2026-07-18, 21:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
chatgpt ter sig tämligen PK och svarar så här:

Om man enbart tittar på ansiktsdragen – alltså ögon, näsa, läppar, käklinje och ansiktsform – går det fortfarande inte att dra någon tillförlitlig slutsats om ursprung.

"Det går alltså inte att säga "han ser norsk ut" eller "han ser tysk ut" enbart utifrån ansiktsdragen, eftersom det inte finns några ansiktsdrag som är unika för ett visst europeiskt land eller en viss etnicitet. Två personer med mycket liknande ansiktsdrag kan ha helt olika ursprung."

Det är ju Norge så man kan ju inte utesluta någon form av Troll inbehandling i släktledet Haaland. Klart är att han är ett monster. Roy Keane sitter ju fortsatt och surar över pappa Haaland. Att han idag ses som skurken medan det var ju Haaland som (enligt honom) var det.
Citera
2026-07-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Möjligen att de har samma farsa, men inte mer än så.
Som jag sa, jag skulle tippa på att hans farsa satte på något sexigt same-luder eller skogsfinne.

Och ingen såg var han trillade ut?

Retard
Citera
2026-07-18, 21:54
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Det existerar enbart en mänsklig ras. De andra är utdöda.

Det är väl, av utseendet att döma, så att Håland har en ganska rejäl portion av neandertalare. Även om han har lite mycket haka och utan att ha sett hans naglar så skulle man väl gissa på en 4-5%?
Citera
2026-07-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Han har två norska föräldrar så antagligen är han norsk!

Javisst! Men jag tycker han ser lite svensk ut.
Citera
2026-07-18, 22:03
Medlem
Håland påminner om vissa ryssar och ukrainare.
Citera
2026-07-18, 22:08
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Rent önsketänkande och ett patetiskt sätt från er inavlade araber att försöka flytta fokus från att tusen år av kusingifte har skapat er defekta, mörka och inte kapabla till att sätta ihop två tegelstenar. 99.9% är de småväxta krulltottar du ser. Gå till ett valfri palestinademostration så ser du hur de ser ut.

Det är faktum, din 25-öres nazistiska skithög.
Fast jag har inte sett några blonda araber i Sverige, eller nån annanstans i Europa. Däremot i reportage från tidigare nämnda områden. Men det är nog troligare att förekommande blont och rött hår och blå ögon har med Romarriket att göra, än med kortlivade korsfararexpeditioner.
Citera
2026-07-18, 22:11
Medlem
Majsmannen2s avatar
Nordisk kamphund med ett jävla bett.
Citera
2026-07-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Nordisk kamphund med ett jävla bett.

Ja, jag tänkte skriva att han är av vikingaätt! Och såg även på nätet att någon liknat honom vid "Thor", vår, Tor men i amerikaniserad version?

Men ja, nordisk kamphund med ett jävla bett, av vikingaätt och direkt ättad från Tor?
Citera
2026-07-18, 22:18
Medlem
S.Jorgens avatar
Säreget utseende absolut. Läste någonstans för ett år sen att han skulle vara ansiktet ut för nått modehus, kan ha varit Versace.
Ju märkligare och kändare du är, ju större chans för modelljobb.
Iallafall gjorde han inte bra ifrån sig i sista VM-matchen.
Stod med ryggen mot spelet och glodde ner i gräset. Sprang inte alls.
Läste sen att han var utmattad.
Han som bl.a äter inälvor och bär speciella glasögon just för att optimera kropp och sömn haha.
Citera
2026-07-18, 22:18
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Erlings skalle påminner också en del om den kriminelle bonusprinsen.
Båda lyckas se lågintelligenta ut trots ovanligt höga pannor.
Lite som Frankensteins monster.
Citera
2026-07-18, 22:21
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, jag tänkte skriva att han är av vikingaätt! Och såg även på nätet att någon liknat honom vid "Thor", vår, Tor men i amerikaniserad version?

Men ja, nordisk kamphund med ett jävla bett, av vikingaätt och direkt ättad från Tor?

Värd att avla vidare på.

Synd bara han tycker han är så jävla snygg. Men det ingår väl i att vara alfa.

Jag kan förbise det och buga mig för denna norska kung. Verkar trots allt finnas en viss medmänsklighet i honom.
Citera
2026-07-18, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Värd att avla vidare på.

Synd bara han tycker han är så jävla snygg. Men det ingår väl i att vara alfa.

Jag kan förbise det och buga mig för denna norska kung. Verkar trots allt finnas en viss medmänsklighet i honom.

Ja, han verkar genomsnäll/medmänsklig och att han tycker sig vara snygg? Jag tror att det löser sig med att många "unga möer", nä, men damer, nog ändå blir kära och så kan det bli jättefina avkommor ändå. Och blir de inte urtjusiga så lär de ha få sådan talang så det går bra ändå!

Sen ändras ju vad som är vackert, hela tiden, så han kanske är framtidens skönhet och före sin tid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in