Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Nej som tur är går det inte att jämföra att ha sett över 50 av världens länder och att vara fast med en unge.
Hade jag velat skaffa barn hade jag gjort det.
Berätta nu vad jag skulle vara avundsjuk på. Att sitta fast med en sliten man istället för att ha en eller flera unga killar?
Att vakna av skrik istället för att sova så länge jag vill på helgerna?
Att vara begränsad istället för att resa fem gånger om året, vart jag vill och göra exakt det jag vill istället för att fundera på om ungen orkar med en vandring i Anderna?
Är inte det minsta bitter- tyvärr. Livet är för underbart för det.
Tyvärr inte. Fel igen. Däremot är jag frivilligt ensam emellanåt då jag är introvert och behöver det. Det är svårt att vara miserabel och missgynnsam när man älskar livet.
Jag har också sett över 50 länder, många tillsammans med mina barn. Att få uppleva saker med sina barn är många månget större, finare och mer tillfredsställande än att göra det utan dem. Det kommer du aldrig få uppleva.
Du verkar bara tänka på sig själv och bryr dig inte om något annat i samhället än dina egna behov, som verkar vara väldigt sexuella dessutom.
Du verkar vara en promiskuös egoist som lever för dopaminkickar och dina sexuella behov.
Om bara 5-10 år är du långt past din prime och inte det dina toyboys vill ha längre. Vad ska du göra då?
Du kommer behöva leta bland andrahandssorteringen och wierdos för att tillfredsställa dina behov och försöka fylla ett hål som du aldrig kommer kunna fylla utan barn. Tunnhåriga och lönnfeta män med hår på mage och rygg kommer bli ditt klientell.
Ingen normal man vill ha en barnlös kvinna över 40.
För varje år kommer du förfalla exponentiellt och innan du vet ordet av är du en rynkig slapp tant som är utkonkurrerad sedan länge. Det finns ett hav av fitta där ute och du kommer inte vara en av dem.
Då kommer du sitta där barnlös, ensam och ånga alltihop.