2026-07-15, 08:25
Medlem
AttansNedranss avatar
Ren tur att det inte fanns någon rondellhund på masturbationsplatsen. Det vet man ju hur det går till på landet...
Citera
2026-07-15, 08:42
Medlem
Utvecklingsstörd lokal talang eller inavlad import?
Citera
2026-07-15, 08:48
Medlem
Mullrets avatar
Detta kommer bli en trend, sanna mina ord.

Snart bildas cirkelonanisterna riksförbund för göra trenden mer synlig och accepterad.

En sådan hjälte som drar igång en folkrörelse, även om rörelsen i sig är lite skämmig.
Citera
2026-07-15, 09:14
Medlem
Runkationsplats, ett nytt begrepp.
Kan han tänkas vara mekanofil?
Citera
2026-07-15, 13:29
Medlem
Tranquility Bass avatar
Beror väl på värmen, om man inte har AC så kan det bli varmt i bostaden och vem vill bli alldeles genomsvettig bara för lite ensam tillfredsställelse? Bättre då att göra det utomhus i skuggan och vid rätt tid på dagen. Att göra det i en rondell sticker ut men kanske fanns någon rondellkonst som personen gick igång på? Månadens surfpott kanske redan var slut?
Citera
2026-07-15, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Beror väl på värmen, om man inte har AC så kan det bli varmt i bostaden och vem vill bli alldeles genomsvettig bara för lite ensam tillfredsställelse? Bättre då att göra det utomhus i skuggan och vid rätt tid på dagen. Att göra det i en rondell sticker ut men kanske fanns någon rondellkonst som personen gick igång på? Månadens surfpott kanske redan var slut?
Han borde ha haft ett parasoll i så fall. Finns det uppgifter angående runkpapper?
Citera
2026-07-15, 16:01
Medlem
norther1s avatar
Fantastiskt. Med tanke på att han blev omhändertagen så låter det ju som att han inte hann bli färdig. Det låter ju tämligen som en tjackare som maratonrunkar?
Citera
2026-07-15, 16:12
Medlem
Tranquility Bass avatar
Så många frågor så få svar, var finns Sveriges grävande journalister när dessa behövs? Borde väl finnas någon sommarvikarie som kan gräva i detta? Sverige kräver svar!
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Han borde ha haft ett parasoll i så fall. Finns det uppgifter angående runkpapper?
Citera
2026-07-15, 16:25
Medlem
Stark-Senaps avatar
Vilken hjälte!
Eller så har ni jävligt potent speed i sydsverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Skinnbanjomajoren
When in Europe, don’t miss Skurup.
Citera
2026-07-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Troligen en diagnos mupp skulle komma på en sån idé att mingla offentligt och i en rondell

Hög tid att rusta upp psykvården och öppna mentalsjukhusen

Det vore för väl. Mentalsjukhusen stängdes 1980. 1981 bildades miljöpartiet. En tillfällighet?
Citera
2026-07-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Kanske någon form av onanist som sysslar med runk aktivism.

Jag har bara sjukt svårt kunna förstå hur en annan människa kan få för sig att göra en sådan här grej.

Det är nog längst ner på min lista över saker jag kan tänka mig att göra.

Undrar vad hans mamma känner över saken.

Var det din son jag såg sitta på en pall och runka i rondellen häromdagen?

Haha Runk aktivism tycker att det ordet lär kvala in till Svenska Akademins ordlista 😂

Tack för ett gott skratt, den behövdes 😂
Citera
2026-07-15, 17:47
Medlem
Det ligger väl något vuxenlekdagis tillika musikfolkhögskola för intelligensutmanade vänsterindivider med drömmar om att slå igenom som indieartist i området? Möjligen kan GM vara dagiselev där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in