2026-07-17, 09:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det lät väldigt äckligt när du sa det på det där sättet. Vi ser ingenting hos en man vi inte känner attraktion och kärlek till. Ingenting

Nej, det där låter väl rimligt, dock är ni väl inte lika konsekventa efter någon flaska rosé?

Citat:
Nej ni är inte snygga, förutom om du är byggd som Haaland. Då ser vi upp till dig 🐛 Jag tror att ni har lite svårt att förstå det? Tränade lår, välsvarvade vader.. det är fint. Men jag blir inte kåt. Kvinnor och män fungerar olika, män är visuella och kvinnor mentala.

Hahaha, du är ju bara rätt rolig, och vet precis hur du ska göra för att skruva upp fjädern på flahbackhunkarna.
Citera
2026-07-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nej, det där låter väl rimligt, dock är ni väl inte lika konsekventa efter någon flaska rosé?

Ja ibland får man supa er snygga.
Citera
2026-07-17, 10:05
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
En naken helt vanlig man. Ingen Brad Pitt eller så.

Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det? Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.
De flesta kvinnor gör ju inte det efter de har skaffat barn. Övrig tid är de ganska ointresserade. Att de överhuvudtaget har relationer med män beror nog mest på försörjning/fysiska insatser och kulturell skolning.
Citera
2026-07-17, 10:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja ibland får man supa er snygga.

Vilken klockren kommentar Bimbo. Och något för snubbar som bara sitter framför Tinder och svajpar att tänka på. Nej, lyft på arslet och sök er dit där det finns berusade kvinnor.
Citera
2026-07-17, 10:55
Medlem
Rent biologist män tänder ju på rumpa/bröst främst för det signalerade någon kapabel att föda ens barn.

För kvinnan borde de då vara någon som kan skydda och förse med en med mat. Då borde muskler, storlek och andra mindre direkta förmågor ge samma effekt
Citera
2026-07-17, 12:07
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Eftersom män rent objektivt har fulare kroppar än kvinnor får man försöka gilla andra grejer med dem.
Jag tror inte att män är objektivt fulare rent fysiskt, däremot att de kanske inte tar hand om sig och oftare har vedervärdig personlighet. Ett fult inre gör ju sitt på det yttre.
Citera
2026-07-17, 12:13
Medlem
ansluts avatar
Citat:

Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det? Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.

Vänd på frågan, vad ser män i kvinnor? Bristningar, hängpattar, flytningar, celluliter, humörsvängningar mm. Sexigt? Nej.
Citera
2026-07-17, 14:37
Medlem
Är väl ingen filmstjärna direkt men mina axlar, armar, underarmar och händer har gett mig många sängkamrater.

Så min gissning är att kvinnor blir kåta av vissa attribut och kanske inte en ihop klibbig pung och lem, som någon skrev i tråden.
Citera
2026-07-17, 16:34
Medlem
The Cock of Glory and money!

Yeah swallow that cum, bitch.
Citera
2026-07-17, 19:00
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Det som finns innanför pannbenet.
Citera
2026-07-17, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Vänd på frågan, vad ser män i kvinnor? Bristningar, hängpattar, flytningar, celluliter, humörsvängningar mm. Sexigt? Nej.
Ni får väl supa oss snygga 🙂
Citera
2026-07-17, 19:10
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Det är precis DETTA som jag inte förstår. Hur kan ni vilja ha med kroppen att göra om ni inte tänder på den?
Du får lära dig att det finns skillnader på manliga kroppar därute. Bara för att du råkar ha en minipitt som klibbar fast i lillpungen, betyder det inte att Hunkarna har det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in