2026-07-15, 22:00
Medlem
Som rubriken säger, om man har provat bedövningskrämer och testat priligy på recept. Men ändå tycker att man har en tendens att skjuta för tidigt när man har sex, vad kan man prova då?
Är inte ute efter rus eller annat, vill egentligen vara så klar i huvudet som möjligt.
Läste att man kan få tramadol utskrivet för just detta.

Postar I övriga droger då det är just droger jag vill diskutera, men vet inte vilken! Om det är fel så ber jag snällt och ödmjukt mod att flytta eller tala om var detta hör hemma.
Citera
2026-07-15, 22:13
Moderator
Kraftkarls avatar
Dapoxetin har den effekten.
Citera
2026-07-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Dapoxetin har den effekten.

Tackar. Kan du eller någon förklara lite mer om vad detta är och hur det säljs... Erfarenheter?
Citera
2026-07-15, 23:13
Medlem
Överanvändning av P-piller eller andra kvinnliga hormonpreparat kommer fördröja din utlösning
Sömnpiller.
Antidepressiva piller.
Finns många piller som gör att du inte kommer få utlösning.
Citera
2026-07-15, 23:16
Avstängd
Negercps avatar
Tramadol har en sådan effekt på mig, ganska angenämt. Sitta i soffan i över en halvtimme och bli avsugen av ett nymfo i 19 års ålder som vill visa undertecknad +35 hur duktig hon är.
Citera
2026-07-16, 00:09
Medlem
Antidepressiva fördröjer allt.
Citera
2026-07-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Antidepressiva fördröjer allt.

Fick faktiskt en variant som skulle vara effektiv på recept, men pallade inte med biverkningar... Fick sån jävla ångest... gick inte att vänja sig även om jag vet att det är övergående.
Citera
2026-07-17, 12:56
Medlem
Alla SSRI-preparat
Citera
2026-07-17, 15:59
Medlem
JeffHardys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gettherope
Alla SSRI-preparat

Utlösning via penetration är nästan omöjligt med större doser. Förmodligen funkar låga doser med svagare SSRI som tex sertralin.

Rekommenderar det verkligen inte för att förlänga knullet.
Citera
2026-07-18, 22:41
Medlem
200mg Tramadol är det bästa. Du kan nästan bestämma när du ska komma.
Citera
2026-07-19, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffHardy
Utlösning via penetration är nästan omöjligt med större doser. Förmodligen funkar låga doser med svagare SSRI som tex sertralin.

Rekommenderar det verkligen inte för att förlänga knullet.
sertralin 150mg .. kan runka 10 timmar i streck med slak kuk
Citera
2026-07-19, 12:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av surprutt
Som rubriken säger, om man har provat bedövningskrämer och testat priligy på recept. Men ändå tycker att man har en tendens att skjuta för tidigt när man har sex, vad kan man prova då?
Är inte ute efter rus eller annat, vill egentligen vara så klar i huvudet som möjligt.
Läste att man kan få tramadol utskrivet för just detta.

Postar I övriga droger då det är just droger jag vill diskutera, men vet inte vilken! Om det är fel så ber jag snällt och ödmjukt mod att flytta eller tala om var detta hör hemma.

Ssri fungerar bra för de ändamålet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in