2026-07-17, 21:24
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Klibbar fast I varandra? Hur ser ditt organ ut?
När det är varmt kan ju den slaka penisen klibba fast?
Citera
2026-07-17, 21:25
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofijaC
Fast vi tänder ju på den?
Antar att du är en heterosexuell man?
Ok vad är sexigt med den? Vad???
Citera
2026-07-17, 21:40
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungrodd
Det är naturligt för en heteroman att tycka att kvinnokroppen är finare än en manskropp.
Fast det går stick i stäv med vissa kvinnor i trådens åsikter.
Citera
2026-07-17, 21:45
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Du får lära dig att det finns skillnader på manliga kroppar därute. Bara för att du råkar ha en minipitt som klibbar fast i lillpungen, betyder det inte att Hunkarna har det.
Min kuk är 19 cm hård. Den är fan rejäl.
Citera
2026-07-17, 23:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
När det är varmt kan ju den slaka penisen klibba fast?
När du beskriver den manliga kroppen börjar man sannerligen undra hur man kan gå igång så sjuhelvetes på vissa enskilda män. Bilden man får upp är outhärdlig
Men som väl är finns det ju många att välja på och valet är fritt.
Citera
2026-07-17, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Skulle inte byta mitt liv mot Haalands, om jag fick hans utseende. Killen ser ju ut som en levande gris. En av de fulaste människorna. Någonsin.

Något med hans uppsyn som stör mig något gruvligt; rycker liksom i nävarna när jag ser honom på tv som att jag instinktivt vill slå honom på käften, bara för att är så jävla ful.

Rent objektivt ser han ut som Gollum, men kvinnor funkar inte så. Har man pengar och status blir man automatiskt snygg. Det är sen gammalt.
Citera
2026-07-17, 23:11
Medlem
flugornass avatar
Citat:
En naken helt vanlig man. Ingen Brad Pitt eller så.

Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det? Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.
Trådskapren har humor.
Stor pung går bort för den är svettig och vidrig.
Men ett hår befriatt organ kan få mig att gå i gång, men då funderar jag på om det var svårt att raka pungen utan skada
Citera
2026-07-18, 01:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Rent objektivt ser han ut som Gollum, men kvinnor funkar inte så. Har man pengar och status blir man automatiskt snygg. Det är sen gammalt.
Nej det är bara de brudar du får till det med som resonerar så. Vissa av oss är tyvärr inte lika beräknade utan faller för de mest underliga och underbara saker du inte ens kan föreställa dig. Som furor.
Charm, humor och ett friskt huvud är en bra utgångspunkt. De killarna kommer alltid vara attraktiva. Ser de ovanpå det dessutom hyfsat bra ut, ja då vet man aldrig var det slutar.

Men ett sexpack på magen har liksom aldrig varit drömkillen. Bättre han bär dem i en kasse bredvid isf.
Citera
2026-07-18, 04:34
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
En naken helt vanlig man. Ingen Brad Pitt eller så.

Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det?
Men snälla du, vad går man inte igång på?! Det vore en rimligare fråga.
Citat:
Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.
Till exempel, ja. Hade kunnat ge dig sisodär 100 exempel till men vill inte verka pervers eller så...

Inte för att objektifiera manskroppen men alltså... https://youtu.be/xNjXnJ9Oe0A?si=fbvNGS98oBr6sixz
Senast redigerad av lillalilith 2026-07-18 kl. 04:39.
Citera
2026-07-18, 04:43
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Frun går kanske i första hand igång på att hon vet vad jag med min kropp kan göra med och för hennes kropp, njutning och välbefinnande.
Det gör hon säkert men det finns antagligen saker hos dig som hon går igång på rent visuellt också. Du har inte tänkt på att fråga henne?
Citera
2026-07-18, 04:47
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Undrar hur hjärnan är annorlunda hos en kvinna som tänder på män från en man som tänder på en kvinna. Någon skillnad i hjärnan måste det ju vara? För något har ju programmerat oss att tycka om olika kön, uppenbarligen.
Definitivt! Jag tror att vi kvinnor helt enkelt är lite snuskigare och mer sexfixerade än män. Säkert nåt biologiskt.
Citera
2026-07-18, 09:44
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Nej det är bara de brudar du får till det med som resonerar så. Vissa av oss är tyvärr inte lika beräknade utan faller för de mest underliga och underbara saker du inte ens kan föreställa dig. Som furor.
Charm, humor och ett friskt huvud är en bra utgångspunkt. De killarna kommer alltid vara attraktiva. Ser de ovanpå det dessutom hyfsat bra ut, ja då vet man aldrig var det slutar.

Men ett sexpack på magen har liksom aldrig varit drömkillen. Bättre han bär dem i en kasse bredvid isf.
Friskt huvud! Där sa du något. Mycket viktigt
Kvinnor tänder inte på psykiskt sjuka människor, vi tänder inte på dåliga gener.

Haalands ansikte är inte snyggt, jag skrattade första gången jag såg hans läppar, det såg ju ut som fillers men efter att ha sett hur han är och för sig, den där auran och att han ser ut som en jätte.. så blev han väldigt attraktiv för att han är rolig och har pondus. Det är väldigt attraktivt med den kroppsbyggnaden. Han är så jävla stor 🥹 man hade känt sig sådär —-> 🐛
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in