2026-07-18, 15:38
Medlem
Borasare1980s avatar
Jag är själv barnlös, men jag skulle absolut inte säga att jag är ansvarslös. Snarare är det så att jag inte gillar att ta mig vatten över huvud. Jag är inte den som roffar åt mig mängder med ansvarsroller men de få roller jag har sköter jag till hundra procent och ser till att aldrig fallera.

Sedan finns det folk som tar sig an ansvar över precis allting men i slutändan inte har koll på ett skit och gör mer skada än nytta. Skulle säga att det är typiska frånskilda flerbarnsföräldrar med havererad ekonomi. De har oftast noll konsekvenstänk men strävar efter makt att få bestämma över andra och är desperata att höja sin lön på grund av lånefällor och bortskämda ungar.
Citera
2026-07-18, 15:48
Medlem
avulsions avatar
Själva poängen med allt liv, även det mänskliga, är att föröka sig så att arten fortlever. I detta ligger även att föräldrarna ska se till att avkomman får en bra start på livet så att även de kan leva tills de hunnit skaffa och uppfostra egna barn.

Att inte skaffa barn är en styggelse; de som väljer att förbli barnlösa har missförstått vad livet går ut på och arbetar mot naturen.

Barn hjälper sina föräldrar när dessa blir gamla och skröpliga - medan samhällets mest onyttiga individer (de barnlösa) bara ligger det allmänna till last på ålderns höst. Och där kan de sitta ensamma: Som man bäddar for man ligga!
Citera
2026-07-18, 15:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av economixx
Blir bra att dina gener inte först vidare så fortsätt med barnlösheten
Exakt, nu satsar vi på att förädla mänskligheten ännu ett snäpp på dumhetsskalan.

Jag och flera med mig har alltid hävdat att Idiocracy är en dokumentär. Men folk generellt vidhåller att det är en komedi. Det är väl någonstans i de meningsskiljaktigheterna vi kan se vad som håller på att hända med vår erbarmeliga art.
Citera
2026-07-18, 16:01
Medlem
Biggedys avatar
Fy fan idag har varit en dag på riktig tomgång.
Bakis och jävlig. Det är nu man vill ha lite barnskrik känner jag. Jag och frugan ligger i soffan och beställer hem mat... Slöa dagar som dessa är hemska. Jag vill ha bajsblöjor att byta och kolik-skrik.

Imorgon blir det spa-dag..

Fy fan va jag lider, tror vi måste skaffa barn....
Senast redigerad av Biggedy 2026-07-18 kl. 16:04.
Citera
2026-07-18, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
1. Jag menar att det är tvärtom. Om killar kan komma undan med att bara knulla, då gör dem det. Om de har svårt att få till det så kommer de försöka spendera så mycket tid som möjligt med kvinnan. Det är helt logiskt.

2. Jag tvivlar på att en populär ung kille har relationer med en tant. Att han är släkt är mycket möjligt, men det är ju lite annorlunda.

3. Det är bara ett cope. Att de sprutar 3,4 eller 15 gånger gör ingen skillnad. Eller dricker du sperman och får superkrafter av den? Förklara logiken här.

4. Ja han ser väl inte poängen i att försöka imponera på dig sexuellt med multipla sprut. Det är liksom barnsligt. Inte för att jag menar att han är nåt kap eller så.

5. Men om du vill ligga runt med unga män som har en massa sperma att spruta, då är det helt okej för mig. Jag tycker bara det låter osannolikt och att det egentliga förklaringen är att du inte kan få en attraktiv man så du copar med att du kan få unga män. Varför försvarar du dig om jag bara svamlar?

1. Dom hade kommit undan med att bara knulla mig, och dom vet om det eftersom jag sagt att det är så jag vill ha det. Men dom killarna har velat umgås. Hade dom varit desperata hade dom inte sagt emot mig utan bara accepterat det jag vill för att få sex.
2. Han har vänner och behöver därför inte umgås med mig för att få sällskap. Ändå väljer han att göra det. Ledsen att det inte passar in i dina fantasier.
3. Det gör stor skillnad då det visar att han är i sina bästa år och inte har försämrats. Och som kåt kvinna blir man redo igen efter några minuters paus, och vad har man då för glädje av en slak kuk?
4. Eftersom han desperat satt och runkade sin kuk så ville han uppenbarligen imponera.
Och det var inget svar på min fråga, så du får försöka igen: Så den "oimponerade" äldre mannen lät mig träffa hans föräldrar och ville att jag skulle bli sambo med honom, men han var inte imponerad nog för en andra omgång efter två minuter?
5. Dom unga killarna är attraktiva och kan matcha min sexlust. Därför väljer jag dom. En äldre man är inte attraktiv och kan dessutom inte matcha min sexlust, därför väljer jag inte honom.
Det normala är att svara på frågor och påståenden på Flashback, vilket du vet.
Citera
2026-07-18, 16:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avulsion
Själva poängen med allt liv, även det mänskliga, är att föröka sig så att arten fortlever. I detta ligger även att föräldrarna ska se till att avkomman får en bra start på livet så att även de kan leva tills de hunnit skaffa och uppfostra egna barn.

