Citat:
Tråkigt nog är det ointressant att diskutera Anders Björkman, Nicola Fauzzi, Yvonne Nieminen, Hans Johansson och Anna Hage och deras rekonstruktionsfoton med dig. Tråkigt nog har du inget att tillföra den diskussionen. Det är uppenbart att fotona innehåller fel. Att du förnekar det är inte mitt problem.
Lägg ned nu och hitta inte på saker jag aldrig påstått.
När har vi diskuterat Johanssons eller Hages rekonstruktionsfoton? Vad har jag förnekat för några fel där?
Återkom mer än gärna så kanske jag får ändra uppfattning, men mig veterligen har vi aldrig diskuterat dessas rekonstruktioner.
Att du sedan inte kan skilja på rekonstruktion(vittnens uppfattning) och vad som faktiskt har hänt är en annan sak. Det har jag exemplifierat med att ta upp Björkmans spegelvända uppfattning samt ACH's helt omvända (nord/syd) uppfattning av paret Palme och GM's placering. Men jag minns inte allt jag skrivit såklart.
Citat:
Konstigt att du och Knattarna ofta nämner hur mycket medhåll den och den skribenten får av andra skribenter. Vad kunde vara mer ointressant?
Vad som är intressant är hur många läsare som läser, inte hur många andra skribenter som håller med.
Du märker inte ens när andra håller med dig. Som jag gjorde igår 18.46.
Vad som är intressant är hur många läsare som läser, inte hur många andra skribenter som håller med.
Du märker inte ens när andra håller med dig. Som jag gjorde igår 18.46.
Det är ju för dig detta är viktigt då du ofta anser att du vänder dig till "läsarna" och "alla med läsförståelse".
Jag tror vi håller med om en hel del och det är väl då och då som att jag postar ett instämmande.
(En risk här är att man blir ihopbakad med andra då man håller med om någon detalj. Vill gärna hålla mig fri från sånt)