2026-07-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Om araberna våldtog judinnor och gjorde dem gravida, skulle inte det betyda att det syns via X-kromosomen på det sätt jag beskrev?

Låt oss använda exakt samma logik på ashkenazi judar.

Citat:
A 2013 study led by Martin B. Richards of all 16,600 DNA units of mtDNA found that the four main female Ashkenazi founders had descent lines that were established in Europe 10,000 to 20,000 years in the past,[240] primarily of Italian and Old French origins.[241] The study estimated that more than 80% of Ashkenazi maternal ancestry comes from women indigenous to primarily Western Europe, and 8% from the Near East, with the remainder undetermined.[242][240]

Citat:
Studies indicate that Ashkenazim have both Levantine and European (mainly southern and eastern European) ancestry. These studies draw diverging conclusions about the degree and sources of European admixture, with some focusing on the European genetic origin in some Ashkenazi maternal lineages, contrasting with the predominantly Middle Eastern genetic origin in paternal lineages.[227][228][229][5][230]

Så enligt din logik så är enda anledningen till varför Ashkenazi judarna har en sådan överrepresentation av x kromosom ifrån Europa för att de våldtog europeiska sexslavar?
Citera
2026-07-17, 17:40
Medlem
Fel stöd Israel sen vet du vilka fiender du har dvs resten av MÖ nästan rätt enkelt.
Israel största fiende just nu är iran och de som är proxykrigare för dem.
Citera
2026-07-17, 17:40
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Låt oss använda exakt samma logik på ashkenazi judar.

Så enligt din logik så är enda anledningen till varför Ashkenazi judarna har en sådan överrepresentation av x kromosom ifrån Europa för att de våldtog europeiska sexslavar?

Nej, judar är bara judar om mödrarna är antingen födda judinnor eller konverterat till judendom. Jag hänvisade till haditherna där araberna tog judinnor som sexslavar, men du kan så klart hänvisa till någon historisk skrift där judar tog européer som sexslavar som jag inte känner till. Det var en ny grej för mig, berätta mer.
Citera
2026-07-17, 17:45
Medlem
Citat:
Nej, judar är bara judar om mödrarna är antingen födda judinnor eller konverterat till judendom. Jag hänvisade till haditherna där araberna tog judinnor som sexslavar, men du kan så klart hänvisa till någon historisk skrift där judar tog européer som sexslavar som jag inte känner till. Det var en ny grej för mig, berätta mer.

Jag hänvisar till genetiska studier. Det är du som förhåller dig till sagor och religiösa texter. Jag väntar fortfarande på seriösa källor
Citera
2026-07-17, 17:47
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Jag hänvisar till genetiska studier. Det är du som förhåller dig till sagor och religiösa texter. Jag väntar fortfarande på seriösa källor

Du menar att haditherna har fel? Har du sagt det till dina muslimpolare?
Citera
2026-07-17, 17:49
Medlem
Citat:
Du menar att haditherna har fel? Har du sagt det till dina muslimpolare?

Jag är inte muslim och jag förhåller mig inte till religiösa texter. Jag förhåller mig till vetenskap och etablerad historia. Jag inser att du måste projicera detta eftersom att du själv följer gamla sagoböcker men skiter i etablerad vetenskap och historia. Nu har du även lyckats säga detta rakt ut. Kudos, fejkjude
Citera
2026-07-17, 18:02
Medlem
Amsvartners avatar
Araber och judar kan lika gärna bomba skiten av varann vilket jag fullkomligt skiter i såvida det inte drabbar Sverige.
Det är ju en samling otroligt dumma djävlar på bägge sidor.

Araber som beter sig som en samling stenålders vrålapor och på andra sidan idioter med dreadlockar under en stor hatt som gungar fram å tbx vid en jävla mur?

Kan det bli dummare?
Citera
2026-07-17, 18:50
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Inte israelernas fel att våra politiker har huvudet i sitt eget arschle och släpper in araber på flykt.
Polen, Österrike, Ungern har inte drabbats av araber/negrer som vi har gjort, hur kan det komma sig?
Varenda jävla palestinier och syrier vill komma till Sverige för våra generösa bidrag och brist på krav. Det är inte Israels fel. Varför åker de inte till något muslimskt land? Jo därför att de vet de inte är välkomna där. I Sverige står batikhäxorna och vänstern med plakat "refugees welcome" när de anländer.

Men att skylla helt på inrikespolitik håller inte. Att Mellanöstern är instabilt skapar ett ständigt tryck på Europa. Israel har en roll i varför det ser ut så. Dock är inte Israel enda orsaken till varför Mellanöstern är instabilt, där har antisemiter fel.
Citera
2026-07-17, 18:51
Medlem
Jag avskyr både araber och judar.
Har inte särskilt dåligt samvete över det, eftersom ingen dessa grupper har något till övers för svenskar.
Citera
2026-07-18, 00:29
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Ja jag har, underförstått, inte heller påstått att alla hamnat i Europa.

Du får bli bättre på att läsa vad jag skriver
Du får bli bättre på att skriva vad fan du försöker säga. Vart fick du 20 mikjiner ifrån, och vilka flyktingströmmar avses om ej de till Europa? Från vart? Vilka krig avses?

Citat:
Ursprungligen postat av bokstavligt talat vad Devalvera de facto skriver
1. Israels inblandning i diverse krig har orsakat enorma migrationsströmmar till Europa och Sverige. Uppskattningsvis är antalet flyktingar över 20 miljoner människor.
Citera
2026-07-18, 00:34
Medlem
Hermi-Tages avatar
Är det inte problematiskt att arabiska barn dör i sitt hemland?
Eller är det OK för dig att arabernas barn blir lemlästade i sitt eget land?

De flesta araberna är trotsat oskyldiga till att Iran och Hamas hetsar till krig
Citera
2026-07-18, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Du får bli bättre på att skriva vad fan du försöker säga. Vart fick du 20 mikjiner ifrån, och vilka flyktingströmmar avses om ej de till Europa? Från vart? Vilka krig avses?
Jag uppskattar 20 miljoner flyktingar till följd av dom krig som Israel är involverat i.

En del av dessa når Europa. En del av dessa når Sverige. Detta är grundläggande allmänbildning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in