2026-07-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obe*
Provat både Super dry och den Twix som nämdes i tråden nu.
Bägge är redigt suspekt. Liknar den 'syntetiska' Bubble Gelato skiten som florera för ett tag sen i lukt o konsistens. Tvivlar starkt på att detta är äkta hasch. Skum konsistens, smälter nästan vid eld. (som fullmelt) Kolsvart rök när biten tar eld. Smaken och lukten känns syntetisk. Massor med red flags.

:edit visst du blir stirsk men sen är det helt borta, ingen afterglow ingenting.
Kanske är olika sorter med samma stämplar då efter alla tycker så olika. Jag gillar den twixen jag har.
Väldigt likt vad svart afghan var förr bara att den här är lite ljusare än det.
Tkr inte det är något skumt alls med varken lukt eller konsistens eller bängan. 1.5 v in.
Citera
2026-07-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Kanske är olika sorter med samma stämplar då efter alla tycker så olika. Jag gillar den twixen jag har.
Väldigt likt vad svart afghan var förr bara att den här är lite ljusare än det.
Tkr inte det är något skumt alls med varken lukt eller konsistens eller bängan. 1.5 v in.

Utblandat skit.
Citera
2026-07-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Jag har deras apple fritter x tangie 900 f 3,5 samt deras lemon cherry gelato 3,5 f 700, ja det är dyrt men det är störd kvalitet, samma priser som nere i amsterdam eller spanien. Men den dyra ligger minst på 12 k hg deras inköpspris enl uppgift, sen har du importfaktorerna att ha med i beräkningen. Inte helt orimligt att ta de priserna. Det är helt perfekt kurerade buds, behövs liksom 01 för att bli helt fried.

Fick testat fritter x tangie och det fint men borde inte kosta mer än 700-800kr/5g max. Hg kostar ca 10k.
Citera
2026-07-14, 21:29
Medlem
Nån som testat på en ”cherry diesel static” ?
Citera
2026-07-14, 21:54
Medlem
Varför sitter en del människor och lägger sjuka sorter som är svåra att få tag på som att dom tillhör Sverige? Är det tufft på flashback eller vad? Inte ens om ni betalar 5 gånger priset får ni tag på Piatella.
Citera
2026-07-15, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Utblandat skit.
Nix
Citera
2026-07-15, 02:52
Medlem
Någon som testat ”Mimosa dry” stämpeln? ska vara drysift.

Eller ”Runtz” med en gren som sitter i jord på bilden med en husvagn och en odlare på bilden
Senast redigerad av pinefruit420 2026-07-15 kl. 03:45.
Citera
2026-07-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Men bor du i en hyffsat stror stad så byt langare, jag handlar inte ens av folk som säljer la moouse men jag fattar vad du menar. Själv åker jag till Malmö när jag handlar eller i Köpenhamn, i denna staden så har vi lika dåligt hash som i Norge med samma utblandade skit sorter.

Har fortfarande uppehåll, har tagit par bloss bara sista veckorna när jag blivit bjuden. Men skulle vara gott att ha en bit på kvällarna för sömnen men jag måste få ordning på min ekonomi och man har så mycket extra utgifter på sommaren som det är.

bruh jag handlar av olika langare varje gång, det som är problemet, ingen har kvalite två gånger i rad. Dom tar in något fint när dom börjar sen vill dom ba hämta in skit. Klart som fan man inte handlra lamousse men det är ju störande som fan att ens någon påstår att dom har "static" så kommer dom med en pisslamousse och man får be dom dra åt helvete.
Citera
2026-07-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Nix

Köpte faktiskt en till femma "Twix Dry" av en annan snubbe nu bara för att testa.

Denna ser faktiskt ut som någon typ worker dry, återkommer strax med betyg, detta blir lite intressant.
Citera
2026-07-15, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
Någon som testat ”Mimosa dry” stämpeln? ska vara drysift.

Eller ”Runtz” med en gren som sitter i jord på bilden med en husvagn och en odlare på bilden

Mimosa Dry är lamouse, kan du inte se det på konsistensen?
Du verkar inte förstå vad dry och static sift är.
I Sverige får vi för det mesta worker dry/static
Citera
2026-07-15, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalmarLasse

Här har vi problemet med marknaden, detta är varför dom kan kalla lamousse för vad fan som helst och fortf få sålt skiten. Ni måste fan lära er och be dom dra åt helvete.
Citera
2026-07-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalmarLasse
Vad fan är worker static? Du vet ju inte själv tydligen, static är det inte om det inte är full melt och kostar 400kr+ g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in