Citat:
Ursprungligen postat av
Osynlige.Mannen
(…)
För de mest fanatiska tillbedjarna kan hon inte göra fel. Hon skulle kunna dränka kattungar i dieselolja, de hade ändå älskat henne.
Precis, men de är ju väldigt få. Att jämföra med när Greta stod på topp och ”alla” hyllade henne. Det är snudd på prestation att sabotera ett starkt och världsberömt varumärke så snabbt.
Citat:
Ursprungligen postat av
afvongreve
Nej, hon kommer inte att åka på fler båtturer till Gaza för att hon insett att israelerna stoppar dem. Ska vi slå vad? Det var ju några som skrev i den här tråden att hon kommer att konvertera till islam också. Det har hon ju inte gjort.
Jaså, har hon insett det nu. Borde hon inte gjort det redan innan hon åkte förra gången? Eller var hon så naiv att hon faktiskt trodde att israelerna skulle släppa igenom båten. Vad jag vet finns det inte ens en hamn att lägga till i. Och vad trodde hon skulle hända med dem inne i krigets Gaza? Och var skulle de skaffat mat och bränsle till återresan?
Hon fick uppmärksamhet av journalister och det är det enda hon kan hoppas på. Därför kan vi nog inte utesluta att hon gör ett nytt försök.
Hon är bara lite drygt 20 år och det är inte för sent att konvertera till islam. Eller tror du det finns en övre åldersgräns?
Personligen är jag mer rädd för att hon ska börja knarka. Skrikvänstern är knappast känd för en sunda livsstil vid sidan om sin veganism. Jag såg ett inlägg på FB igår där den tyska polisen gick fram till just henne i ett ”hav” av demonstranter och släpade iväg henne ganska bryskt. Hon såg närmast drogad ut. Det måste göra ont att släpas bort i armarna och det är inte första gången hon blir det.
Varför inte fira sommaren på Malenas och Svantes lantställe i skärgården istället och samla krafter inför avslutningen på USKA-utbildningen? Är det värt all förnedring att hennes sunkiga kamrater skanderade ”you are not alone”?
Citat:
Ursprungligen postat av
DrDenchman
Jag tror hon kommer försöka igen. Allt för att få selfies och likes. Bli mottagna som hjältar av 10-20 personer vid hemkomst och hamna på bild.
Jag tror inte hon kommer konvertera till islam. Hon VET att muslimska kvinnor blir förtryckta. Så vill hon ju själv inte leva.
Fast vänstern brukar ju tänka i termer av att det bara är att hålla lite kurser i ”rätt” värdegrund så kommer allting att lösa sig efter deras önskemål.
Sen har ju Greta dessvärre visat mer än en gång att det där med logiskt tänkande inte är hennes paradgren.