2026-07-18, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Var hittar man dokumentatioen som belägger det?
I Frankfurtservern
Citera
2026-07-18, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Detta har man väl vetat länge, valen i Sverige är också manipulerade eller fusk. Tidö borde fokusera på att utesluta valfusk inför nästa val...

Bevis eller gtfo.
Citera
2026-07-18, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InkontinentKent
Precis. Så varför säger du att jag inte har givit ett enda exempel när jag har givit 50 exempel två gånger?

Nej, varför lägger du ord i min mun?

Det var 50 exempel på delstater som skulle bli överkörda av den federala staten om den federala staten krävde att den lokala staten inför en specifik typ av ID.

Nej, de blir inte överkörda på grund av vad någon opinionundersökning sagt, utan på grund av vad konstitutionen säger.

Det är konstitutionen som gäller här, inte opinionsundersökningar. Det har jag redan skrivit.

Som alla ser är det du som är fiskmåsen här.

Gnäller om att vi lägger ord i din mun när jag ger exakta citat, sen sitter du och ljuger
Konstitutionen ger ju den federala staten möjlighet att ändra regler för val även fast du inte känner till det… Sen hur nån blir överkörd genom att få sin vilja igenom har jag inte koll på heller men svamla på du.
Citera
2026-07-18, 01:41
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkontinentKent
Precis. Så varför säger du att jag inte har givit ett enda exempel när jag har givit 50 exempel två gånger?

Nej, varför lägger du ord i min mun?

Det var 50 exempel på delstater som skulle bli överkörda av den federala staten om den federala staten krävde att den lokala staten inför en specifik typ av ID.

Nej, de blir inte överkörda på grund av vad någon opinionundersökning sagt, utan på grund av vad konstitutionen säger.

Det är konstitutionen som gäller här, inte opinionsundersökningar. Det har jag redan skrivit.

Som alla ser är det du som är fiskmåsen här.

Gnäller om att vi lägger ord i din mun när jag ger exakta citat, sen sitter du och ljuger
Vilket avsnitt i konstitutionen? Jag känner för att läsa på den och lära mig lite mer
Citera
2026-07-18, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Detta har man väl vetat länge, valen i Sverige är också manipulerade eller fusk. Tidö borde fokusera på att utesluta valfusk inför nästa val...
Löjligt.
Citera
2026-07-18, 01:53
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Han kommer att tillkännage att valet 2020 var fusk. Att han , och det amerikanska folket har blivit bestulna
Därför kommer det mellanårsvalet att ändras. Kommentar: vi ser Trumps dödsdans, det är oroväckande
Själv undrar man var fusket är nånstans för
Republikanerna vann
1)senaten
2)vits huset
3)representanthuset
4)och högsta domstolen.

Ändå ylar galningen om valfusk.
Jag tror att Trump supporters lider av det SDs Mattias Karlsson kallar för : tds (Trump devotion syndrome)
Och är helt oförmögna att se verkligheten framför sig.
Citera
2026-07-18, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0helig
Bevis eller gtfo.

https://www.sverigesradio.se/artikel/358275
Citera
2026-07-18, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
Själv undrar man var fusket är nånstans för
Republikanerna vann
1)senaten
2)vits huset
3)representanthuset
4)och högsta domstolen.

Ändå ylar galningen om valfusk.
Jag tror att Trump supporters lider av det SDs Mattias Karlsson kallar för : tds (Trump devotion syndrome)
Och är helt oförmögna att se verkligheten framför sig.
Trump vann 2016 och 2024. Då var det demokratiska presidenter. När han förlorade 2020, så var det Trumps administration som styrde.
Citera
2026-07-18, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Hoppas det är något matigt så han inte slösar med min uppmärksamhet. Hur fusket 2020 gick till skulle kunna vara en sån grej. Nån nämnde marktrupper till Iran, det hade varit kul.
Utveckla gärna vad du tycker hade varit kul med marktrupper i Iran
Citera
2026-07-18, 07:16
Medlem
Läser just nu USA Today. Där står det att Trump kommer att dra in det ekonomiska stödet till delstater som inte rättar sig efter Trumps krav på att genomföra the SAVE Act vid mellanårsvalet. Han hotar också motsträviga statstjänstemän med fängelse.

https://eu.usatoday.com/story/news/politics/2026/07/17/feds-threaten-state-election-officials-with-funding-cuts-prosecution/90954462007/

Fräscht! När hotade Ulf Kristersson senast att kasta regionalpolitiker i fängelse om de inte genomför riksdagsvalet 2026 på det sätt som Kristersson vill?
Citera
2026-07-18, 07:31
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Var hittar man dokumentationen som belägger det?

Trumps redovisning häromdagen. Att CIA inte informerat Trump tidigare är naturligtvis inte okej. Källan är alltså CIA.

Kinseriska intressen har dessutom tryckt upp mängder med valsedlar i Bidens favör, det är därför hans siffror är alldeles för höga i valet 2020, i jämförelse med alla tidigare och senare val.

Bakom detta ligger naturligtvis demokraterna själva.
Citera
2026-07-18, 07:33
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Vad svammlar du om?, tillskriver du allt detta till trump är du ju totalt förvirrad, sektmedlem.

Du måste läsa X för att förstå hur världen egentligen fungerar. Svensk media är ett skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in