Att inte skaffa barn är en styggelse; de som väljer att förbli barnlösa har missförstått vad livet går ut på och arbetar mot naturen.

Barn hjälper sina föräldrar när dessa blir gamla och skröpliga - medan samhällets mest onyttiga individer (de barnlösa) bara ligger det allmänna till last på ålderns höst. Och där kan de sitta ensamma: Som man bäddar for man ligga!

Känns väldigt dumt att föröka sig ohämmat, men gäller din logik så är det ju fler barn desto bättre. Som somaliska mammor som går med en barnvagn och sedan en hel rad med barn efter sig i en svans.

Det bor människor på alla kontinenter, räcker inte det? Måste verkligen populationen öka för varje år?

Gamla vars barn skiter i dem ligger ju också samhället till last.

Världen går ju inte under för att några är barnlösa. Det är inte svartvitt.

Även om det nu skulle gå mot naturen enligt dig (hoppas du inte åker bil, det är inte naturligt), så förtjänar barn en bra uppväxt. Inte urvattnad för att ungen är en av 10. Eller för att det föds av föräldrar som inte är lämpliga.

I början av neolitikum tror man att 9 av 10 män var barnlösa. Men vi dog inte ut för det. Men nu säger du väl att vara barnlös som man är OK men inte som kvinna. Gissar bara lite här.

Jag har varit i en verksamhet och passat horder av småskitar, helt utan betalning. Jag tycker att jag faktiskt ställt upp för ungarna. Utan att behöva ha en unge själv.

Sedan om man bara har en unge och är mot barnlöshet så gör man ju fel. Man måste ha minst två. Sedan ska de vara på dagis hela sin barndom 12 timmar om dagen för så gör man tydligen med barn.
Citera
2026-07-18, 16:20
Medlem
avulsions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Känns väldigt dumt att föröka sig ohämmat, men gäller din logik så är det ju fler barn desto bättre. Som somaliska mammor som går med en barnvagn och sedan en hel rad med barn efter sig i en svans.

Det bor människor på alla kontinenter, räcker inte det? Måste verkligen populationen öka för varje år?

Gamla vars barn skiter i dem ligger ju också samhället till last.

Världen går ju inte under för att några är barnlösa. Det är inte svartvitt.

Även om det nu skulle gå mot naturen enligt dig (hoppas du inte åker bil, det är inte naturligt), så förtjänar barn en bra uppväxt. Inte urvattnad för att ungen är en av 10. Eller för att det föds av föräldrar som inte är lämpliga.

I början av neolitikum tror man att 9 av 10 män var barnlösa. Men vi dog inte ut för det. Men nu säger du väl att vara barnlös som man är OK men inte som kvinna. Gissar bara lite här.

Jag har varit i en verksamhet och passat horder av småskitar, helt utan betalning. Jag tycker att jag faktiskt ställt upp för ungarna. Utan att behöva ha en unge själv.

Sedan om man bara har en unge och är mot barnlöshet så gör man ju fel. Man måste ha minst två. Sedan ska de vara på dagis hela sin barndom 12 timmar om dagen för så gör man tydligen med barn.
Du missar målet. Allt levande är enbart till för att föröka sig - det finns inga andra mål för livet/naturen. Att lägga oavlönad otid på att umgås med andras barn är lite SUS....
Citera
2026-07-18, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
1. Dom hade kommit undan med att bara knulla mig, och dom vet om det eftersom jag sagt att det är så jag vill ha det. Men dom killarna har velat umgås. Hade dom varit desperata hade dom inte sagt emot mig utan bara accepterat det jag vill för att få sex.
2. Han har vänner och behöver därför inte umgås med mig för att få sällskap. Ändå väljer han att göra det. Ledsen att det inte passar in i dina fantasier.
3. Det gör stor skillnad då det visar att han är i sina bästa år och inte har försämrats. Och som kåt kvinna blir man redo igen efter några minuters paus, och vad har man då för glädje av en slak kuk?
4. Eftersom han desperat satt och runkade sin kuk så ville han uppenbarligen imponera.
Och det var inget svar på min fråga, så du får försöka igen: Så den "oimponerade" äldre mannen lät mig träffa hans föräldrar och ville att jag skulle bli sambo med honom, men han var inte imponerad nog för en andra omgång efter två minuter?
5. Dom unga killarna är attraktiva och kan matcha min sexlust. Därför väljer jag dom. En äldre man är inte attraktiv och kan dessutom inte matcha min sexlust, därför väljer jag inte honom.
Det normala är att svara på frågor och påståenden på Flashback, vilket du vet.
1. Men du kan ju byta ut dem, inte sant? Då försöker de få exklusivitet. En man som har många alternativ behöver inte umgås med dig. Eller ens ligga med dig ärligt talat.

