2026-07-17, 00:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Fråga - är det någon som är förvånad över att #801 har en thailändsk flickvän?
Citera
2026-07-17, 00:40
Medlem
Pillerburks avatar
Gädda #801
Jävlar vilken porrskådis-aura han utstrålar. Hans åderpåle är massiv, som en barnarm som håller ett äpple. Jag vet att Flashbackanvändaren "Gotet" tidigare eftersökt Dumpens svar på Peter North och denna gäddan måste vara den som är mest lik hittils. Undrar vad svinet jobbar med till vardags? Han ger "Stekar"-vibbar.
Citera
2026-07-17, 00:45
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Gädda #801
Jävlar vilken porrskådis-aura han utstrålar. Hans åderpåle är massiv, som en barnarm som håller ett äpple. Jag vet att Flashbackanvändaren "Gotet" tidigare eftersökt Dumpens svar på Peter North och denna gäddan måste vara den som är mest lik hittils. Undrar vad svinet jobbar med till vardags? Han ger "Stekar"-vibbar.

Tränar ungdomar i diverse idrottsklubbar. SKRÄLL!
Citera
2026-07-17, 00:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Tränar ungdomar i diverse idrottsklubbar. SKRÄLL!
Ja, verkligen en skräll... Måtte han brinna, den vidriga jäveln! #801
Citera
2026-07-17, 00:56
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, verkligen en skräll... Måtte han brinna, den vidriga jäveln! #801

Hade fan futtat på brasan själv! #801
Citera
2026-07-17, 01:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Hade fan futtat på brasan själv! #801
Såg att någon postat länk till Dumpen på en Facebook-sida där han förekommer med namn och bild. When the shit hits the fan... 😈 #801
Citera
2026-07-17, 04:46
Medlem
Citat:
Såg att någon postat länk till Dumpen på en Facebook-sida där han förekommer med namn och bild. When the shit hits the fan... 😈 #801

Jag såg att han tagits bort ur en av Singelgrupperna jag är med i. Där fanns namn och bild samt länk till Dumpen.
Citera
2026-07-17, 07:24
Medlem
801

Det känns som att han nyligen varit med om något dramatiskt i livet som höjt hans stressnivå. Det är annars svårt att förstå hur man kan bli så desperat att man efter:

+5st inlägg skriver sin djupaste hemlighet om att man förgripit sig på en fyraåring
+50st inlägg skickar en bild på sig själv
+100 inlägg senare väljer att dyka upp på överenskommen plats

Har frugan lämnat honom eller har han nyligen träffat en annan pedofilmamma som ökat hans begär?
Citera
2026-07-17, 10:37
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Jag tyckte det lät som att #801 sa att han ska stämma Dumpen precis innan han klev in i bilen? Det dom inte tänker på är att dom med det cementerar sin position som riksgädda för all framtid plus att hela svenska folket får veta vem dom är. Teamar han upp med Viktor och Sebastian får vi en gäddtrio

Citat:
Ursprungligen postat av Bolljage
BrOne (#786) är inte längre en statstjänsteman.
https://dumpen.se/2026/06/04/brone-gavle-enkoping-786/

Inga synbara förändringar på mrkoll, merinfo m.m. vad gäller adressuppgifter.

Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Håller med. Hade de allra flesta i tråden råkat ut för en peddomorsa hade vi utan att blinka polisanmält.
Helt jävla självklart att man gör det.
Citera
2026-07-17, 11:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Vilken jävla pajas #494
Jag började titta på konfrontationen alldeles nyss för att friska upp minnet lite grann, men journalistgäddan är så jävla påfrestande att jag faktiskt inte orkade med hela. Hans granskande artikel väntar vi fortfarande på. #494
Citera
2026-07-17, 12:01
Medlem
År 2023 har han skrivit i ett thailandsforum hur han ska få hit sin flickvän. Med tanke på att han verkar vara i Thailand en del är det väl en rimlig tanke att det är en safe plattform för honom att förgripa sig på barn/mammors barn.

Jag tror han kommer emigrera och där finns ingen kontroll på hans peddo-beteende.

Citera
2026-07-17, 12:14
Medlem
Citat:
Jag började titta på konfrontationen alldeles nyss för att friska upp minnet lite grann, men journalistgäddan är så jävla påfrestande att jag faktiskt inte orkade med hela. Hans granskande artikel väntar vi fortfarande på. #494

Och en bit in i konfrontationen yttrar homogäddan "Är det du som är Sara?". Beaktat att det allra första denna gädda yttrade var ",,, visste att det var du", dvs Sara (alltså att gäddan enligt egen uppgift hade räknat med att bli konfronterad av Dumpen/Sara).

Snacka om att inte vara konsekvent och motsägelsefri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in