2026-07-19, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Jo det är precis så det är. Det är du som kommer med halmstrån och är ett får.
Jätteroligt att du skriver att det är jag som kommer med halmstrån för att redan i NÄSTA MENING skriva:

Citat:
Så du tycker att det går bra, med 20 miljoner illegala invandrare i USA?

Citat:
Snygg förespråkare för demokratin. Vad var grunden att man började lagföra id vid val i Sverige tror du?
Var det Trump som grät sig till ID-krav i Sverige eller införde man det ordentligt utrett, på korrekt demokratiskt sätt?

Snygg förespråkare för demokratin som tycker att den stora orangea ledaren skall kunna skrika sig till vad han vill

Sen bör du kolla upp vad "lagföra" betyder om du skall använda det i konversationer.
Citat:
Du har nog ingen aning eftersom du verkar bygga hela din verklighetsuppfattning från Aftonbladet och TikTok.
Du kan inte ha mer fel men tack igen för halmstråna

1. Det har inte förekommit något särskilt valfusk, bevisen har prövats om och om igen.
2. Det förekommer oegentligheter även i Sverige och andra länder, oavsett ID-krav. Men det är i det närmaste försumbart.
3. Välfungerande västerländska demokratier så som Australien, Nya Zeeland och Schweiz saknar krav på ID.
4. Det är inte så att du kan rösta hur som helst bara för att det saknas just ID-krav.

Punkter som ni Trump-tards inte begriper men ändå lipar över.
Senast redigerad av InkontinentKent 2026-07-19 kl. 16:59.
Citera
2026-07-19, 16:46
Medlem
Citat:

Så du tycker att det går bra, med 20 miljoner illegala invandrare i USA? Snygg förespråkare för demokratin. Vad var grunden att man började lagföra id vid val i Sverige tror du?

Du har nog ingen aning eftersom du verkar bygga hela din verklighetsuppfattning från Aftonbladet och TikTok.

Betalar de hyra eller bor de gratis?
Citera
2026-07-19, 16:48
Medlem
.nilss avatar
Självklart stals inget val 2020, inga bevis har någonsin lagts fram.

Det är enbart Trumps taktik - beskylla andra av vad du själv har gjort eller kommer att göra. Blir väl utegångsförbud eller sjuka påhittade lögner innan valdags, kanske falsk flagg via CIA eller Mossad för att verkligen få folket bakom sig att fullständigt gå in i Iran och göra det svårt eller omständigt att rösta.

Varför har han skickat gardet runt om i USA? På skoj? Nej, träning.

Så patetiskt uppenbart vad äcklet gör men kultisarna kommer följa idioten till världens ände.
Citera
2026-07-19, 17:00
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkontinentKent
Ja, du tror helt okritiskt på allt Trump och MAGA säger oavsett hur jävla korkat det är.

Du är alltså en kultmedlem, ett efterblivet får. Har aldrig tänkt en egen tanke. Precis som jag sa från början:

Gäsp.

Att säga emot er efterblivna får och korrigera era lögner kan såklart ses som substanslöst om man är ett efterblivet får som ljuger.

Jag kan oändligt mycket mer om hur det funkar i USA än vad du gör. Men visst är det labilt. Finns ingen anledning att göra det ännu värre än vad det redan är.

Det finns alltså noll bevis för något Trump påstår angående valfusk.

Har du förstått det?

Vilken lögn har jag kommit med? Lider du av demens?

Och nä, du har uppenbart inte någon vidare koll på USA. Du har bestämt dig för en massa saker som du nu kallar för sanning. Självbedrägeri.
Citera
2026-07-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vilken lögn har jag kommit med? Lider du av demens?
Du kallade mina inlägg för substanslösa. Jag håller med om att en stor andel av mina inlägg i tråden är tröttsamma men det är för att lögnaren smultronkungen2 upprepar sina lögner i absurdum.

Trist om du tog åt dig.

