2026-06-23, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Verkar som att ryktet är sant -
Tony och Christy är separerade, hon dansar mer utmanande än någonsin på sina sociala medier.
Tråkigt för Tony men nu kanske han fattar att det är bättre man fattar beslut själv istället för att låta kuken fatta livsavgörande beslut.
Heja Annika!!

Annika ställde de rätta frågorna som även Tony skulle ha ställt om det inte vore för att han styrdes av sin kåthet.
Citera
2026-07-09, 09:32
Medlem
Vila i frid lars
Citera
2026-07-09, 12:19
Medlem
godboys avatar
Jaha, då har Lars som var tillsammans med Fiona gått ur tiden 85 år gammal. Tydligen har han ramlat i hemmet och ådragit sig en hjärnblödning. Dog dock på sjukhus. Sen får vi väl se om Fiona blir kvar i landet eller om hon reser tillbaka.

https://www.hant.se/noje/alskar-alskar-inte-lars-har-somnat-in-hustrun-fiona-bekraftar-sorgen-han-dog-i-ro-han-kande-ingen-sm arta/11521574
Citera
2026-07-09, 12:33
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag får väl bli först; "ramlat" eller ramlat? Magkänslan var dålig redan när man såg dom i programmet, nu är Fiona i Sverige och ärver sin make. Han levde säkert längre än hon räknat med så.....
Citera
2026-07-09, 22:29
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag får väl bli först; "ramlat" eller ramlat? Magkänslan var dålig redan när man såg dom i programmet, nu är Fiona i Sverige och ärver sin make. Han levde säkert längre än hon räknat med så.....
Fattar hur du tänker, men jag jag tror det är tveksamt att hon hittat på något sånt. Men visst, det är ju helt omöjligt att säga.

Nu tyckte jag han var småskruttig och lite vinglig redan när han var med i programmet men det är ju inte otroligt att hon ändå väntade på detta. Hur kul är det att vara 45 o leva med en skruttig åttioåring? Kan ju tänkas att hon tänkte att han är min biljett till ett bättre liv och att lever nog inte så värst många år till...
Citera
2026-07-11, 02:00
Medlem
Vila i frid Lars!

Han gjorde bra tv. Och tur att hon inte blev gravid, barnet hade blivit faderslös nu.
Jag hoppas att Fiona kan få ett bra liv i Sverige även utan sin man.
Citera
2026-07-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Fattar hur du tänker, men jag jag tror det är tveksamt att hon hittat på något sånt. Men visst, det är ju helt omöjligt att säga.

Nu tyckte jag han var småskruttig och lite vinglig redan när han var med i programmet men det är ju inte otroligt att hon ändå väntade på detta. Hur kul är det att vara 45 o leva med en skruttig åttioåring? Kan ju tänkas att hon tänkte att han är min biljett till ett bättre liv och att lever nog inte så värst många år till...

Fiona påminner om Agatha i Queen Charlotte som blev glad när hennes make till slut dog. Kan inte tänka mig att det var speciellt mycket attraktion från Fionas sida när de väl kom in i vardagslivet efter kamerorna släcktes, jag tror inte hon knuffade ihjäl honom men det hade knappast förvånat mig om hon innerst inne gick och väntade på att Lars skulle dö och hon fick leva själv i Sverige.
Citera
2026-07-13, 14:16
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Fiona påminner om Agatha i Queen Charlotte som blev glad när hennes make till slut dog. Kan inte tänka mig att det var speciellt mycket attraktion från Fionas sida när de väl kom in i vardagslivet efter kamerorna släcktes, jag tror inte hon knuffade ihjäl honom men det hade knappast förvånat mig om hon innerst inne gick och väntade på att Lars skulle dö och hon fick leva själv i Sverige.

Lars ville väl ha kul under sina sista år och känna sig som en attraktiv man istället för en ensam åldring som ingen vill ha, medan Fiona fick en chans till ett bättre liv trots att hon själv inte längre var en ungdom. Självklart fanns detta med i beräkningen att hans liv ska skulle gå till ända. De var säkert överens. Tråkigt dock att det tog slut så snöpligt. RIP.
Citera
2026-07-16, 16:38
Medlem
Cristy och Tony bor fortfarande ihop av praktiska skäl, berättar hon för Hänt:
https://www.hant.se/noje/alskar-alskar-inte-cristy-och-tony-har-gjort-slut-bekraftar-for-hant/11531605

Hur svårt kan det vara att få egen lägenhet i det lilla samhället? Måste vara plågsamt att fortsätta bo ihop. Hoppas att hon inte åker hem på något besök, för då brukar hon ju bli gravid snabbt.
Citera
2026-07-16, 16:54
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Cristy och Tony bor fortfarande ihop av praktiska skäl, berättar hon för Hänt:
https://www.hant.se/noje/alskar-alskar-inte-cristy-och-tony-har-gjort-slut-bekraftar-for-hant/11531605

Hur svårt kan det vara att få egen lägenhet i det lilla samhället? Måste vara plågsamt att fortsätta bo ihop. Hoppas att hon inte åker hem på något besök, för då brukar hon ju bli gravid snabbt.
Bra par har dom varit iaf, han ville ha en ung köpeflicka från Filippinerna och hon ville ha betalt, nu räcker inte pengarna längre och då är det dags att hitta någon som har bättre ställt. Han kommer givetvis få fortsätta betala för kon och "sina" kalvar utan att få någon mer mjölk.

Citat:
När Hänt pratade med Tony för nästan två år sedan berättade han att han arbetade heltid för att kunna försörja familjen. Samtidigt förklarade han att ekonomin var ansträngd och att det därför inte fanns något utrymme att gå ner i arbetstid.
Citera
2026-07-16, 17:02
Medlem
Tony var dum att inte göra slut när han fick reda på att Melissa inte var hans dotter.
Citera
2026-07-16, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Bra par har dom varit iaf, han ville ha en ung köpeflicka från Filippinerna och hon ville ha betalt, nu räcker inte pengarna längre och då är det dags att hitta någon som har bättre ställt. Han kommer givetvis få fortsätta betala för kon och "sina" kalvar utan att få någon mer mjölk.

Det som är positivt är att Tony inte har råd att åka iväg och skaffa en ny köpeflicka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in