2026-07-18, 22:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Jorgen
Säreget utseende absolut. Läste någonstans för ett år sen att han skulle vara ansiktet ut för nått modehus, kan ha varit Versace.
Ju märkligare och kändare du är, ju större chans för modelljobb.
Iallafall gjorde han inte bra ifrån sig i sista VM-matchen.
Stod med ryggen mot spelet och glodde ner i gräset. Sprang inte alls.
Läste sen att han var utmattad.
Han som bl.a äter inälvor och bär speciella glasögon just för att optimera kropp och sömn haha.
Dolce & Gabbana.
Citera
2026-07-18, 22:31
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, han verkar genomsnäll/medmänsklig och att han tycker sig vara snygg? Jag tror att det löser sig med att många "unga möer", nä, men damer, nog ändå blir kära och så kan det bli jättefina avkommor ändå. Och blir de inte urtjusiga så lär de ha få sådan talang så det går bra ändå!

Sen ändras ju vad som är vackert, hela tiden, så han kanske är framtidens skönhet och före sin tid?

Han är varje fall den lyckade kombinationen av att vara ett fysiskt fenomen och ha en otroligt utvecklad talang för det han sysslar med.

Sen ja.. ser han dessutom bra ut. På ett litet underligt sätt. I min egna subjektiva bedömning varje fall.

Jag gläds åt Norges vägnar och för oss nordbor även om jag själv(ifall jag var norsk)inte hade gillat hans prioriteringar av Italien framför sitt eget folk i Oslo efter vm.
Citera
2026-07-18, 22:37
Medlem
Johnblends avatar
Som alla vet och allt enligt folkbildningskanalen SVT så härstammar den skandinaviska mannen från Afrika. Det sägs också att ur-generna går igen var 50-tionde generation. Mamman kan också jobbat som missionär eller bartender i Afrika. Hur som helst, grabben har en intressant fysik.
Citera
2026-07-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Han är varje fall den lyckade kombinationen av att vara ett fysiskt fenomen och ha en otroligt utvecklad talang för det han sysslar med.

Sen ja.. ser han dessutom bra ut. På ett litet underligt sätt. I min egna subjektiva bedömning varje fall.

Jag gläds åt Norges vägnar och för oss nordbor även om jag själv(ifall jag var norsk)inte hade gillat hans prioriteringar av Italien framför sitt eget folk i Oslo efter vm.

Ja, jag tror att den som är tillräckligt bra alltid, förr eller senare, även ser bra ut. Att duktigheten väcker attraktion och det är därför "vad är skönhet/att vara snygg/vacker" ständigt ändras. För är någon så bra som honom, så måste den nästan automatiskt bli attraktiv. Det KAN ha varit lika med Zlatan. Att han när han först dök upp, var han inte ökänd för sin skönhet, men numer är han nog rankad som att se jäkligt bra ut.

Medan Beckham på sin tid var SNYGG, men har dalat, inte bara av ålder utan när man ser på bilder på honom så har han väl aldrig varit jättesnygg. Men DÅ var han det. Men på något motsatt vis, han var snygg och han var duktig.

Annat med dessa verkligt duktiga som kommer att flytta vad skönhet är.
Senast redigerad av Ruskette 2026-07-18 kl. 22:46.
Citera
2026-07-18, 22:43
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Aldrig sett en ordentlig same IRL till skillnad från diverse negerstammar. Det är vad det är.

Så du satsar på albinoneger.

Haha - det är tur för Haaland att han kanske tjänar sex miljoner i veckan, för snygg är han inte.

Han lär få bejbs ändå. Hoppas han har vett på att inte satsa på någon plastmodell.
Citera
2026-07-18, 22:44
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ja, jag tror att den som är tillräckligt bra alltid, förr eller senare, även ser bra ut. Att duktigheten väcker attraktion och det är därför "vad är skönhet/att vara snygg/vacker" ständigt ändras. För är någon så bra som honom, så måste den nästan automatiskt bli attraktiv. Det KAN ha varit lika med Zlatan. Att han när han först dök upp, var han inte ökänd för sin skönhet, men numer är han nog rankad som att se jäkligt bra ut.

Hos vilka?

Han har en jävulens stor näsa.
Citera
2026-07-18, 22:48
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:

Du är nog inne på nånting där.

Zlatan eller Erling som tidningsbud kanske inte hade sett så mycket ut för världen.

Även om det såklart finns undantag även där.

Talang är en skönhet i sig och skapar förutsättningar för att våga sticka ut.
Citera
2026-07-18, 22:53
Medlem
Citat:

Herrejävlar. Du skojar väl??
Citera
2026-07-18, 22:55
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag tippar på anabola steroider innan han vuxit klart.
Citera
2026-07-18, 22:55
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Jag gissar på cromagnontyp. De generna lever kvar bland européerna och kan ibland manifestera sig med mer eller mindre utpräglade drag.

Hans föräldrar är så så vitt jag vet helt vanliga norrmän.

Cro-Magnon och vi är samma art, Homo sapiens. Cro-Magnon är ett samlingsnamn för den moderna människan som levde i Europa för 40 000 till 10 000 år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Däremot i reportage från tidigare nämnda områden. Men det är nog troligare att förekommande blont och rött hår och blå ögon har med Romarriket att göra, än med kortlivade korsfararexpeditioner.

Izzat Ibrahim ad-Douri Iraks tidigare vicepresident under Saddam Husseins regim var rödhårig och blåögd.
Citera
2026-07-18, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Hos vilka?

Han har en jävulens stor näsa.

Ja, jag har inga siffror men gissar hos 995 av 1000 kvinnor, fast han har stor näsa.

Kanske enklare för dig om jag tar Mikael Persbrandt som exempel? Han var klassad som "skitful" men med tidens gång och skådespelarprestationer blev han alla damers favorit.
Citera
2026-07-18, 22:58
Medlem
Citat:
Du är nog inne på nånting där.

Zlatan eller Erling som tidningsbud kanske inte hade sett så mycket ut för världen.

Även om det såklart finns undantag även där.

Talang är en skönhet i sig och skapar förutsättningar för att våga sticka ut.
"Talang är en skönhet i sig och skapar förutsättningar för att våga sticka ut." DET citatet borde gå vidare i historien! Intelligent och vackert!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in