2026-07-18, 23:50
Medlem
ForumApaches avatar
Erling hamnar utseendemässigt inom ett spektrum av nordeuropeiska folk.
Finns inget att diskutera.
Citera
2026-07-18, 23:56
Avslutad
Hört att tjejer tycker att han är snygg, fattar 0
Citera
2026-07-19, 00:00
Medlem
Har väntat på denna tråd...

Ja Haaland ser märklig ut, med sina markerade, stora utskjutande ögonbryn, pannbenet och de djupt liggande ögonhålorna, även den kantiga hakan och putande läpparna.

Han är lik sin kusin, fotbollsspelaren Tjåland, väldigt mycket.

LÄNK: Albert Tjåland.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/3JO9BL/tjaland--nasta-haaland

Haaland får mig att tänka på en Neanderthalare, den förhistoriska människotypen.
Senast redigerad av Cutthethroat 2026-07-19 kl. 00:18.
Citera
2026-07-19, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Han ser ut som sin fars son + syntetiskt testosteron i tidiga tonår. Det måste väl ändå vara första tanken och inte ett ovanligt genetiskt exemplar?

Det tror jag också. Hans skalle och ansikte påminner om hur klassiska MMA-stjärnor brukade se ut efter ett par år. Insjunkna ögon och kantiga kindben. Norrbaggarna är ju världsledande på doping. Men var kuksugarläpparna kommer ifrån är ett mysterium. De kommer nog väl till pass i omklädningsrummet efter matchen.
Citera
2026-07-19, 00:14
Medlem
Jazkers avatar
Albino-neger med inslag av mongoloid?
Citera
2026-07-19, 00:24
Medlem
Sunimods avatar
Norsk + norsk + 0 = Torsk

Nej han ser inte normal ut men kan spela fotboll.
Citera
2026-07-19, 00:28
Medlem
zombie-nations avatar
Arkaiska drag. Från äldre sapiens och neandertalare. Dvs mer art än ras.

Sådana drag ger kraftig kroppsbyggnad, ögonbrynsben, stor näsa, kraftig käke, bred nacke. Hans short midface kommer dock från yngre sapiens.

Så av någon anledning har riktigt gamla gener fastnat i honom.
Citera
2026-07-19, 01:16
Medlem
Sven5678s avatar
Drog inte nassisterna igång något ariskt institut i Norge när de lånade landet. Där experimenterade de med inblandning av både Torsk o annat levande från norra halvklotet för att finna den ultimata vita genen.

Har för mig de sålde kvarlåtenskapen inkl ägg till någon statlig norsk fertilitetsklinik innan de drog och nu får vi se resultatet. Hybriden Haaland framtagen som klassisk 9 och efter det ytterligare en mer misslyckad uppföljare (kallad kusin) som de fantasifullt döpte till Tjåland.

Dock hört rykten genom Olof Lundh om en 3e version som ska va överjävlig även i mål, kallad Hyland, där de smugit in lite svenskt alkoholistblod för att få till lugnet i målet, vi får se, spännande i alla fall
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Har väntat på denna tråd...

Ja Haaland ser märklig ut, med sina markerade, stora utskjutande ögonbryn, pannbenet och de djupt liggande ögonhålorna, även den kantiga hakan och putande läpparna.

Han är lik sin kusin, fotbollsspelaren Tjåland, väldigt mycket.

LÄNK: Albert Tjåland.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/3JO9BL/tjaland--nasta-haaland

Haaland får mig att tänka på en Neanderthalare, den förhistoriska människotypen.
Citera
2026-07-19, 01:48
Avstängd
[quote=Kraftkarl|95466210]
Cro-Magnon och vi är samma art, Homo sapiens. Cro-Magnon är ett samlingsnamn för den moderna människan som levde i Europa för 40 000 till 10 000 år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Jag gissar på cromagnontyp. De generna lever kvar bland européerna och kan ibland manifestera sig med mer eller mindre utpräglade drag.

Hans föräldrar är så så vitt jag vet helt vanliga norrmän.

Cro magnon? Jag hade förstått om ni hade kallat honom neandertalare eller vilken arkaisk människa som helst, men Cro magnon var i princip den första och utvecklade europeiska människan, och var mycket lik dagens västeuropéer.

Håland påminner snarare om en vit homo erectus
Citera
2026-07-19, 01:54
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Starkare än vanligt inslag av neandertalare?
Det är främst den icke-Germaska brednäsan som komplicerar rasbestämningen. Kroppslängden och ansiktsformen kan inte utesluta Afroid albinism i generna.
Citera
2026-07-19, 02:12
Medlem
Ett lätt avvikande utseende och folk spekulerar vilt om alla möjliga folkslag. En del ser särpräglade ut helt enkelt. Tänk Ron Perlman eller alla Bondskurkar genom åren.
Citera
2026-07-19, 02:47
Medlem
ragingcows avatar
Tänker på Kenny Wangler från serien oz varje gång jag ser Håland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in