Citat:
Ursprungligen postat av
SniffTheBeast
Jag tror inte de hade varit imponerade eller tyckt "så kunnig han är", jag tror snarare de hade tänkt "herregud vilken tönt". Du har ju totalt misslyckats med i princip allt du gör, och du kan inte föra resonemang om så ditt liv hängde på det. Att vara väldigt kunnig inom något är imponerande när man också kan göra något med den kunskapen. Du måste inte göra karriär av din kunskap, men kunskapen borde göra så att du faktiskt har lite bättre koll på ämnet. Jag tror inte du skulle kunna argumentera om något relaterat till spioneri med vanliga människor som inte har någon koll på ämnet. Du har ju till exempel inte ens lyckats övertala en enda person i denna tråd om att du var spion för Ryssland, utan alla fattar att du ljuger.
Det är väl det som är det sorgligaste med dig Kirk, att du suger på även de grejer du älskar mest. Du läser en massa och postar en massa om politik på Twitter, men ändå så har du mindre förståelse för politik än en vanlig 10-åring.
Och om du har fel om det när de får syn på böckerna?
Jag ljuger inte, återigen.
Jag använder inte min breda spioneri och underrättelseväsendet kunskap till något praktisk eller att använda kunskapen mot någon av illa syfte, även om jag skulle kunna det. Jag läser bara för ren ambitiös nyfikenhet inom den hemliga världen. Jag är inte än professor analytiker inom ämnet som Wilhelm Agrell. Det tar lång tid för vissa att bli väldigt bra i hög grad i vissa ämnen, även om jag har varit insatt i ämnet och läst i sex år så kan jag inte än skriva en vetenskaplig rapport och få MVG.
Jag kan inte heller sammfatta lättförståeligt för någon som inte är insatt i det ämnen som jag har stor vetskap om.
Jag har aldrig varit bra på resonemang, att övertala och argumentera så jag vinner. Jag har inte den förståelsen att kunna det, hur jag än försöker.
Vad har jag inte misslyckats med?