2026-07-15, 22:23
Medlem
lagfrukts avatar
De visar ingen aktning, för det finns inga konsekvenser att vara hänsynslös och strunta i skandinavers sedvänjor, skandinaver är för tolleranta och araber är otolleranta så får det alltid på sitt vis. De är oförsiktiga och har inte sinne för saker och ting för araber bara är så. De vägrar vara ödmjuka. De är blinda för allt detta och fattar helt enkelt inte vad de gör fel.

Kolla bara på deras hemländer.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-15 kl. 22:37.
Citera
2026-07-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
De har såklart noll existensberättigande i Sverige och TS hade haft all rätt att ta till våld i den där situationen.

Folk som uppmanar till att bruka våld mot folk som har trevligt på stranden ska sitta i fängelset.
Citera
2026-07-15, 22:32
Medlem
speciellt om dom spelar arabisk musik och spottar solrosfrön omkring sig , vedervärdiga beteenden som inte hör hemma vare sig på en strand eller någon annanstans , kallas dålig vandel.
Citera
2026-07-15, 22:34
Medlem
Som sagt: araber har ingen som helst rätt att ha det trevligt på svenska stränder.

Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Folk som uppmanar till att bruka våld mot folk som har trevligt på stranden ska sitta i fängelset.
Citera
2026-07-15, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
Som sagt: araber har ingen som helst rätt att ha det trevligt på svenska stränder.

Det är just det de har som medborgare enligt lag. Precis samma rätt att vara på stranden som du har. Nu vet du det.
Citera
2026-07-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Jag hoppas du bor i ett invällarområde.

Jag bor i ett område med andra människor, många av dem är väldigt trevliga människor. Men det har inget med tråden att göra. Vad har du emot att andra människor har det trevligt på stranden? Måste de spela av dig godkänd musik?
Citera
2026-07-15, 22:40
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Jag bor i ett område med andra människor, många av dem är väldigt trevliga människor. Men det har inget med tråden att göra. Vad har du emot att andra människor har det trevligt på stranden? Måste de spela av dig godkänd musik?
När araber skräpar ner och att behöva säga till dem att de måste ta med sig det de själva konkade ut är fan sinnesjukt vansinne. Då ljuger de, "det var inte vi som gjorde det". Man blir bara matt av obehag.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-15 kl. 22:51.
Citera
2026-07-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
När araber skräpar ner och att behöva säga till dem att de måste ta med sig det de konkade dit är fan sinnesjukt vansinne. Då ljuger de, "det var inte vi som gjorde det". Man blir bara matt av obehag.

Att folk skräpar ner är ingenting unikt för araber. Det är ett samhällsproblem i stort.
Citera
2026-07-15, 22:43
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Att folk skräpar ner är ingenting unikt för araber. Det är ett samhällsproblem i stort.
Inte en chans, nu far du allt med osanning. Verkligen!

Jag var i ett invällarområde och på en av lekplatserna fanns det !!!åtta!!! papperskorgar som kommun hade smällt upp för dessa odågar som måste ha högst fem meter till närmaste papperskorg annars kastar de skräpet på marken.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-15 kl. 22:48.
Citera
2026-07-15, 22:44
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Dom sparkar inte mig med skinnhead boots iallafall.
Det tycker jag är trevligt .

Vad tycker ni?
Ett gäng invandrare eller ett gäng skinnheads?
Vilka delar ni hellre stranden med?

Det var ju en jävla dum jämförelse, den ena gruppen existerar i princip inte, den andra finns det hur många som helst av.
Citera
2026-07-15, 22:45
Medlem
Citat:

Dom befinner sig i fel land och borde åka hem istället för att förstöra sverige och svenskars liv!
Citera
2026-07-15, 22:45
Medlem
John.Walkers avatar
Så dom får inte vara på stranden prata och lyssna på musik och lukta som dom vill?

Jag och mina vänner brukade prata och lyssna på musik på stranden när vi var yngre.

Sluta gnäll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in