2026-07-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qqppqq
Jag söker konfrontationen där en homogädda utgav sig själv för att vara fiskare när han blev konfronterad. Och han hade en lång utläggning om detta. Var dryg till sin attityd. Kom dit på cykel? Hallänning? 30-40 år? Publiceringen skedde nog för över ett år sedan.
https://dumpen.se/2024/10/13/journalisten-napp-494-stockholm/
Citera
2026-07-16, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO

Det var korrekt. Tack!
Citera
2026-07-16, 22:05
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Vilken jävla pajas #494
Citera
2026-07-16, 22:07
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Galet många som attraheras av peddomorsor, det trodde man inte?
Dumpen verkar lagt tyngdpunkten på dessa på sistone. Bra så. De är de värsta utan att förringa gäddorna som söker 13-14 åringar.

#801 ser ut att ha fallhöjd. Tänk ångesten mellan konfrontation och publicering. Fniss.
Citera
2026-07-16, 22:09
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qqppqq
Jag söker konfrontationen där en homogädda utgav sig själv för att vara fiskare när han blev konfronterad. Och han hade en lång utläggning om detta. Var dryg till sin attityd. Kom dit på cykel? Hallänning? 30-40 år? Publiceringen skedde nog för över ett år sedan.
Journalisten, #494. Jag tror att han var bördig från Bergslagen någon stans.
Citera
2026-07-16, 22:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Usch, de där detaljerad loggarna var fan hemska att läsa om vad han utsatt barn för tidigare. Han var verkligen rakt på sak med fiskarmamman och vilade inte på hanen. Här kan det nog finnas riktiga brottsofffer.

Snälla dumpen, lägg kuk-och sprutbilder under spolier så man måste klicka för att öppna dem.

Ja, #801 var en riktig praktgädda som garanterat har riktiga offer. Jag kan hålla med om att det inte är önskvärt att få en sprutande kuk upptryckt i ansiktet när man minst anar det, men vi ska ha i åtanke att detta är den osminkade verklighet som barn möter dagligen. Just i #801s fall var det en fiktiv pedofilkvinna, men pedofiler diskriminerar inte så länge dom ser sin chans att kunna förgripa sej på barn. Därför tycker jag att det är viktigt att stå ut med det vi får se, för ungarnas skull.
Citera
2026-07-16, 22:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Ja det var verkligen en lisa för själen.
Mina problem känns inte alls så stora längre.
Dom känns inte längre som några problem alls faktiskt, stackars Svante.
Jag tyckte det var speciellt käckt när hon upplyste honom om att dom absolut måste publicera, dom hade ju jobbat på artikeln i 3 månader, det var ett gediget material!
Haha, Dumpen har ju utgivningsbevis och ingen journalist med självaktning skulle någonsin kasta ett sådant här scoop som #746 i papperskorgen. Han själv hör förvisso hemma i soptunnan, men det efterföljande samtalet har gått till gäddhistorien som en riktig klassiker. I princip inga bekymmer känns oöverstigliga när man har lyssnat till det där samtalet som fullkomligt dryper av ångest.
Citera
2026-07-16, 22:36
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Galet många som attraheras av peddomorsor, det trodde man inte?

I många fall får man intrycket att det är män som är så desperata att dom tar vad som helst, peddo-delen är sekundärt så länge dom får sätta på mamman. I senaste konfrontationen #801 så är han dock uppenbart mest intresserad av barnen. Livsfarlig person.
Citera
2026-07-16, 22:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
I många fall får man intrycket att det är män som är så desperata att dom tar vad som helst, peddo-delen är sekundärt så länge dom får sätta på mamman. I senaste konfrontationen #801 så är han dock uppenbart mest intresserad av barnen. Livsfarlig person.
Jag håller med dej om att #801 är fullständigt livsfarlig för barn, men jag måste nog säja emot dej i det övriga du skriver. Om man inte har en pedofil läggning, så kommer man aldrig någonsin att bli så jävla desperat att man ens tänker tanken att chatta och bestämma träff med en sådan helstörd kvinna. Det är snarare så att det är just "peddo-delen" som är det primära fokuset hos dessa gäddor. Det har vi sett flera gånger och idag fick vi tyvärr se det igen.
Citera
2026-07-16, 23:57
Medlem
tindravargs avatar
Den här nya #801 beskriver ju detaljerat hur han systematiskt våldtagit en flicka under flera år. Mamman är död och flickan bor nu utomlands.
Citera
2026-07-17, 00:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Den här nya #801 beskriver ju detaljerat hur han systematiskt våldtagit en flicka under flera år. Mamman är död och flickan bor nu utomlands.
Ja, fy fan, sedan flickan var 4 år.🤮 Den här jävla grisen borde minst snöpas. Finns det ID på fanskapet?
Citera
2026-07-17, 00:10
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, fy fan, sedan flickan var 4 år.🤮 Den här jävla grisen borde minst snöpas. Finns det ID på fanskapet?

Jag är rätt säker på att jag listat ut vem han är men inte 100 så säger väl inget så jag slipper skämma ut mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in