Citat:
Ursprungligen postat av
BestOfSekten
Du antar mycket för att inte veta vilka du skriver med, Kevin. Finns dem med egna erfarenheter av dig från andra årgångarna som delade med sig med. Finns såklart de som sett dina sociala medier med och håller sig på avstånd. Även de som sett dina mycket kontroversiella åsikter och därav håller sig borta.
Du har ingen aning om vilka vi är som skriver här och hur vi känner till dig. Så du borde passa dig med sådana antaganden.
Andra årgångarna, dåvarande ettor, tvåor och treor längs mina år på gymnasiet? Jag lade inte så stor vikt på de andra årgångarna för att anteckna ned suspekta utrfrysnings aktiviteter än min egna.
Ja, det må vara så en av faktorerna kring till den långvariga utfrysningen utav min tid då som "kontroversiell" på sociala medier. Men
då hade jag ingen uppfattning om den detaljen kring varför alla hållde sig på avstånd från mig så långvarigt under kalla kriget.
Alltså gymnasietiden var en ganska avgörande betydelse för mitt liv hur det skulle påverka mig. Innan man kom till gymnasiet så drömde och hoppades man, som de flesta gör innan man börjar på gymnasiet, att skaffa vänner för livet och ha kul och de. Men så blev inte fallet för mig. Jag hade vänster värderingar innan gymnasiet, grundskole tiden hade jag det bra och hade vänner att vara med. Men längs tiden på gymnasiet under "
my cold war" så ändrade jag mig till höger värderingar och andra syner ändrades och något hände liksom med mig på gymnasiet. Kan dock inte förklara det, men så var fallet. Att bli utfryst påverka ens liv ganska mycket, ska du förstå.
Vilka är ni då, en hemlig Kirk motståndsrörelse?😏😄 Jag tycker om antaganden, anta teorier. Ni vet, "
foliehatt konspirationsteoretiker".