2026-07-19, 15:08
Medlem
PachaMamaKarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
De finns en del svagsinta dom lyckas blåsa men knappast dom allra flesta
De flesta av oss har insett att allt handlar om att få in swishen. Allt som skrivs avslutas med tiggeri. Saras snyftande om att hon behöver få sålt sina handgjorda armband på Tradera.
Citera
2026-07-19, 15:09
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
De finns en del svagsinta dom lyckas blåsa men knappast dom allra flesta
Med de allra flesta menar jag dom som är emot pedofeli.
Citera
2026-07-19, 15:27
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Med de allra flesta menar jag dom som är emot pedofeli.
Vilket dom allra flesta är. Det går dock bra att vara realistisk också, vilket Dumpen inte är.
Citera
2026-07-19, 15:40
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Vilket dom allra flesta är. Det går dock bra att vara realistisk också, vilket Dumpen inte är.
Du vet själv att väldigt mycket i den här tråden skulle respektive författare inte våga diskutera irl. Det skulle bli social utfrysning direkt. Dags för en reality check.
Citera
2026-07-19, 16:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Detta gör tydligen Dumpen för de anhöriga. Men det är väl bara fake enligt de flesta här.

https://dumpen.se/2026/07/17/vad-gor-egentligen-dumpens-anhorigteam/
3 gånger 45 minuter, fantastiskt. hur många timmar månader ägnar fiskarna? För något som inte kan bevisas hända.

Att någon klarar sig bra säger inget om genomsnittet, och om någon går under, är detta försumbart?

Åter igen så är den offentliga exponeringen som inte behöver göras och inte bör göras. Hur förklarar Stella behovet av den? Förfalskad framställning gjord av henne. Men hon kan som de andra inte ifrågasätta drottningen.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-07-19 kl. 17:07.
Citera
2026-07-19, 17:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Jag har ändra mig angående fjortisar som vill ha gubbmask, hört att det inte är just är gubben i sig utan att få gubben att stå och spruta, en stor prestation. Det ger ett poäng och gubben får signera ett kort som flickan har, typ Impulskollens visitkort. Om hon får den att spruta igen inom en timme blir det 5 poäng till. Vid 10 samlade poäng så ger det tillgång till de flesta. För att få Håkan Hellström lär det behövas 30 poäng har jag hört.

Det förklarar detta med de villiga ungdomarna. Att jag varit ovetande om denna marknad kan jag inte förstå. De väljer gubbar för att få tillgång till de attraktivaste.
Citera
2026-07-19, 17:50
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Du vet själv att väldigt mycket i den här tråden skulle respektive författare inte våga diskutera irl. Det skulle bli social utfrysning direkt. Dags för en reality check.
Faktum är även att i ”vanliga” världen utanför hardcoredumpare är det ingen stor sak. Jag är på en skapligt stor arbetsplats, för en tid sedan, x månader (minns inte) va det en gädda här i stan. Inte ett ljud i fikarummet osv, passerade helt obemärkt.

Intresset allmänt av dumpen är betydligt mindre än vad ”dom” vill måla upp.
Citera
2026-07-19, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
De som bearbetat kanske fått vård, ca 70 % har fått traumatiska upplevelser ca 7 % får PTSD, de som blir mest påverkade får CPTSD. Kanhända har de denna.

Tack för svar, så 23% får CPTSD alltså?
Citera
2026-07-19, 18:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdhill160
Tack för svar, så 23% får CPTSD alltså?
Nej det borde vara färre då det är komplex PTSD. Runt 7 % får bestående PTSD, så färre.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-07-19 kl. 18:44.
Citera
2026-07-19, 18:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Faktum är även att i ”vanliga” världen utanför hardcoredumpare är det ingen stor sak. Jag är på en skapligt stor arbetsplats, för en tid sedan, x månader (minns inte) va det en gädda här i stan. Inte ett ljud i fikarummet osv, passerade helt obemärkt.

Frågan är om man skulle våga prata öppet om de åsikter man har i denna fråga.
Tror det finns några som inte vågar stå för vad man skriver här i tråden i en öppen diskussion irl.
Citera
2026-07-19, 18:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Frågan är om man skulle våga prata öppet om de åsikter man har i denna fråga.
Tror det finns några som inte vågar stå för vad man skriver här i tråden i en öppen diskussion irl.
Man vågar nog säga hur man står i frågan, vad man tycker är fel med Dumpen, eller vad som är bra. Men kanske inte ger full like till någon sida. Ingen törs riskera bli anklagad, här skiter jag i att de kallar mig peddo.
Citera
2026-07-19, 19:03
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:

Du skriver med ett självförtroende som fakta bara kan drömma om

Mitt inlägg handlade inte om hur Dumpen kändes till, så vi försöker igen. Det som många skriver och ger uttryck för i den här tråden är sådant de aldrig skulle våga uttrycka irl. De skulle snabbt bli socialt rökta. Och det vet du. Så om man då hittat en liten plats att ventilera sina snurriga funderingar, ska man vara lite försiktig med att försöka övertyga andra om att det är sanningen. Även om ni nu själva tror det. Du fattar nog innerst inne.

Intresset för Dumpen är väldigt stort, det har skrivits spaltmeter om dom. Du hittar svårligen någon som inte ställer sig bakom. Prova att lyfta dina åsikter irl och se hur det går. Varför inte slänga ur sig lite om hor-Sara och att Patrik fått kuk vid fikat på jobbet? Krydda gärna med att du gärna skulle se Sara död.

Dina åsikter får du absolut ha, men du behöver göra en reality check och inse att de ligger i marginalen. Att du har några ryggdunkare här i tråden ändrar inte på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in