer det säker in någon ”melon” som försvarar honom men… även om man är fattig, påtänd och går i fällan får man skylla sig själv oavsett hur många gaddar man har på kroppen.

Ja borde vara åldersgräns på detta skit. Han skriker inte direkt neurokirurg nej, känns som en klockren livets hårda skola karaktär.

802
Citera
2026-07-19, 19:51
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Håller med, fy fan va vidrig. Är det ett blodigt sår på ollonet? 🤮🤮🤮🤮

Har väl runkat så frenetiskt att han fått skavsår.

802
Citera
2026-07-19, 20:11
Medlem
Viss är det väl nåt filter på kuken på vissa av bilderna? #802
Citera
2026-07-19, 20:27
Medlem
https://www.instagram.com/dumpadumpennu/reel/Da-0LLpuAVM/

Raketmannen borde verkligen söka hjälp.

Vad använder han för sjuk röst som narrativ.

Låter som något från V for vendetta?
Citera
2026-07-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ja det var en kuk kavalkad över det extra. Vissa bilder ser ut som en halvt avskuren Sibylla korv. Han är inte rik iaf, det framgår ju i chatten då han får se om han har råd och åka kollektivt och träffa ”barnet”. Nu kommer det säker in någon ”melon” som försvarar honom men… även om man är fattig, påtänd och går i fällan får man skylla sig själv oavsett hur många gaddar man har på kroppen.
Klart att han inte har pengar till bussen, han har lagt allt på tatueringar. Men det är bra att han är tatuerad, då kan han inte prata bort kukbilderna.
Citera
2026-07-19, 20:35
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Återigen väldigt tråkig video. Suger att majoriteten av gäddorna lärt sig konfrontationsmetan.
Ja "hård och tuff" med tatueringar och självsäker men när Dumpen dyker upp är det den lilla myran och fega lilla TÖNTEN som konfronteras. 😂😂😂
Senast redigerad av Dimpen 2026-07-19 kl. 20:37.
Citera
2026-07-19, 20:43
Avstängd
Citat:

Nej den här killen var ett riktigt peddo och hans tusen kukbilder var jätte hemska… mår illa efter att ha läst igenom allt det där usch och twii 👎👎🤮
Citera
2026-07-19, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Nej den här killen var ett riktigt peddo och hans tusen kukbilder var jätte hemska… mår illa efter att ha läst igenom allt det där usch och twii 👎👎🤮
Visst är det så, ett riktigt peddo! Vuxen man som snusk-chattar med vad han tror är en 13-åring, och sen stämmer träff med henne och åker för att träffa henne. Klockrent fall!

Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-07-19 kl. 21:00.
Citera
2026-07-19, 20:54
Avstängd
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
https://www.instagram.com/dumpadumpennu/reel/Da-0LLpuAVM/

Raketmannen borde verkligen söka hjälp.

Vad använder han för sjuk röst som narrativ.

Låter som något från V for vendetta?
"Coming soon in a theater near you" saknar jag. 😂 Jag har inte Instagram, men fan vet om jag inte borde skaffa det enbart för att kunna titta på tokerierna vår käre raketdåre presenterar där. Några saker kan jag i alla fall se, bl a en skärmdump från Henrik Vinges konto där denne skriver; "Ny dag och nya lagar börjar gälla. Från och med i dag kan Polisen beordra nätjättarna att ta ner gängens mordannonser.Vägrar de väntar böter, upp till flera miljarder kronor." Exakt hur det här kan vara relevant undgår mej eftersom Dumpen definitivt inte är något gäng. Att jämställa Dumpens publiceringar med gängens mordannonser är inget annat än skrattretande. Sniffar #588 raketbränsle hela dagarna i sträck så att han blir extra dum i huvudet??🤔
Citera
2026-07-19, 20:57
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
"Coming soon in a theater near you" saknar jag. 😂 Jag har inte Instagram, men fan vet om jag inte borde skaffa det enbart för att kunna titta på tokerierna vår käre raketdåre presenterar där. Några saker kan jag i alla fall se, bl a en skärmdump från Henrik Vinges konto där denne skriver; "Ny dag och nya lagar börjar gälla. Från och med i dag kan Polisen beordra nätjättarna att ta ner gängens mordannonser.Vägrar de väntar böter, upp till flera miljarder kronor." Exakt hur det här kan vara relevant undgår mej eftersom Dumpen definitivt inte är något gäng. Att jämställa Dumpens publiceringar med gängens mordannonser är inget annat än skrattretande. Sniffar #588 raketbränsle hela dagarna i sträck så att han blir extra dum i huvudet??🤔
Vid 520TB tappade jag allt hopp. Det är en helt sinnessjuk mängd data. Hela wikipedia (på alla språk) är mindre än så.
Citera
2026-07-19, 20:59
Avstängd
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Visst är #802 ett superäckligt peddo, precis som t ex #785. Dom liknar faktiskt varandra också på sätt att båda söker 13-åringar. Usch och twii!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in