2. Var och en kan ju fråga sig om det är rimligt att en normal 25-åring vill umgås med en tant. Jag tror inte det är så respektingivande.

3. Men nu pratar vi om spruten. Förklara de multipla spruten och varför det är viktigt.

4. Han kanske försökte med det och var lika desperat. Men generellt så tror jag att äldre män inte har lust att förnedra sig själva på det viset. Att ha sex två gånger på raken som man är desperat.

5. Det finns inga bevis för det. Allt sunt förnuft talar emot det.

Men om du vill intala dig själv att du är attraktiv, så är det OK för mig. Jag kommer bara inte hjälpa dig att bekräfta det.
Senast redigerad av Nyepost 2026-07-18 kl. 16:31.
Citera
2026-07-18, 16:41
Medlem
Citat:

Livet har förvisso ingen större betydelse då universum klarar sig utan oss, men hade det verkligen haft någon betydelse så hade förutsättningarna varit perfekt för alla och ingen hade haft sjukdomar, genetik, personlighet eller psyken som gör att en inte kan ge en bra uppväxt eller förutsättningar för avkomman. De som vet att de har brister arbetar absolut inte emot naturen utan det är främst de som gör naturen och mänskligheten en tjänst, något som väldigt många som avlat barn också borde ha gjort.

Sen är det heller ingen garanti på att ens barn hjälper en på ålderns höst, men hela tanken om att bli gammal är ganska skrämmande egentligen. Om det inte finns automatisk rätt till dödshjälp när jag blir gammal så hoppar jag bara från balkongen eller något, om jag alltså inte har turen att dö strax innan 80 precis som många andra i min släkt.
Citera
2026-07-18, 16:51
Medlem
Citat:

Barn hjälper sina föräldrar när dessa blir gamla och skröpliga* - medan samhällets mest onyttiga individer (de barnlösa) bara ligger det allmänna till last på ålderns höst. Och där kan de sitta ensamma: Som man bäddar for man ligga!

Jaaa - poängen med att skaffa barna är att förvandla sin fräscha fru med teenager tits (nothing beats teenager tits), skräddarsydd spermakantal om hon var oskuld o maaagiiizkaaa mått - till en slappfitta med häng/ballongmage med bristningar o hängpattar.

Eller är det så att de män som skaffar barn med en kviga sen dumpar henne o fixar nya kvigor - som de skaffar barn med o dumpar för att skaffa ny kviga eller avstår från att skaffa barn med nya damen. Jag har inget facit men jag ser ju att det kryllar av damer i landet som har flera barn med olika papz.

*Det var förr - nu har föräldrarna förvandlats till penningmaskiner som ska betala bilar o insatser för bostäder som har blivit för dyyyraa o relativt ännu mer för barnfamiljer. O så ska föräldrarna passa barnbarnen under barnens semestrar o andra event när de vill vara ifred eller gå på swingerparty mm

Barnalstrandet - hur stämmer det mot den stooraaa mängden aborter - p-piller/dagen efter piller mm o ensamma killars mäns jagande efter fitta för att få tömma - jagandet till uteliv o priser som gör att de inte får över nämnvärda pengar samtidigt som fittinnehavarna kan se till att de kan bli bjudna o parazitera på det mesta
Senast redigerad av SC430 2026-07-18 kl. 16:54.
Citera
2026-07-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Exakt, nu satsar vi på att förädla mänskligheten ännu ett snäpp på dumhetsskalan.

Jag och flera med mig har alltid hävdat att Idiocracy är en dokumentär. Men folk generellt vidhåller att det är en komedi. Det är väl någonstans i de meningsskiljaktigheterna vi kan se vad som håller på att hända med vår erbarmeliga art.

Tack för att du gör oss alla en tjänst och avslutar dina gener <3
Citera
2026-07-18, 17:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av economixx
Tack för att du gör oss alla en tjänst och avslutar dina gener <3
Ok, det där gick dig förbi. Också. Känns rätt meningslöst att hänvisa till tidigare inlägg med fakta.

Men känns ändå skönt att det är du - och inte jag - som är delansvarig när det kommer till att tillverka kanonmat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in