Igår, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Fast det har han inte? Enligt dig.
Nej det tror jag inte att han har.
Citera
Igår, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon

Och varför inte?
Citera
Igår, 11:25
Medlem
Citat:
Och varför inte?
Dom är för konstigt skrivna. Om jag skulle lura någon så skulle jag också överdriva på det sättet, då kan jag alltid säga att det måste vara äkta för ingen skulle krångla till det så om det inte var äkta. Ingen skulle väl försöka luras med något som fullständig skriker fejk? Alltså måste det vara äkta. Så skulle jag försvara min lögn.
Citera
Igår, 11:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Borde inte försvaret ha påtalat det under förhören då? Och varför har inte Lance sagt att han inte fått några sms - eller att de var ”konstiga”?
Citera
Igår, 11:27
Medlem
Citat:
Dom är för konstigt skrivna. Om jag skulle lura någon så skulle jag också överdriva på det sättet, då kan jag alltid säga att det måste vara äkta för ingen skulle krångla till det så om det inte var äkta. Ingen skulle väl försöka luras med något som fullständig skriker fejk? Alltså måste det vara äkta. Så skulle jag försvara min lögn.

Och Tyler förnekar?
Citera
Igår, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Borde inte försvaret ha påtalat det under förhören då? Och varför har inte Lance sagt att han inte fått några sms - eller att de var ”konstiga”?
Jag tror dom är skickade från någon men inte från Tyler.
Citera
Igår, 11:29
Medlem
Citat:
Och Tyler förnekar?
Det vet vi ju inte ännu. Men i rättegången kommer han ju antingen förneka eller erkänna.
Citera
Igår, 11:31
Medlem
Citat:
Det vet vi ju inte ännu. Men i rättegången kommer han ju antingen förneka eller erkänna.

Du tycker inte att han redan borde ha nekat? Det är inte misstänkt enligt dig?
Citera
Igår, 11:32
Medlem
Citat:

Utifall att han erkänner, tror du då att han är mördaren?
Citera
Igår, 11:38
Medlem
Citat:
Utifall att han erkänner, tror du då att han är mördaren?
Nej. Jag tror att både Tyler, Lance, Zinn och säkert några fler var inblandade på något sätt men dom visste nog inte i vad. Zinn sa ju att han hade fått pengar av någon för att göra det han gjorde. Tyler kanske inte ens var inblandad över huvud taget men Lance tror jag var det. Och Zinn.
Citera
Igår, 11:41
Medlem
Citat:
Nej. Jag tror att både Tyler, Lance, Zinn och säkert några fler var inblandade på något sätt men dom visste nog inte i vad. Zinn sa ju att han hade fått pengar av någon för att göra det han gjorde. Tyler kanske inte ens var inblandad över huvud taget men Lance tror jag var det. Och Zinn.

Så med andra ord betyder ett erkännande och andra bevis att du slår ifrån dig. Tja, varför då ens undersöka saker? Du och onopono köper ju ändå ingenting. Mörkläggning. Israel. CIA. Svaret på alla stora händelser i historien.
Citera
Igår, 11:43
Medlem
Citat:
Så med andra ord betyder ett erkännande och andra bevis att du slår ifrån dig. Tja, varför då ens undersöka saker? Du och onopono köper ju ändå ingenting. Mörkläggning. Israel. CIA. Svaret på alla stora händelser i historien.
Jag skrev precis att om han erkänner så kommer jag tro att det faktiskt var han.

Haha oj jag läste fel, jag tyckte att du skrev "utan" när du skrev "utifall"
Senast redigerad av Jumpingonthemoon Igår kl. 11:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in