2026-07-17, 12:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miia5876
År 2023 har han skrivit i ett thailandsforum hur han ska få hit sin flickvän. Med tanke på att han verkar vara i Thailand en del är det väl en rimlig tanke att det är en safe plattform för honom att förgripa sig på barn/mammors barn.

Jag tror han kommer emigrera och där finns ingen kontroll på hans peddo-beteende.

Ja, det är nog ett rimligt antagande. Det vore ju i så inte första gången pedofiler av #801s genomvidriga kaliber härjar i Sydostasien. Jag önskar honom både rabies och malignt melanom. Det har han ärligt förtjänat.
Citera
2026-07-17, 12:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qqppqq
Och en bit in i konfrontationen yttrar homogäddan "Är det du som är Sara?". Beaktat att det allra första denna gädda yttrade var ",,, visste att det var du", dvs Sara (alltså att gäddan enligt egen uppgift hade räknat med att bli konfronterad av Dumpen/Sara).

Snacka om att inte vara konsekvent och motsägelsefri.
Ja, han är full av inkonsekvens och motsäjer sej själv en hel del. Att prata hål i huvudet på andra med sitt svamlande verkar vara hans taktik för att försöka komma ur situationen. Hade han hållit käften och bara cyklat iväg när han fick syn på Sara hade vi nog glömt bort honom, men nu minns vi honom istället som den jävla pajas i fula glasögon han faktiskt är.
Citera
2026-07-17, 12:36
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
År 2023 har han skrivit i ett thailandsforum hur han ska få hit sin flickvän. Med tanke på att han verkar vara i Thailand en del är det väl en rimlig tanke att det är en safe plattform för honom att förgripa sig på barn/mammors barn.

Jag tror han kommer emigrera och där finns ingen kontroll på hans peddo-beteende.

Thailändska myndigheter är inte nådiga och deras fängelser är vad fängelser ska vara. Om myndigheter tipsas om att det är en sex turist på gång så kommer han inte ha så roligt i Thailand. #801
Citera
2026-07-17, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, fy fan, sedan flickan var 4 år.🤮 Den här jävla grisen borde minst snöpas. Finns det ID på fanskapet?

https://mrkoll.se/topplistor/kommuntoppen/?k=0683
Citera
2026-07-17, 12:42
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:

Tveksamt. Är ju inte bara att flytta ned, ska finnas ekonomi till det också. Han kör en 22 år gammal Volvo V70, bor i lägenhet och tältar på semestern, så tror inte det finns något kapital undanstoppat. Dessutom lite för långt kvar till pensionen. #801
Citera
2026-07-17, 12:49
Avstängd
AnonymHingsts avatar
Citat:
Såg att någon postat länk till Dumpen på en Facebook-sida där han förekommer med namn och bild. When the shit hits the fan... 😈 #801
Trodde 746 var din favorit. Har du bytt upp dig nu?
Citera
2026-07-17, 12:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Tveksamt. Är ju inte bara att flytta ned, ska finnas ekonomi till det också. Han kör en 22 år gammal Volvo V70, bor i lägenhet och tältar på semestern, så tror inte det finns något kapital undanstoppat. Dessutom lite för långt kvar till pensionen. #801
Lite långt kvar till pensionen, ja. Undrar hur det blir att komma tillbaka till jobbet efter senmstern? Om han är välkommen tillbaka, alltså. #801
Citera
2026-07-17, 12:56
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Lite långt kvar till pensionen, ja. Undrar hur det blir att komma tillbaka till jobbet efter senmstern? Om han är välkommen tillbaka, alltså. #801
Jobbet som tränare verkar borta i alla fall, han finns inte med på hemsidan längre. Blir nog svårt att komma tillbaka till huvudsysslan också. Det är en liten uppförsbacke han skaffat sig #801
Citera
2026-07-17, 12:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Trodde 746 var din favorit. Har du bytt upp dig nu?
Oroa dej inte. #746 har en alldeles särskild plats i mitt hjärta. Ingen gädda kommer i närheten av den ynkliga lilla varelse han bevisade att han är när han pratade med Sara. #746 är mitt alldeles speciella hatobjekt.
Citera
2026-07-17, 13:02
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Såg att någon postat länk till Dumpen på en Facebook-sida där han förekommer med namn och bild. When the shit hits the fan... 😈 #801

Jag kan med glädje informera om att han nu har stängts av som tränare #801
Citera
2026-07-17, 13:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Ja du har höjt den mannen till skyarna. Tryckt t-shirts och passande ringsignaler. Känner kanske inte det går lite långt ibland?

Kanske tryckt upp hans ansiktet på lakanet också med tillhörande hål som du kan gnida dig mot. 746
Ja, jag gör så gott jag kan för att hålla honom vid liv. En sådan liten råtta bör ingen glömma bort, tycker jag. Tyvärr måste jag göra dej besviken med att bilden på #746 är direkt olämplig för tryck på lakan. Vägglöss vill man nämligen inte ha i sängen. #746
Citera
2026-07-17, 13:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag kan med glädje informera om att han nu har stängts av som tränare #801
Toppen! Då väntar vi på vad grannarna i byn säjer och om han har något jobb att komma tillbaka till efter semestern. Gissar att det blir tal om flytt från byn. #801
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in