Citat:
Ursprungligen postat av
Baheera
Vad fan ska diskuteras? Du sitter och är präktig och försöker ge sken av du har nån "princip" du kommit på själv, men som typ majoriteten av folk lever efter
Om det är svar på någon annans inlägg får du ju citera det så att man ser det, och inte bara dra ett random inlägg i tråden. Ska man varje gång någon skriver ett inlägg göra detektivarbete för att se om det går att härleda till någon annans inlägg hade du tänkt dig ???
Amatör.
Lite får du nog engagera dig om du vill ha en diskussion. Det jag skrev om är ett område som jag själv jobbar med på heltid och gjort i flera år. Jag hoppas att jag någorlunda vet vad jag pratar om annars borde jag kanske få sparken. Kanske ska fråga min chef vad hon tycker att de går, hon har inte påpekat att det går åt pipsvängen men vissa chefer är ju konflikträdda så kanske får ta ansvar.
Jag förväntar mig inte att du sätter in dig i detta, det här är bara Flashback och du, precis som jag, skriver nog i många andra trådar. Ibland är jag mer trollig av mig och ibland är jag mer seriös som i denna tråd. När jag är seriös så förväntar jag mig att folk är seriösa tillbaka i diskussionen, annars ledsnar jag för det mesta då det är waste of time. Så om ditt svar är att du inte orka och kallar en professionell amatör så är jag inte intresserad av att fortsätta skriva. Är du intresserad så diskuterar jag vidare. Om du har förslag på hur jag kan framstå som mindre präktig så tar jag gladerligen emot det. Jag vill föra bra diskussioner och är det ett hinder så vill jag försöka undvika det i möjligaste mån.
PS. Självklart lever de flesta efter någon slags liknande princip så och tack lov för det. Phew!
I vilket fall, önskar dig en trevlig helg! Ska passa på att flexa ut lite tidigare idag och njuta av vädret då det tydligen ska bli skit i helgen. Med andra ord kanske jag svarar lite segt.