2026-07-15, 14:53
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Alltså, det är ju som en kebabrulle, utan rullen. Grönsaker och kebabkött liksom.

fast skulle aldrig beställa sallad från en pizzeria så var nyfiken vill inte ha riven ost och strimlad skinka typ
Citera
2026-07-15, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Kebabtallrik, för att det är så himla god.

Om det ska vara pizza så föredrar jag att ha annat på pizzan, inte kebab.
En Gudfader alla dagar, Kebab är ingen höjdare.
Citera
2026-07-15, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
En Gudfader alla dagar, Kebab är ingen höjdare.

Vad är en Gudfader för något?
Citera
2026-07-15, 15:11
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
fast skulle aldrig beställa sallad från en pizzeria så var nyfiken vill inte ha riven ost och strimlad skinka typ
Jag har visserligen aldrig fått en dålig sallad från en pizzeria, så länge råvarorna är okej så är det omöjligt att misslyckas med. Men du är med på att till exempel en räksallad är grönsaker och räkor, en kycklingsallad är grönsaker och kyckling och en tonfisksallad är grönsaker och tonfisk, right?

Således kan man därifrån sluta sig till att en kebabsallad är grönsaker och kebabkött. Det vill säga en kebabtallrik med pommes, fast utan pommes.

Och lika lite som jag har varit med om en dålig sallad från en pizzeria så har jag heller aldrig fått riven ost och strimlad skinka i min ost&skinksallad. För varför skulle man?
Citera
2026-07-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Vad är en Gudfader för något?
Tomatsås ost skinka svamp och räkor.
De har olika namn.
Citera
2026-07-15, 15:16
Medlem
Jiiimboohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Kebabpizza med pommes frites på.

Min närmaste pizzeria har en sådan pizza på menyn och den består av pizzabotten, tomatsås, kebab, pommes. Känns som att man behöver någon grönsak för att bryta av när man de lägger kolhydrater ovanpå kolhydraterna. Vad har era pizzerior på sina pommespizzor?

För att besvara ursprungsfrågan är kebabpizza ett säkrare kort om man inte vet hur bra pommes pizzerian har. Ifall man beställer en kebabtallrik att ta med kan jag rekommendera att ta såsen bredvid.
Senast redigerad av Jiiimbooh 2026-07-15 kl. 15:23.
Citera
2026-07-15, 15:17
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag har visserligen aldrig fått en dålig sallad från en pizzeria, så länge råvarorna är okej så är det omöjligt att misslyckas med. Men du är med på att till exempel en räksallad är grönsaker och räkor, en kycklingsallad är grönsaker och kyckling och en tonfisksallad är grönsaker och tonfisk, right?

Således kan man därifrån sluta sig till att en kebabsallad är grönsaker och kebabkött. Det vill säga en kebabtallrik med pommes, fast utan pommes.

Och lika lite som jag har varit med om en dålig sallad från en pizzeria så har jag heller aldrig fått riven ost och strimlad skinka i min ost&skinksallad. För varför skulle man?

för att jag bad om en ost och skink sallad!
Citera
2026-07-15, 15:18
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiiimbooh
Min närmaste pizzeria har en sådan pizza på menyn och den består av pizzabotten, tomatsås, kebab, pommes. Känns som att man behöver någon grönsak för att bryta av när man de lägger kolhydrater ovanpå kolhydraterna. Vad har era pizzerior på sina pommespizzor?

min har champinjoner men inte pommes
Citera
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Kebab i bröd med lite potatismos i. Det är sjuktgott. G Kebab me dpommes är bara tråkigt.
Citera
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Tomatsås ost skinka svamp och räkor.
De har olika namn.

vad gör den så god?
Citera
2026-07-15, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
vad gör den så god?
Smaken.
Citera
2026-07-15, 15:23
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Smaken.

fast smaken är som baken delad. Och detta handlar om kebab.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in