2026-07-16, 22:47
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasTheKid
Jag har stort huvud (61-62 ish) och att hitta kepsar och hattar är ett helvete.

De enda jag har hittat är flexfit L/XL. Jag hatar dessa kepsar. Men det är det enda jag har hittat som funkar, till ett rimligt pris.
Vad har dom gjort dig? Eftersom du hatar dom menar jag.
Citera
2026-07-16, 22:47
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasTheKid
Jag bär keps varje dag till jobbet. Men skulle aldrig någonsin gå ens till mataffären med mjukis, inte ens shorts. Vad är jag då? Halvduglig?

Bra fråga! Jag trodde ju att folk i keps var immuna mot skamkänslor, men så kommer du med din höga byxstandard och slänger in en skiftnyckel i maskineriet.
Citera
2026-07-17, 09:03
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Bra fråga! Jag trodde ju att folk i keps var immuna mot skamkänslor, men så kommer du med din höga byxstandard och slänger in en skiftnyckel i maskineriet.
Keps är bra, det skyddar ögonen mot solen, det skyddar ansiktet mot solen, om man är ljuskänslig, vilka fördomar.
Citera
2026-07-17, 09:08
Avstängd
Ica Maxi har. Även Eko har samma märke. Minns inte vad den heter för jag klippte bort lapparna. Aningen svår att tvätta, man måste sätta den på huvudet medan den fortfarande är fuktig om den ska få tillbaka formen efter tvätt.
Citera
2026-07-17, 09:26
Avstängd
ansluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Om du saknar ”snobbgenen” så finns exakt det du söker på valfritt ICA Maxi, för ca 150-200kr.

Inget märke på dom alls, utan helt neutrala.
Jag brukar varva med dessa ibland då jag tröttnat på att lägga 4-500kr på en ny keps var tredje månad.

Har oxå köpt svarta kepsar med vit logga på ibland, när jag inte hittat annat.
Då använder jag tuschpenna för den skrikiga loggan, sen är både keps och logga svart.
Det funkar förvånansvärt bra.

Är nog inte en sådan han vill ha.

https://www.sellpy.se/item/OMqDuZL5WD?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_ca mpaign=22797446158&gad_source=1&gad_campaignid=227 93775791&gbraid=0AAAAADkYy6qwAxCESDtvSfrxWbaw5-SqX&gclid=EAIaIQobChMInd3_qpTZlQMVbEeRBR3i9QNYEAkY BSABEgI4bfD_BwE
Citera
2026-07-17, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Är nog inte en sådan han vill ha.

https://www.sellpy.se/item/OMqDuZL5WD?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_ca mpaign=22797446158&gad_source=1&gad_campaignid=227 93775791&gbraid=0AAAAADkYy6qwAxCESDtvSfrxWbaw5-SqX&gclid=EAIaIQobChMInd3_qpTZlQMVbEeRBR3i9QNYEAkY BSABEgI4bfD_BwE

Du hittade en keps som ingen har efterfrågat, snyggt.
Citera
2026-07-17, 11:22
Avstängd
ansluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Du hittade en keps som ingen har efterfrågat, snyggt.

Ursäkta, men läste fel. Men var på ica idag och såg en svart keps. 129kr eller om det var 149kr. Minns inte riktigt men billigt var det.
Citera
2026-07-17, 21:26
Medlem
Ö & B har svarta och vita kepsar utan tryck/loggor i klassisk baseball-modell
för femtiolappen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto