2026-07-19, 15:59
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Ikväll är det dags att kolla vad skilleras mer har i sina gömmor, någon eller några teasers tänker jag.
Jockiboi och Julia kanske ska ladda med popcorn?
Har han sagt att han ska släppa nåt ikväll eller?
Citera
2026-07-19, 16:04
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Nämndes ej av Rask vad exakt det står i ansökan.
Förtal behöver ej vara en lögn.

Sen har stämde dvärgen med påsar under ögonen, medviktarna för förtal. Så du kan inte försöka rädda lilla dvärgens heder i detta avseende.
Citera
2026-07-19, 16:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Hoppas Rask stämmer Medviktarna och Axel också

Vad har Rask för anledning att stämma Axel och Medviktarna? Jag menar, för vilket brott?
Citera
2026-07-19, 16:07
Medlem
Citat:
Ni som tycker att Jockiboi’s stämning av medviktarna är fel, tycker ni samma om Skilleras stämning av Rask?

Jockis stämning vilar på falsk grund och syftar enbart till att skrämma och tysta kritiker. Därför ogillas den.

Axels stämning syftar till att lära förtalsbaronen att sluta ljuga om andra. Därför gillas den.
Citera
2026-07-19, 16:09
Medlem
Citat:
Ni som tycker att Jockiboi’s stämning av medviktarna är fel, tycker ni samma om Skilleras stämning av Rask?
Den väsentliga skillnaden är att varken Skilleras eller Medviktarnas innehåll bygger på lögner - de engagerar sig för utsatta, och ett samhälle där sanning och inte lögner premieras.

Därutöver är maktförhållandet ojämlikt.

När Jocke stämmer en liten kanal, med obetydlig räckvidd i jämförelse med hans egen, så slår han nedåt.

Det är svagt.
Citera
2026-07-19, 16:11
Medlem
Citat:

Om någon kunde summera i ett inlägg vad fn det handlar om.

Svårare att hänga med i än Days of our Lives eller Emmerdale Farms .
Citera
2026-07-19, 16:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Har han sagt att han ska släppa nåt ikväll eller?

Jag vet inte i vilket format. Om det blir en short, en premiär, en live eller för medlemmar, något blir det i alla fall
Citera
2026-07-19, 16:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Ja, du var ju en kul kille.

Du hade alltså inget svar på det? Vad har dom gjort för att Rask ska stämma dom. Rask följer Jockibois fotspår, och Jockiboi har hittat ett sätt att tysta meningsmotståndare. Han hotar med stämningar, eller att han ska kontakta media. Vissa går att tysta, men inte Medviktarna eller skilleras.
Vill du något mer få du tramsa vidare i Rasks tråd.
Citera
2026-07-19, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Sen har stämde dvärgen med påsar under ögonen, medviktarna för förtal. Så du kan inte försöka rädda lilla dvärgens heder i detta avseende.

Jag gillar ingen i denna sörjan, vissa ogillar jag självklart mindre. Vill påstå att jag är opartisk.
Citera
2026-07-19, 17:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jockis stämning vilar på falsk grund och syftar enbart till att skrämma och tysta kritiker. Därför ogillas den.

Axels stämning syftar till att lära förtalsbaronen att sluta ljuga om andra. Därför gillas den.

Båda sidorna vill tysta varandra. Finns ingen bra sida i detta.
Citera
2026-07-19, 17:41
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovikkastrumpa
Om någon kunde summera i ett inlägg vad fn det handlar om.

Svårare att hänga med i än Days of our Lives eller Emmerdale Farms .

Helt omöjligt. Be AI😄

Citat:
Dom engagerar sig för att tjäna pengar. Dom hoppade in detta för att det generar klick.

Skilleras får inga mer konsultuppdrag efter att sin dom, så han var tvungen att hitta en ny inkomst.

Medviktarna är 2 låginkomsttagare som drömmer om att leva van life, medvikt fick kicken från sitt kneg och då testade dom först på onlyfans vilket gick dåligt.

Jaså? Var det inte så att han slutade som konsult för han tjänade så pass mycket på yt att han inte behövde?
Sen undrar jag vilken dom du talar om.
Citera
2026-07-19, 17:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Helt omöjligt. Be AI😄

Jaså? Var det inte så att han slutade som konsult för han tjänade så pass mycket på yt att han inte behövde?
Sen undrar jag vilken dom du talar om.

Han är dömd för olaga hot samt förtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in