2026-07-16, 18:22
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
jag ger upp relativt tidigt och bara vill rulla över på sidan och sova Nej fy på en för då förväntas man vara en gentleman som även ger henne en orgasm. Men det är inte rättvisa den här tråden ska handla om

Är du dålig på att ge orgasmer, då lovar jag dig att det är mer uppskattat att du låter bli att försöka, och bara gör klart ditt.

Sen den där inställningen, att det bara skulle handla om rättvisa. Har du inget egenintresse i att ge tjejen orgasm? Jag skulle känna mig mycket missnöjd med mig själv om jag hade sex med en man och han inte kommit av mig.
Citera
2026-07-16, 19:16
Medlem
Negercps avatar
Citat:
När jag väl kommer i en tjej så försöker jag pumpa vidare tills jag storknar men energin går ur kroppen lika snabbt som dropparna avlossas i henne och vid fortsatt knullande blir man av med mer och mer så det slutar oftast med att jag ger upp relativt tidigt och bara vill rulla över på sidan och sova
Så där höll jag på i åldern 17-25 men vartefter man blev äldre och blev allt mer förtjust i att supa mer och träna mindre så blev det slut på sånt. Jävla Maria Dolores i Murcia, hon var den första som gav mig klamydia.
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Du får väl ge henne oralsex när du inte pallar att knulla mer.
Det finns en hel del tjejer som inte gillar sånt.
Senast redigerad av Negercp 2026-07-16 kl. 19:19.
Citera
2026-07-16, 19:25
Medlem
Hon kommer ju typ redan under förspelet när man slickar lixom. Så sen är det ju bara jag som inte har kommit oftast.
Citera
2026-07-16, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Är du dålig på att ge orgasmer, då lovar jag dig att det är mer uppskattat att du låter bli att försöka, och bara gör klart ditt.

Sen den där inställningen, att det bara skulle handla om rättvisa. Har du inget egenintresse i att ge tjejen orgasm? Jag skulle känna mig mycket missnöjd med mig själv om jag hade sex med en man och han inte kommit av mig.

Det går ju alltid att lösa det. Reverse cowgirl när man styr hastigheten själv genom att hålla på röven är ju i princip som att runka i tjejen, så svårt att misslyckas med den.
Citera
2026-07-16, 19:38
Avstängd
ansluts avatar
Se till att hon kommer först. Sen kan du ha henne som onaniredskap. Hjälper om du tränar också. Mer testosteron.
Citera
2026-07-16, 20:17
Medlem
Just därför kör jag alltid förspel och få henne komma först innan jag påbörjar med sex.
Det enda jag har lärt mig att det fungerar "bäst" är att var där nere och slicka. Sedan hur man använder fingret varierar, vissa vill att det ska vara långsamt lugnt och vissa har ingen problem att man är mer "aggressivare" och snabbare med fingrarna.

Sedan så kan du "piffa" sexlivet med faktiskt med sexleksaker, så vida jag vet så tycker dem att det är kul att testa men som sagt fråga din partner alternativ "överraska" dem och se deras reaktion.
Citera
2026-07-16, 21:26
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Det finns män som fortsätter vara kåta efter de kommit, aldrig förstått det. Jag själv blir helt asexuell efter utlösning, det finns inte en tillstymmelse av kåthet kvar.
Kör på tills hon nyser,brukar funka.
Citera
2026-07-17, 11:08
Medlem
Inte många sekunder, om man inte lyckas hålla tillbaka utlösningen så man får en torr orgasm. Då kan man köra mycket länge till.
Citera
2026-07-17, 11:11
Medlem
LKKINGENs avatar
När jag var yngre och lekfullare var tjejens orgasmer väldigt viktigt. Idag kunde jag inte bry mig mindre. När man fått tömma så är det enda man vill att hon håller käften och lämnar sängen så man får sova ifred.
Citera
2026-07-17, 11:53
Medlem
Va!
Bryr ni er om det.
Jösses...
Citera
2026-07-17, 12:17
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
När jag väl kommer i en tjej så försöker jag pumpa vidare tills jag storknar men energin går ur kroppen lika snabbt som dropparna avlossas i henne och vid fortsatt knullande blir man av med mer och mer så det slutar oftast med att jag ger upp relativt tidigt och bara vill rulla över på sidan och sova Nej fy på en för då förväntas man vara en gentleman som även ger henne en orgasm. Men det är inte rättvisa den här tråden ska handla om utan jag vill veta hur länge ni killar lyckas fortsätta knulla medan ni sprutar? Tycker ni att det är väldigt utmanande eller knappt utmanande alls? Skippa självskrytet för det är ingen som känner till vem ni är här så var helt ärliga.
Vad är det för jävla rookie mistake att 1, tro att hon kommer att komma bara av att man pumpar kuken i henne och 2, att börja knulla utan att få henne att komma först?
Citera
2026-07-17, 12:18
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia

Tycker det i princip är mer tillfredsställande att den andra får orgasm än att jag får det, men det kan ju också bli rätt mycket press i den situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in