Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Håller verkligen med om detta! Det är klart att det finns mycket som är viktigare än utseende. Men man kan väl fortfarande bli attraherad av en snygg karl?! Och nej, man måste inte ha några känslomässiga band för att känna attraktion bara för att man är kvinna. Är så trött på fördomar om att "kvinnor inte är visuella".
Det finns kanske kvinnor som fungerar mer som män då?
Personligen (eftersom det är viktigt för er pensionärer) så slutade jag bli intresserad av enbart ett utseende efter jag fyllde 17. Människor jag attraherats av i efterhand har jag kommit i kontakt med på ett eller annat sätt och fått en inblick i hur de är personlighetsmässigt och blivit attraherad därefter, och många av dessa män ser inte ut som supermodeller men i mina ögon - efter mer information om personen - så är dessa personer väldigt attraktiva. Och det är väldigt vanligt för kvinnor (mig och mina vänner och kvinnliga kontakter) att många fungerar såhär helt enkelt. Sedan finns det säkert många kvinnor som inte ens hinner analysera sina egna hjärnor för att förstå vad som hann hända, och det där är ju något helt annat och handlar om låg IQ.