2026-07-16, 21:09
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag "hittade inte på"... många månader jag får upprepa samma sak. Jag gjorde faktiskt det. Jag skulle inte kalla det hela för "trauma", överdrivet.

Bevisa det då Kevin.

Men visst var det traumatiskt?
Citera
2026-07-16, 21:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Bevisa det då Kevin.

Men visst var det traumatiskt?
Det var inte traumatiskt! Ni var inte där! Inte ens i närheten av att kalla den upplevelse jag var med om för "trauma".
Citera
2026-07-16, 21:49
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Det var inte traumatiskt! Ni var inte där! Inte ens i närheten av att kalla den upplevelse jag var med om för "trauma".

Men du skrev faktiskt att det påverkade dig så pass mycket att du gick från att vara vänster till att bli höger.
Tycker inte du att det tyder på att du blev traumatiserad?
Citera
2026-07-16, 21:56
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Men du skrev faktiskt att det påverkade dig så pass mycket att du gick från att vara vänster till att bli höger.
Tycker inte du att det tyder på att du blev traumatiserad?
Nej. Du är ingen psykolog.
Citera
2026-07-17, 09:40
Medlem
Trivs du bra på TeWes Konditori Kirk? Spionerar du medans du levererar bakelser? Jag tycker det är anmärkningsvärt att dom har en ihjälskjuten högerdebattör anställd.
Citera
2026-07-17, 14:14
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prillan88
Trivs du bra på TeWes Konditori Kirk? Spionerar du medans du levererar bakelser? Jag tycker det är anmärkningsvärt att dom har en ihjälskjuten högerdebattör anställd.
Ja, jag trivs bra där. Nä, jag spionerar inte på mina klienter.

Du förväxlar med en annan Kirk. Dumbass. Charlie Kirk. Jag är Kirk LIND.
Citera
2026-07-17, 15:19
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Nej. Du är ingen psykolog.

Det behövs ingen psykologutbildning för att se hur du påverkades.
Citera
2026-07-17, 22:38
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ja, jag trivs bra där. Nä, jag spionerar inte på mina klienter.

Du förväxlar med en annan Kirk. Dumbass. Charlie Kirk. Jag är Kirk LIND.
Kevin Lind* Kirk är det egenvalda smeknamn
Citera
2026-07-18, 06:44
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Kevin Lind* Kirk är det egenvalda smeknamn
Jag heter ju Kevin Lind. Men jag valde smeknamnet/alias Kirk från inspiration från Star Trek från fiktiva karaktären kapten James T Kirk, spelad av William Shatner, ombord på U.S.S Enterprise NCC-1701 (Constitution-class). Sen när jag började med Tik Tok, eller rättare sagt Musically back in those days, så valde jag alias Kirk Lind. Detta var LÅNGT innan någon här i Sverige visste vem Charlie Kirk ens var.

Men det finns fler vid namn Kirk än Charlie Kirk som folk kan driva mig med: Kirk Cameron, Kirk Douglas (avliden), Kirk Franklin, Kirk Hammet, Kirk Windstein.
Citera
2026-07-18, 10:36
Medlem
0perators avatar
Citat:
Jag heter ju Kevin Lind. Men jag valde smeknamnet/alias Kirk från inspiration från Star Trek från fiktiva karaktären kapten James T Kirk, spelad av William Shatner, ombord på U.S.S Enterprise NCC-1701 (Constitution-class). Sen när jag började med Tik Tok, eller rättare sagt Musically back in those days, så valde jag alias Kirk Lind. Detta var LÅNGT innan någon här i Sverige visste vem Charlie Kirk ens var.

Men det finns fler vid namn Kirk än Charlie Kirk som folk kan driva mig med: Kirk Cameron, Kirk Douglas (avliden), Kirk Franklin, Kirk Hammet, Kirk Windstein.

Folk i Sverige visste vem Charlie Kirk var när du valde namnet och innan, kompis.

Sluta lek kulturvetare.
Citera
2026-07-18, 10:41
Medlem
0perators avatar
Citat:
Men ändå så har det inte skrivits ett reportage eller någon RIKTIG journalist/reporter kontaktat mig för intervju om det än. Teamveckan-20 är allmänt känt intresse, men inte så det kommer upp på löpsedlarna. Det tycker jag är lite märkligt.

Det kommer.
Kanske dags att slänga ut fler spammail till svenska redaktioner.
Eller varför inte internationella?
Citera
2026-07-18, 12:43
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Folk i Sverige visste vem Charlie Kirk var när du valde namnet och innan, kompis.

Sluta lek kulturvetare.
Jag leker inte "kulturvetare". Vart får du det mitt i allt detta? Jag visste inte ens om Charlie Kirk förrän nyligen när folk trodde jag var död bara för namnet Kirk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in