Citat:
Ursprungligen postat av
Majsmannen2
Han är varje fall den lyckade kombinationen av att vara ett fysiskt fenomen och ha en otroligt utvecklad talang för det han sysslar med.
Sen ja.. ser han dessutom bra ut. På ett litet underligt sätt. I min egna subjektiva bedömning varje fall.
Jag gläds åt Norges vägnar och för oss nordbor även om jag själv(ifall jag var norsk)inte hade gillat hans prioriteringar av Italien framför sitt eget folk i Oslo efter vm.
Ja, jag tror att den som är tillräckligt bra alltid, förr eller senare, även ser bra ut. Att duktigheten väcker attraktion och det är därför "vad är skönhet/att vara snygg/vacker" ständigt ändras. För är någon så bra som honom, så måste den nästan automatiskt bli attraktiv. Det KAN ha varit lika med Zlatan. Att han när han först dök upp, var han inte ökänd för sin skönhet, men numer är han nog rankad som att se jäkligt bra ut.
Medan Beckham på sin tid var SNYGG, men har dalat, inte bara av ålder utan när man ser på bilder på honom så har han väl aldrig varit jättesnygg. Men DÅ var han det. Men på något motsatt vis, han var snygg och han var duktig.
Annat med dessa verkligt duktiga som kommer att flytta vad skönhet är.