Hade TS haft lite stil så hade han velat ha en size:ad keps. Det hade varit mycket lättare. Jag köpte min för 99 från Amazon. Hatstore vill ha 299 för exakt samma keps.
Sizead?
Köper gärna billigare så länge det är ok kvalitet.
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
$-Store brukar ha.
Håller sällan formen.
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Lager 157?
Samma som ovan. Fanns heller ingen helsvart när ja kollade där senast.
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Jag tvättar i tvättmaskin med övriga 40graders kläder.
Det går alldeles utmärkt.
Har gjort det en gång, en lite finare keps och den tappade formen. Speciellt mellan panndelen och huvuddelen. Sjönk in där och blev aldrig ok efter det.
Ingenting. Har en som är sliten och tappat färg men ska köpa en till men vill hitta fler. Den är faktiskt riktigt bra.
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Om TS hade stil hade han efterfrågat fez eller plommonstop. Keps bär man på daglig verksamhet eller max så länge man kör moped. En vuxen man i keps signalerar ”jag är VIP-medlem på Arbetsförmedlingen”. Det är typ motsatsen till studentmössa. Keps är huvudets mjukisbyxor.
Är egentligen bara avis för att jag själv inte klär i keps
Tveksam kvalitet. Lika med Dollarstore och Lager157.
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Nu var det längesedan jag köpte en keps men är inte alla skärmar "raka" från fabrik?
Alla går att böja men dom som är raka kommer raka från fabrik. Brukar gå att böja en del men blir sällan bra.
Andra som är böjda kan man ofta böja om och om igen, om det skulle behövas.
Sorry för två poster efter varandra. Sitter med mobilen i solen. Feta fingrar, liten mobil, sol på skärmen osv. så blev uppdelat.
Sizead?
Köper gärna billigare så länge det är ok kvalitet.
En sån kommer i small, medium eller large och helt saknar storleksjustering där bak. Flexfit ser jag att det kallas. Kvalitet vet jag inte, jag har liksom mina tills den där som sitter mot pannan blir alldeles för smutsigt. Jag gav som sagt runt en hundring för den jag har nu. Finns under Stretch Fit på Hatstore, men där är dom sagt dubbelt så dyra. För samma pryl.
Alla går att böja men dom som är raka kommer raka från fabrik. Brukar gå att böja en del men blir sällan bra.
Ingenting. Har en som är sliten och tappat färg men ska köpa en till men vill hitta fler. Den är faktiskt riktigt bra.
Ja kanske är VIP på Arbetsförmedlingen 😁
Tveksam kvalitet. Lika med Dollarstore och Lager157.
Sorry för två poster efter varandra. Sitter med mobilen i solen. Feta fingrar, liten mobil, sol på skärmen osv. så blev uppdelat.
Apropå att böja...
Jag har använt keps i över trettio år.
När de är nya så böjer jag skärmen försiktigt, sedan stoppar jag in skärmen i det bakre hålet och lägger den så ett tag, då böjer sig skärmen ganska fint och runt och jämnt. Låter helflummigt men hoppas du förstår 😬
Sedan får den ligga på ett plant underlag och bara ligga till sig, sedan vid behov så gör jag samma sak igen för att skärmen ska behålla den rundade formen 🧢
Senast redigerad av Hackergirl 2026-07-16 kl. 19:09.
Om TS hade stil hade han efterfrågat fez eller plommonstop. Keps bär man på daglig verksamhet eller max så länge man kör moped. En vuxen man i keps signalerar ”jag är VIP-medlem på Arbetsförmedlingen”. Det är typ motsatsen till studentmössa. Keps är huvudets mjukisbyxor.
Är egentligen bara avis för att jag själv inte klär i keps
Jag bär keps varje dag till jobbet. Men skulle aldrig någonsin gå ens till mataffären med mjukis, inte ens shorts. Vad är jag då? Halvduglig?