2026-07-16, 20:59
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Nä varför skulle det vara en flex?

Är väl inte nån speciell flex att man är kvinna, kåt och gillar män? Som att sitta och skryta om att man är normal.....

Hej, du jag är supernormal *tystnad för att invänta alla wow:en och berömmet*

Nej, det är inte normalt, normalt är 4, vilket du slår med faktor 10.

Och mitt svar var en respons på din och Bimbos teori om att de som hänger upp sig på att kvinnor har höga bodycounts har mindervärdeskomplex. Vilket de alltså inte har, eftersom det inte är någon flex att som kvinna ha legat runt.
Citera
2026-07-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jaha den var subtil må jag säga. Eller tror du aldrig jag har haft en kärleksrelation?

Jo, men jag tror ju inte alla dina sexpartners varit kärleksrelationer. Rimligtvis har väl majoriteten varit utanför en kärleksrelation. Vilket Tomatkungen subtilt pikade dig för.

Kanske var hon fortfarande sur för att du kallade ett av hans påståenden för trams tidigare. Vad vet jag.
Citera
2026-07-16, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Nej, det är inte normalt, normalt är 4, vilket du slår med faktor 10.

Och mitt svar var en respons på din och Bimbos teori om att de som hänger upp sig på att kvinnor har höga bodycounts har mindervärdeskomplex. Vilket de alltså inte har, eftersom det inte är någon flex att som kvinna ha legat runt.

Och?
Är det inte normalt för en straight kvinna att vara kåt på män och vilja ligga med män?

Jag påstod inte att män var avundsjuka på kvinnor med högt bodycount. Män är avundsjuka på kvinnor för att kvinnor har lättare för att få kuk än män har att få fitta. Handlar inte om specifika tal.
Citera
2026-07-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jo, men jag tror ju inte alla dina sexpartners varit kärleksrelationer. Rimligtvis har väl majoriteten varit utanför en kärleksrelation. Vilket Tomatkungen subtilt pikade dig för.

Kanske var hon fortfarande sur för att du kallade ett av hans påståenden för trams tidigare. Vad vet jag.

Man får ta i betydligt hårdare för att jag ska känna mig pikad.
Citera
2026-07-16, 21:03
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ja jag läste att det var det för gen z. Tur man inte är gen z, så många män jag hade fått nobba. (Och gått miste om)

Inte bara för gen z, även om de verkar vara striktast.

Om ditt användarnamn säger något om ditt födelseår så har du passerat den acceptabla gränsen även för din egen generation.

Citat:
Gen Z adults, who are the youngest group surveyed, prefer partners with one to two previous partners. Millennials between the ages of 30 and 45 are more flexible and say three to five past partners is fine. Gen X and Baby Boomers appear to be the least concerned. Both groups agreed that five to ten past partners is acceptable.

https://wdasfm.iheart.com/featured/steve-harvey-morning-show/content/2026-01-15-survey-reveals-what-body-count-numbers-different-generations-prefer/
Citera
2026-07-16, 21:04
Avstängd
Ju fortare den vite mannen dör ut, ju fortare blir det fred, rättvisa och miljömedvetenhet i världen.
Citera
2026-07-16, 21:05
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Nä det är nåt helt normalt bara, att man legat med ett visst antal människor i sitt liv. Varken en flex eller en skam. Bara ett vanligt liv.

Beroende på vad siffran är så är det vanligt eller ovanligt. 0 är ovanligt, och du är uppe i Gisèle Pelicot-siffror, vilket får anses som extremt ovanligt om man inte är yrkesknullare.
Citera
2026-07-16, 21:08
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Och?
Är det inte normalt för en straight kvinna att vara kåt på män och vilja ligga med män?

Jo det är normalt. Men det är skillnad på att vilja och göra.
Citera
2026-07-16, 21:14
Medlem
Citat:
Beroende på vad siffran är så är det vanligt eller ovanligt. 0 är ovanligt, och du är uppe i Gisèle Pelicot-siffror, vilket får anses som extremt ovanligt om man inte är yrkesknullare.
Men allt mellan ett och Giselle är du ok med då? För isåfall behöver du nog inte ens ställa frågan.
Citera
2026-07-16, 21:17
Medlem
Citat:
Inte bara för gen z, även om de verkar vara striktast.

Om ditt användarnamn säger något om ditt födelseår så har du passerat den acceptabla gränsen även för din egen generation.

https://wdasfm.iheart.com/featured/steve-harvey-morning-show/content/2026-01-15-survey-reveals-what-body-count-numbers-different-generations-prefer/

Föddes inte 69 utan betydligt senare.

Jag är Jenny9, senare Margo sen helt plötsligt kunde jag inte logga in mer för då hade Flashback på outgrundliga vägar hittat ett konto som jag tydligen skapade 2011. Men som jag aldrig använde för att kommentera i trådar med. Antagligen skapade jag det för att kunna läsa FUP:ar och kolla upp bakgrundshistorik på vissa medlemmar, om jag känner mig själv rätt.

Gummo är en cool kultfilm som visar ett helt annat USA än vi är vana att se. Rekommenderar den väldans.

https://youtu.be/s7Xka_w6uvc?si=Xb1dSQdPq3ABySHf
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-16 kl. 21:23.
Citera
2026-07-16, 21:20
Medlem
Citat:
Jo det är normalt. Men det är skillnad på att vilja och göra.

Vissa säger att vi bara lever en gång...... Sen dör vi.
Citera
2026-07-16, 21:24
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Men allt mellan ett och Giselle är du ok med då? För isåfall behöver du nog inte ens ställa frågan.

Tråden handlar inte om mig, men som jag redovisade några inlägg tidigare så är den ideala siffran 2-4, och det blir ett reellt problem när siffran överstiger 10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in