2026-07-19, 12:03
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ja nej det finns inte så många sådana nej. Och har det hänt så hade kvinnan förmodligen liknande problematik. Känner du dig drabbad? Det är väl allmänt känt att skit dras till skit.

Det är ganska svårt att gå och hitta ett helt cp utan att man är lite cp själv. För att ge dig en förenklad version.
Om jag känner mig drabbad av vadå?
Citat:
Nu kom jag dessutom på att jag inte tänder på ”vackra” män. Det är inte sexigt

En man ska inte vara ”för snygg”. Man blir INTE kåt då. Eller förlåt, JAG blir inte kåt på något som är ”för vackert” för det blir så feminint och faktiskt bögigt.

I said what I said. Jag ser inte sex när jag tittar på en ”vacker” man. Om han är så ”estetiskt” perfekt så är han riktigt tråkig personlighetsmässigt och i sängen.

Ni kan ta dom så tar jag dom stora personligheterna med aura ✨
Men hur ska du ha det egentligen? Det finns ju inga estetiskt tilltalande män enligt dig och du kan ju bara bli kåt på nån du är kär i?
Citera
2026-07-19, 12:08
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Hehe, sanningen är väl att stollarna har kvinnor i parti o minut.
Dock är det knappast kvinnliga läkare eller advokater som dras till Eddie Meduza eller Kenta o Stoffe.
Jag tror nog att psykisk sjukdom, missbruk, misshandel, övergrepp och destruktiva relationer förekommer inom alla samhällsklasser och oavsett socioekonomisk bakgrund. Bara för att nånting ser snyggt ut utifrån sett så vet vi inte vad som sker bakom stängda dörrar.
Citera
2026-07-19, 12:21
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Det finns kanske kvinnor som fungerar mer som män då?

Personligen (eftersom det är viktigt för er pensionärer) så slutade jag bli intresserad av enbart ett utseende efter jag fyllde 17. Människor jag attraherats av i efterhand har jag kommit i kontakt med på ett eller annat sätt och fått en inblick i hur de är personlighetsmässigt och blivit attraherad därefter, och många av dessa män ser inte ut som supermodeller men i mina ögon - efter mer information om personen - så är dessa personer väldigt attraktiva. Och det är väldigt vanligt för kvinnor (mig och mina vänner och kvinnliga kontakter) att många fungerar såhär helt enkelt. Sedan finns det säkert många kvinnor som inte ens hinner analysera sina egna hjärnor för att förstå vad som hann hända, och det där är ju något helt annat och handlar om låg IQ.
Som sagt, det ena utesluter inte det andra. Nej, jag blir inte intresserad, eller attraherad för den delen, av enbart utseende. Men jag kan fortfarande se fysiska attribut hos en man som jag finner tilltalande. Jag kan se en man på bild och konstatera att han ser bra ut i mina ögon. Det innebär inte att jag vill ligga med honom oavsett hur svinig personlighet han visar sig ha. Och nej, supermodeller är inte min personliga preferens. Om jag ska ge dig ett exempel på en snygg man så skulle jag säga Jonas Sjöstedt, före detta politiker, då snackar vi! Men återigen, det räcker förstås inte att bara ha utseendet på sin sida. En person som inte kan diskutera utan att dra till med personangrepp och som använder förkortningen "cp" som ett skällsord, skulle jag aldrig kunna tända på. För att ta ett exempel.

Vad jag förstår handlar den här tråden om vad som kan upplevas som snyggt på en manskropp. Inte om huruvida utseende eller personlighet är viktigast när man väljer livspartner. Det är en annan diskussion, som jag ser det.
Senast redigerad av lillalilith 2026-07-19 kl. 12:42.
Citera
2026-07-19, 12:39
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofijaC
Skägg, hår, doft, ben, röv, ögon, starka armar, händer. Kuken.
Är väl inte konstigare än att du tänder på tuttar och fitta liksom?
Stora, kraftiga händer tycker jag är sexigt (menar inte enorma men typ större än vad kvinnor generellt har). Små, späda händer med långa, smala fingrar har jag svårt för, ärligt talat. Jag skäms för att säga det här men jag känner mig lesbisk då. Men å andra sidan har jag varit väldigt attraherad av män med små händer och inte känt mig ett dugg lesbisk. De männen hade andra saker som kompenserade.
Citera
2026-07-19, 12:59
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det är ju inte direkt så att majoriteten av kvinnor har konstverk till kroppar heller. Många kvinnor har också större komplex än vad män har och därför accepterar de ölmagar o hår på ryggen.
Nu var väl frågan vad man tycker är snyggt och inte vad man kan acceptera?

