Citat:
Ursprungligen postat av
fiftyforfifty
Du behöver inte vara ledsen för mina vägnar. Är varken republikan eller demokrat. Är mån om att demokratiska principer efterlevs och inte manipuleras. Vilket är möjligt i USA då deras röstningssystem är uråldrigt och byggt på dåtidens villkor. Om det är Trump, Klinton eller djävulen själv som påtalar bristerna - skiter jag blankt i, faktum är att systemet är fragilt.
Huruvida det var något utöver det vanliga då Trump förlorade, låter jag vara osagt. Om Kina skulle ha möjlighet att dra i trådar för att få den kandidat som gynnar dem mest vald, är jag fullständigt säker på att de skulle göra det. Det skulle göras på ett sofistikerat sätt då det skulle vara en potentiell global katastrof om det framkom att de manipulerat. Just därför är det intressant att se vad bevisen är. Problemet är att sanningen skulle kunna presenteras men folk är förblindade av hat så att sanning skulle förbigå dem om ”fel” person påtalade manipulationen.
Om man vill försvaga USA, gör man inte det genom krig. Ingen som anfaller USA kommer komma ut som vinnare. Men ambitionen att försvaga USA finns det gott om. Metoderna att göra det på, är mycket mer subtila än en bomb som briserar eller kulor som viner. Tänk opiumkriget i nytt format.
Återigen, säger inte att valet var riggat men skulle det komma fram att det manipulerats på något vis, hade jag inte blivit förvånad.
Ledsen för dina vägnar, då systematiskt valfusk har aldrig gått finna(Och den gången med Joe så räknade dom om flera ggr, och allt var i sin ordning och med de röstande.), det enda vi sett är ett försök av donalds med systematiskt valfusk.
Det finns inget i det som är givet av donalds som stödjer att Kina gjort valfusk.
Så vad ska vi göra med nonsens påståendet?
För min den inget mer än säga det är skräp, och rätt tragiskt 6år senare så har dom inte hittat nått alls.
Man inser det är ingen tillfällighet att valfusk ligger i Konspirationer och Alternativa teorier, och för bevis aldrig levereras.
Och förutspår även denna tråden kommer till den forumsedel långt senare, och speciellt om detta var allt.
Vad du är förvånad över och inte, det har ingen som helst bäring här.
Så diskutera det som finns i handen, än om fantasin i ditt huvud.