Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Men kära du. Jag är trogen! Men innan jag träffade min nuvarande partner, så har jag seriöst dejtat/haft seriösa förhållanden med folk av båda könen.
Jodå, jag förstår mycket väl sociala koder. Dock inte dessa som primärt gör att jag är trogen, utan det är snarare primärt för att jag genuint älskar min partner och bara vill ha min partner sexuellt. Vi är av olika kön kan jag ju tillägga. Och ja: min partner vet om att jag är bi.
Jag menar att det är lite udda om speciellt barnen vet att du bögar. Oavsett om du inte bögar just nu. Förstår du det? Barnen kan ta stor skada av det.
Du pratar om det som att det är helt normalt att pappa dejtat män, så är ju den officiella pk-linjen men i verkligheten tycker folk det är udda.
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ändra inte kontexten!
Utan tänk dig gymmet med vikter. Ser du kvinnor stå där och lägga på jävligt tungt och sedan stå och flexa med musklerna på gymmet? Det har jag aldrig sett. Men en och annan man och kille har jag sett göra det.
Eller tänk dig stekarn som flexa med sitt kontokort och vill köpa en dyr, snygg sportbil. Som hen sedan kör fort med. Ser du då en man eller en kvinna framför dig?
Flexa om sitt bodycount gör ju inte ens män. Det är mer killar som gör sådant. Och vissa kvinnor enligt din anekdotiska bevisföring.
Men det är inte ett flex!
För unga män, är det möjligtvis ett flex att säga att man knullat många brudar men som förklarat för dig nu flera gånger så kan kontexten skilja sig enormt.
Om Abdullah 18 år säger till sina polare att han knullat 100 brudar så är det nog ett flex men annars är det inte nödvändigtvis så. Och det finns som sagt andra vägar att veta
ungefär hur många någon legat med, som i 2 eller 50.
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Det är jätteovanligt att tjejer ligger med 20-40 stycken innan 20 års åldern. Det finns sannolikt ett fåtal som gör det men vanligt är det inte.
Och det skulle vara kul med lite statistik, sålänge den inte kommer från bro-university
Statistikt sett ja, men om 5 % har gjort det så är det 5 av 100 kvinnor, 50 av 1000, 500 av 10 000 osv. Är ju inte omöjligt att man sprungit på en hel del av dem om man inte bor i en håla med färre än 100 unga kvinnor i hela byn.
Det är som att jag skulle säga att det är extremt ovanligt med personer längre än 190cm, för det är extremt få rent statistiskt som är så långa. Färre än 1% globalt.