Citat:
Varför ska främlingar skicka bilder till dig på ett anonymt forum? Ingen bryr sig väl om dig? Jag njuter av att vara vacker och jag njuter av att skriva det. Förstår att du inte kan relatera men sånt är livet, orättvist. Alla föds inte vackra och det har ju du och din mamma personlig erfarenhet av eftersom att du aldrig har sett en vacker kvinna utan smink och den första kvinnan du såg i ditt liv, det var ju din mamma.
Otroligt hur blåst du är, klarade du inte ens att förstå första paragrafen?
Jag och andra har sett ditt meningslösa skryt om ditt utseende här och ingen bryr sig eftersom du ej kan backa upp det du säger. Tippar på att det blir nr 1 denna gång, ingen bild på hur "vacker" du är.
Du får dock ursäkta mig, du är alltför dum för vidare konversation.
Tjingeling lilla stumpan!
Jag och andra har sett ditt meningslösa skryt om ditt utseende här och ingen bryr sig eftersom du ej kan backa upp det du säger. Tippar på att det blir nr 1 denna gång, ingen bild på hur "vacker" du är.
Du får dock ursäkta mig, du är alltför dum för vidare konversation.
Tjingeling lilla stumpan!
Tråkigt att inte tycka att ens mamma är fin. När min mamma var 30 så var hon den vackraste kvinnan jag har sett. Min pappa var också skitsnygg! Nu är dom dubbelt så gamla så dom är inte lika snygga idag som dom var då men man ser ju fortfarande att det är två vackra personer. Leendet, ögonen följer ju med till graven.
Så du behöver inte ragga på internet, ingen är intresserad av dig. Snygga människor raggar inte på internet, det behövs inte. Du är bra korkad som tror människor röjer sin identitet för att bevisa en källarmupp att man är attraktiv, uppmärksamheten jag får under en dag, har du inte fått under hela din livstid. Vad ska du och jag prata om? Exakt, inget.

Blir svårt att göra barn annars hörru!