2026-07-18, 20:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Hur många araber har blont hår och blå ögon menar du? Du med dina fiskläppar.

Hur många araber skaffar barn med svenskar? Och vad får dig att tro att jag har fiskläppar?
Citera
2026-07-18, 20:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Erling Haaland kan verka övermänsklig, men han är trots allt en människa.

Tack för infon, men vilken ras av människa är frågeställningen.
Citera
2026-07-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Att han skulle ha en annan farsa ter sig också rätt osannolikt. Pappa Alf-Inge hade också ett ganska säreget utseende runt 20 år.
https://img.a.transfermarkt.technology/portrait/big/s_107179_123_2012_12_07_1.jpg?lm=1
Det är ju Dolph Lundgren + Downs.
Citera
2026-07-18, 20:38
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Vad menar du, han liknar ju inte ens sin farsa överhuvudtaget? Hans farsa hade väldigt breda käklinjer, men han har definitivt inte samma breda näsa och mongoliska ögon som Erling. Jag tror att det mest sannolika är att hans farsa satte på någon antingen skogsfinne eller same, och att Erling är resultatet.

Ta och kolla på de här bilderna på hans syskon, pappa och mamma! https://nyheter24.se/sport/fotboll/1497043-har-ar-erling-haalands-stora-familj-foraldrar-syskon
Citera
2026-07-18, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Inte ovanligt med blonda palestinier, libaneser, syrier m. fl.. En del påstår att det är arv från korsfarare.

Rent önsketänkande och ett patetiskt sätt från er inavlade araber att försöka flytta fokus från att tusen år av kusingifte har skapat er defekta, mörka och inte kapabla till att sätta ihop två tegelstenar. 99.9% är de småväxta krulltottar du ser. Gå till ett valfri palestinademostration så ser du hur de ser ut.
Senast redigerad av R1D2 2026-07-18 kl. 20:56.
Citera
2026-07-18, 20:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Ta och kolla på de här bilderna på hans syskon, pappa och mamma! https://nyheter24.se/sport/fotboll/1497043-har-ar-erling-haalands-stora-familj-foraldrar-syskon

Jag kollade i två sekunder och kom fram till att de helt uppenbarligen inte är släkt alls. Hans "systrar" ser typiskt skandinaviska ut och har inte alls samma näsa och ögon som honom.
Citera
2026-07-18, 21:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Vad menar du, han liknar ju inte ens sin farsa överhuvudtaget? Hans farsa hade väldigt breda käklinjer, men han har definitivt inte samma breda näsa och mongoliska ögon som Erling. Jag tror att det mest sannolika är att hans farsa satte på någon antingen skogsfinne eller same, och att Erling är resultatet.

Jo det skulle ju verkligen vara något nytt. Hans farsa satte på något skumt och Erling kom ut

Tycker ögonen är ungefär desamma.
Erling:
https://img.a.transfermarkt.technology/portrait/big/418560-1709108116.png?lm=1

Pappa Alf-Inge:
https://img.a.transfermarkt.technology/portrait/big/s_107179_123_2012_12_07_1.jpg?lm=1

Det är den där jävla munnen och läpparna som Erling måste fått från sin mamma. Rena rama kuksugarmun. Där vet man ju dock inte om Erling experimenterat med Botox. Det gör ju många unga killar idag.
Citera
2026-07-18, 21:04
Avstängd
chatgpt ter sig tämligen PK och svarar så här:

Om man enbart tittar på ansiktsdragen – alltså ögon, näsa, läppar, käklinje och ansiktsform – går det fortfarande inte att dra någon tillförlitlig slutsats om ursprung.

"Det går alltså inte att säga "han ser norsk ut" eller "han ser tysk ut" enbart utifrån ansiktsdragen, eftersom det inte finns några ansiktsdrag som är unika för ett visst europeiskt land eller en viss etnicitet. Två personer med mycket liknande ansiktsdrag kan ha helt olika ursprung."
Citera
2026-07-18, 21:06
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Jag kollade i två sekunder och kom fram till att de helt uppenbarligen inte är släkt alls. Hans "systrar" ser typiskt skandinaviska ut och har inte alls samma näsa och ögon som honom.

Skaffa glasögon om du inte kan se likheten mellan syskonen!
Citera
2026-07-18, 21:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Det existerar enbart en mänsklig ras. De andra är utdöda.

Rapporterad för trams och OT. Människan är en ART, med flera raser.
Citera
2026-07-18, 21:34
Avstängd
Citat:

Möjligen att de har samma farsa, men inte mer än så.
Som jag sa, jag skulle tippa på att hans farsa satte på något sexigt same-luder eller skogsfinne.
Citera
2026-07-18, 21:35
Avstängd
Citat:

Skaffa glasögon om du tror att den mannen är norsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in