2026-07-19, 02:15
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Just kuken kanske inte är så bildskön. Fast inte ful! Jag tycker inte att snipperiet är så tjusigt heller. Allt måste väl inte vara supersnyggt?

En fin fitta är fantastisk! Visst, det finns undantag men det gäller inte synen av en slak kuk med pung, så förbannat vidrigt fult.
Citera
2026-07-19, 02:21
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
En fin fitta är fantastisk! Visst, det finns undantag men det gäller inte synen av en slak kuk med pung, så förbannat vidrigt fult.
Man vänjer sig.
Citera
2026-07-19, 02:25
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Friskt huvud! Där sa du något. Mycket viktigt
Kvinnor tänder inte på psykiskt sjuka människor, vi tänder inte på dåliga gener.
Nej, för det finns ju inga psyksjuka snubbar som har barn. Eller kriminella galningar för den delen. Dessa män lever visst alla i celibat.
Citera
2026-07-19, 06:23
Medlem
Citat:
Just kuken kanske inte är så bildskön. Fast inte ful! Jag tycker inte att snipperiet är så tjusigt heller. Allt måste väl inte vara supersnyggt?

Om man ställer kissimurran och pillisnoppen jämte varandra så är den sistnämnda 10 ggr mer fin att se på.
Citera
2026-07-19, 06:37
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Håller verkligen med om detta! Det är klart att det finns mycket som är viktigare än utseende. Men man kan väl fortfarande bli attraherad av en snygg karl?! Och nej, man måste inte ha några känslomässiga band för att känna attraktion bara för att man är kvinna. Är så trött på fördomar om att "kvinnor inte är visuella".
Det finns kanske kvinnor som fungerar mer som män då?

Personligen (eftersom det är viktigt för er pensionärer) så slutade jag bli intresserad av enbart ett utseende efter jag fyllde 17. Människor jag attraherats av i efterhand har jag kommit i kontakt med på ett eller annat sätt och fått en inblick i hur de är personlighetsmässigt och blivit attraherad därefter, och många av dessa män ser inte ut som supermodeller men i mina ögon - efter mer information om personen - så är dessa personer väldigt attraktiva. Och det är väldigt vanligt för kvinnor (mig och mina vänner och kvinnliga kontakter) att många fungerar såhär helt enkelt. Sedan finns det säkert många kvinnor som inte ens hinner analysera sina egna hjärnor för att förstå vad som hann hända, och det där är ju något helt annat och handlar om låg IQ.
Citera
2026-07-19, 06:39
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Nej, för det finns ju inga psyksjuka snubbar som har barn. Eller kriminella galningar för den delen. Dessa män lever visst alla i celibat.
Ja nej det finns inte så många sådana nej. Och har det hänt så hade kvinnan förmodligen liknande problematik. Känner du dig drabbad? Det är väl allmänt känt att skit dras till skit.

Det är ganska svårt att gå och hitta ett helt cp utan att man är lite cp själv. För att ge dig en förenklad version.
Citera
2026-07-19, 06:45
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofijaC
Om man ställer kissimurran och pillisnoppen jämte varandra så är den sistnämnda 10 ggr mer fin att se på.
Öh va? Verkligen inte. Sjukaste jag läst av en kvinna dessutom.
Citera
2026-07-19, 06:54
Medlem
jjujjus avatar
Nu kom jag dessutom på att jag inte tänder på ”vackra” män. Det är inte sexigt

En man ska inte vara ”för snygg”. Man blir INTE kåt då. Eller förlåt, JAG blir inte kåt på något som är ”för vackert” för det blir så feminint och faktiskt bögigt.

I said what I said. Jag ser inte sex när jag tittar på en ”vacker” man. Om han är så ”estetiskt” perfekt så är han riktigt tråkig personlighetsmässigt och i sängen.

Ni kan ta dom så tar jag dom stora personligheterna med aura ✨
Citera
2026-07-19, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Öh va? Verkligen inte. Sjukaste jag läst av en kvinna dessutom.

Då har du inte läst mycket i ditt liv om det är det SJUKASTE du läst. 🫠
Citera
2026-07-19, 10:24
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Hehe, sanningen är väl att stollarna har kvinnor i parti o minut.
Dock är det knappast kvinnliga läkare eller advokater som dras till Eddie Meduza eller Kenta o Stoffe.
Citera
2026-07-19, 10:28
Medlem
NiccoJs avatar
Det är ju inte direkt så att majoriteten av kvinnor har konstverk till kroppar heller. Många kvinnor har också större komplex än vad män har och därför accepterar de ölmagar o hår på ryggen.
Citera
2026-07-19, 11:38
Medlem
bithaxs avatar
Vet inte vad man kan konstatera.
Frugan verkar gå igång på det mesta när hon är kåt, och totalt ointresserad när hon inte är det.

När hon är på så vill hon hålla på och tafsa och grejer men det är helt oacceptabelt när hon inte är på det humöret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in