2026-07-16, 19:51
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Då tar vi in bruna afrikaner nöjda då?
Sa jag det?
Citera
2026-07-16, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Varför behöver man då tillstånd?
För att man inte vill ha så stort kaoz!

Det kommer komma! Vad jag fattar är det bara ett förslag att "förbjuda"
Citera
2026-07-16, 19:55
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Nej det kan dom inte när dom får tuppjuck
Det finns såklart även ett fåtal svenskar som beter sig illa emellanåt.
Skillnaden är däremot att de närmstan alltid förstår invändningarna, oftast svarar att de ska sänka volymen eller ändra på något. Ofta ber de om ursäkt och aldrig hotar de med våld eller ifrågasätter att man själv har åsikter om hur de beter sig.
Citera
2026-07-16, 19:57
Medlem
Citat:
Nej det kan dom inte när dom får tuppjuck

Det är bara läsa här i tråden så ser man hur okunniga SD-rasister är om bland annat lagar och regler. De kan ju ingenting. 9 år i svensk grundskola, eventuellt 3 år i gymnasiet, om nu dumma rasister ens kommer in på gymnasium med underkänd i samtliga ämnen. Högre nivå kan vi helt utesluta bland rasisterna. Det är för mycket läsning på den nivån. De kan inte ta till sig skriven text.
Senast redigerad av Wario-Man 2026-07-16 kl. 20:06.
Citera
2026-07-16, 20:04
Medlem
Märker att generaliserande fördomar om varandra förekommer bland både Svenskar och invandrare sådana fördomsfulla typer förtjänar varandra.
Citera
2026-07-16, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-A
Det finns såklart även ett fåtal svenskar som beter sig illa emellanåt.
Skillnaden är däremot att de närmstan alltid förstår invändningarna, oftast svarar att de ska sänka volymen eller ändra på något. Ofta ber de om ursäkt och aldrig hotar de med våld eller ifrågasätter att man själv har åsikter om hur de beter sig.
Fåtal har du sett en fotbolls match huliganer rasister raggare?
Eller berusade svenssons?

Dom respekterar inte er helt enkelt där har du problemet.
Ni tror ni är bäst på allt men inte åkt från bråmölla än
Citera
2026-07-16, 20:10
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Bestämde mig för att ta ett kvällsdopp på Mossbystrand på Skånes sydkust.
Detta är ett fridfullt paradis där lokalbefolkningen samt turister från Sverige och Europa brukar njuta av.

Mossbystrand har varit förskonat ifrån mångkulturen tills idag.
Då jag anlände vid 19:30 tiden var där tre sällskap på vad jag skulle gissa 25-30 personer.
Dom satt där med sina vattenpipor, kolgrillar och med högtalare som spelade arabisk musik.

Det såg ut som en soptipp runtomkring dom och deras ungar sprang omkring som om dom ägde stranden, visade ingen som helst hänsyn till dom andra badgästerna.
Dessutom kände man den starka parfymdoften eller rakvatten som är signifikant för araber.
Ni som luktat på en arab vet vad jag pratar om!

Varför ska det vara såhär, varför kan dom inte bara visa hänsyn för andra?
Ska det vara så förbaskat svårt?

Fuck you Reinfeld, Löven och ni andra som förstörde detta vackra land!
Varför kan inte du visa hänsyn? De är också medborgare och har lika stor rätt till stranden som du. Du får väl stanna hemma om du inte tål barnens lek. Öronproppar kanske vore något? Eller varför inte stanna hemma om du inte kan tolerera människor. Det hade faktiskt varit det bästa om sådana som du hade slutat vistas ute mer än på vägen till och från jobbet.

Det är så fantastiskt roligt att se smärtan och ångesten i era ögon när ni tänker tillbaka på Gammelsverige. Det är borta för alltid. Siste man kan använda den blågula snortrasan att torka fötterna på.
Citera
2026-07-16, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Det är bara läsa här i tråden så ser man hur okunniga SD-rasister är om bland annat lagar och regler. De kan ju ingenting. 9 år i svensk grundskola, eventuellt 3 år i gymnasiet, om nu dumma rasister ens kommer in på gymnasium med underkänd i samtliga ämnen. Högre nivå kan vi helt utesluta bland rasisterna. Det är för mycket läsning på den nivån. De kan inte ta till sig skriven text.
Ja det låter samma från dom hela tiden betäääääääeeeeääääääääääääeeeer då åk heeeeeeejm.

Tackar att man får bidrag med att inte göra något
Citera
2026-07-16, 20:15
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Fåtal har du sett en fotbolls match huliganer rasister raggare?
Eller berusade svenssons?

Dom respekterar inte er helt enkelt där har du problemet.
Ni tror ni är bäst på allt men inte åkt från bråmölla än
Går aldrig på fotboll och raggar är generellt väldigt hjälpsamma.

Men nu pratade jag om vilka som inte klarar av att bete sig i våra bostadsområden!
Har bott i olika villaområden runt stockholm sedan 70-talet och framförallt araber är sämst i alla aspekter. Jäkla ohyra. De bara "kör på" som om de själva bestämde områdets regler. NOLL respekt. Och deras vänner som i tid och otid hälsar på är lika dumma i huvudet.
Tutar när de kommer och ska hämta någon istället för att ringa på telefon eller gå ur bilen och knacka på.
Parkerar som jäkla apor.
Citera
2026-07-16, 20:18
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
17år i svensk skola. Civilingenjör. Och precis som jag så röstar de flesta på min arbetsplats på SD, iaf bland männen.
Rasist javisst, man är ju Svensk.
Citera
2026-07-16, 21:05
Medlem
Masingas avatar
Det är ju bara kolla i bostadsområden, där är det "rent och snyggt" eller hur?
Citera
2026-07-16, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Ja, felet är stora familjer, men det ironiska är ju att de söker ju sig själva bort från stränder när det blir för många som dem själva, alltså sådana som grillar, spelar hög musik, har massa ungar som springer runt som yrväder, folk som bred ut sig med allt bohag osv.
Sedan letar man upp en lugn plats och kör sin stil, så länge inte fler av dem hittar dit och gör som dem.
Det som det igen handlar om är dominansbeteende.
-De vill ha kontroll
-De vill ha yta.
-De vill ha frihet utan konkurrens från för många som dem
-De vill ha trivsel på sina villkor och skiter i att visa hänsyn till andra.
Det är därför de söker upp lugna platser med svenskar och tar över dem.

EXAKT. Jättemärkligt beteende.
Har noterat detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in