Men till exempel följande nonsens som jag redan bemött
Citat:
Det förekommer valfusk i USA då det är tämligen enkelt att fuska. Vi vet att vänstern och demokraterna är beredda att överge demokratin så länge deras parti vinner.

Det är förstås en ren lögn.

Citat:
Och nä, du har uppenbart inte någon vidare koll på USA. Du har bestämt dig för en massa saker som du nu kallar för sanning. Självbedrägeri.

1. Det har inte förekommit något särskilt valfusk, bevisen har prövats om och om igen.
2. Det förekommer oegentligheter även i Sverige och andra länder, oavsett ID-krav. Men det är i det närmaste försumbart.
3. Välfungerande västerländska demokratier så som Australien, Nya Zeeland och Schweiz saknar krav på ID.
4. Det är inte så att du kan rösta hur som helst bara för att det saknas just ID-krav.
Citera
2026-07-19, 17:11
Medlem
Citat:
Gubben är dement. Lider av någon grav störning.
Ah, du är en sån som föredrar att snacka skit om användare, istället för att försvara dina egna påståenden och åsikter.

Att du var en efterbliven Trump-tard och ett får som aldrig tänkt en egen tanke visste jag redan men detta var en nyhet.

Nåja, du kan alltid sjunka djupare.
Citera
2026-07-19, 17:26
Medlem
PUBG2018s avatar
De som tror på detta är värre idioter än de som föds med intellektuell funktionsnedsättning! Jag förundras att folk upprepar vad epstein pedofilerna säger. Jag rek. alla med normal begåvning att blockera allt som har med västvärldens media att göra.
Citera
2026-07-19, 17:53
Medlem
Citat:

Så du tycker att det går bra, med 20 miljoner illegala invandrare i USA? Snygg förespråkare för demokratin. Vad var grunden att man började lagföra id vid val i Sverige tror du?

Jag misstänker att du får din verklighetsuppfattning från Trumpnissar på X.

Själv kollar jag hellre amerikanska tidningar och klipp från olika TV-kanaler i USA.
Citera
2026-07-19, 17:59
Medlem
Han har FBI, CIA, DOJ och alla möjliga orginsationer som är redo att ljuga för honom men även dom kan inte hitta något. Var det inte han själv som ringde och ville "hitta röster" f.ö?

Det är så pinsamt att det finns SVENSKA Trump fans som det visar sig i tråden. Han har gång på gång ljugit om saker vi vet inte är sant. Han pratar som en femåring, t.ex senaste messi's passning i VM, och ändå är folk här och skriver om "omen omen mEn DeMokRaTeRna och vänsternnn".
Citera
2026-07-19, 18:19
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Han lider av antisocial personlighetstörning i kluster B
Men samtidigt som inte är ställe även Kluster A vilket är paranoia/schizofreni.
Såhan är livsfarlig då han helt saknar empati och endast ser till sig själv .
Han är gränslös i sitt agerande och förstår att endast våld och valfusk kan rädda honom i midterms
Så det är vad Trump och CO kommer att vilja göra
Citera
2026-07-19, 18:49
Medlem
Citat:

Du har helt rätt! Se här!

https://www.peoplesworld.org/wp-content/uploads/2024/07/trumpphoto980.jpg
Citera
2026-07-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ja men att kunna gå och rösta utan ID i demokratstyrda delstater går hur bra som helst? Snacka om hål i huvudet.

Vill man medvetet inte kräva ID och t.o.m. förbjuda det som i Kalifornien i ett presidentval så har man inte rent mjöl i påsen. Så är det bara.

Du kan komma med hur många halmstrån du vill.

I demokratiska stater finns det lagar och regler som styr hur röstning ska gå till. Jag kan absolut tycka att det är rimligt att den som röstar kan legitimera sig, men varje land - eller i USA respektive delstat - beslutar hur själva hur röstningsförfarandet ska vara. Har man beslutat att ID inte krävs så är det det som gäller.

Och vill man ändra på röstningsreglerna så kan man göra det. Men då ska det göras på ett korrekt och rättssäkert sätt, inte bara en hafsändring för att hindra folk från att rösta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in