Personligen tycker jag att en hårig manskropp är sexigt. Det tycker jag signalerar att det är just en man.

Nu blir det kanske lite OT här. Men om vi ska prata om den så kallade "ölmagen" så tycker jag att den liksom ingår i paketet, precis som exempelvis knän eller armbågar. Rent estetiskt sett är jag ganska neutralt inställd - jag blir inte kåt på ölmagen i sig men den gör inte heller en man mindre attraktiv i mina ögon. Men nu kommer vi till det som kanske är lite OT då. Rent praktiskt så tycker jag att magen fyller en funktion. Det är liksom lite härligare att bli omfamnad av en mjuk manskropp än av en hård och benig sådan. Dessutom (läs på egen risk):
Citera
2026-07-19, 13:12
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Nu var väl frågan vad man tycker är snyggt och inte vad man kan acceptera?

Personligen tycker jag att en hårig manskropp är sexigt. Det tycker jag signalerar att det är just en man.

Nu blir det kanske lite OT här. Men om vi ska prata om den så kallade "ölmagen" så tycker jag att den liksom ingår i paketet, precis som exempelvis knän eller armbågar. Rent estetiskt sett är jag ganska neutralt inställd - jag blir inte kåt på ölmagen i sig men den gör inte heller en man mindre attraktiv i mina ögon. Men nu kommer vi till det som kanske är lite OT då. Rent praktiskt så tycker jag att magen fyller en funktion. Det är liksom lite härligare att bli omfamnad av en mjuk manskropp än av en hård och benig sådan. Dessutom (läs på egen risk):

Snygga män får ha ölmage , speciall permisson

Ja de är skönt lite vaddering annars klonkar det från bäckenbenen vid samlag 🤣
Citera
2026-07-19, 13:55
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Snygga män får ha ölmage , speciall permisson

Ja de är skönt lite vaddering annars klonkar det från bäckenbenen vid samlag 🤣

En bra tupp blir aldrig tjock och har någon kagge så skvallrar det om att det mycket väl kan vara en slö jävel utan karaktär som inte orkar ett skit i sänghalmen.
Citera
2026-07-19, 14:01
Medlem
Kvinnor ser väl främst en potentiell försörjare i mannen? Det är ju därför rika, gamla och ofta fula män får snygga, unga och attraktiva damer.
Citera
2026-07-19, 14:06
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
En bra tupp blir aldrig tjock och har någon kagge så skvallrar det om att det mycket väl kan vara en slö jävel utan karaktär som inte orkar ett skit i sänghalmen.

Det är iaf en myt , dom flesta brudar har ju en farsa som morsan inte dumpar för det så du vågar svulla på lite.

Dom kommer inte rata sin kille lika lite som morsan skulle farsan

Men du är ju för fet , 165cm lång och väger 123 pannor

Det är groteskt
Citera
2026-07-19, 17:42
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Jag tror nog att psykisk sjukdom, missbruk, misshandel, övergrepp och destruktiva relationer förekommer inom alla samhällsklasser och oavsett socioekonomisk bakgrund. Bara för att nånting ser snyggt ut utifrån sett så vet vi inte vad som sker bakom stängda dörrar.
Så är det säkert men en skitig missbrukare lär bara dra till sig likasinnade.
Psykisk sjukdom finns i alla samhällsklasser men lättast hittar man dem på en parkbänk utanför systemet.
Citera
2026-07-19, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nej det är ju lite av en extremsport. Men är man hetero så är man.
Ibland får även du till det.
5 plus på det inlägget.
Fy vad äckligt det måste vara.
Vilken jävla tur man inte blev bög.
Ni kvinnor har verkligen otur i allt.
Citera
2026-07-19, 18:10
Medlem
Citat:
Stora, kraftiga händer tycker jag är sexigt (menar inte enorma men typ större än vad kvinnor generellt har). Små, späda händer med långa, smala fingrar har jag svårt för, ärligt talat. Jag skäms för att säga det här men jag känner mig lesbisk då. Men å andra sidan har jag varit väldigt attraherad av män med små händer och inte känt mig ett dugg lesbisk. De männen hade andra saker som kompenserade.
Men om de har små händer, då har de inget att kompensera med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in