Som rubriken säger, om man har provat bedövningskrämer och testat priligy på recept. Men ändå tycker att man har en tendens att skjuta för tidigt när man har sex, vad kan man prova då?
Är inte ute efter rus eller annat, vill egentligen vara så klar i huvudet som möjligt.
Läste att man kan få tramadol utskrivet för just detta.
Postar I övriga droger då det är just droger jag vill diskutera, men vet inte vilken! Om det är fel så ber jag snällt och ödmjukt mod att flytta eller tala om var detta hör hemma.
Överanvändning av P-piller eller andra kvinnliga hormonpreparat kommer fördröja din utlösning
Sömnpiller.
Antidepressiva piller.
Finns många piller som gör att du inte kommer få utlösning.
Tramadol har en sådan effekt på mig, ganska angenämt. Sitta i soffan i över en halvtimme och bli avsugen av ett nymfo i 19 års ålder som vill visa undertecknad +35 hur duktig hon är.
Fick faktiskt en variant som skulle vara effektiv på recept, men pallade inte med biverkningar... Fick sån jävla ångest... gick inte att vänja sig även om jag vet att det är övergående.
Som rubriken säger, om man har provat bedövningskrämer och testat priligy på recept. Men ändå tycker att man har en tendens att skjuta för tidigt när man har sex, vad kan man prova då?
Är inte ute efter rus eller annat, vill egentligen vara så klar i huvudet som möjligt.
Läste att man kan få tramadol utskrivet för just detta.
Postar I övriga droger då det är just droger jag vill diskutera, men vet inte vilken! Om det är fel så ber jag snällt och ödmjukt mod att flytta eller tala om var detta hör hemma.