2026-07-15, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Undrar hur första natten varit för #800. Ser han valt att dölja sin adress på MrKoll. Lite sent. Och för den delen syns den ju när man söker plus på alla andra ställen ändå. Han har bott i lägenheten på 72 m² i sex år, tillsammans med en 47-årig man som bott där i 14 år. Den 47-årige mannen är dessutom gift, men ingen mer bor i lägenheten. Känns som om inte allt stämmer här...

Skumt. #800 tycker iofs förutom att det är fint tänkt av fiskaren att skaffa nya barn så man kan leka med och befruktar gärna 11 åringen, att han gärna ger sperma till sonen. Så är väl bi peddo då kanske.
Citera
2026-07-15, 11:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Skumt. #800 tycker iofs förutom att det är fint tänkt av fiskaren att skaffa nya barn så man kan leka med och befruktar gärna 11 åringen, att han gärna ger sperma till sonen. Så är väl bi peddo då kanske.
Bi-peddo-zoofil, skulle jag säja. Han vill ju även blanda in hundar i det hela. Härlig kille, bara 43. Han har ett långt liv som utstött framför sej. #800
Citera
2026-07-15, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Bi-peddo-zoofil, skulle jag säja. Han vill ju även blanda in hundar i det hela. Härlig kille, bara 43. Han har ett långt liv som utstött framför sej. #800

Just. Fanns ju önskan om hund också ja.
Hoppas han gör det han bör inom kort.

"Stackars anhöriga" som de skulle sagt i andra tråden.
Citera
2026-07-15, 11:45
Medlem
Citat:
Jag har en annan teori, men din funkar också 😄. Man ser inte var folk bor, bara var de är folkbokförda. Ska ju vara samma sak men behöver inte nödvändigtvis vara det. Den gifta 47-åringen bor kanske någon annanstans, med sin fru, och hyr ut lägenheten till #800. Enda anledningen jag kan komma på är någon sorts bidragsfusk. Endast min teori ska tilläggas, jag vet inte.
Citera
2026-07-15, 11:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Just. Fanns ju önskan om hund också ja.
Hoppas han gör det han bör inom kort.

"Stackars anhöriga" som de skulle sagt i andra tråden.
Utifrån att vi nu är uppe i 800 gäddor, så kan vi konstatera att det är relativt få som gör det dom bör, vare sej det handlar om självmord eller att söka vård. Sistnämnda tror jag för övrigt är rätt dödfött eftersom pedofili är en störning som är djupt rotad hos personen. Det handlar ju inte om att försöka få bukt med "lättare" problem såsom t ex flygrädsla eller spindelfobi. Dom allra flesta gäddorna verkar snarast väldigt bekväma med sin gäddidentitet och förefaller mest vara förgrymmade över att den blottlagts till allmän beskådan. Avsikten att försöka göra något åt den finns helt enkelt inte i någon nämnvärd omfattning.
Citera
2026-07-15, 12:23
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Och så har han en hund! Man fattar ju vad den hunden får utstå. Fy fan alltså hunden borde tas därifrån. #800
Citera
2026-07-15, 12:37
Medlem
800 har ju skickat bild på en helt annan snubbe, själv är han fet med dålig hållning. Hur fan tänker man när man gör nåt sånt?
Senast redigerad av Florman 2026-07-15 kl. 12:52.
Citera
2026-07-15, 13:07
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
800 har ju skickat bild på en helt annan snubbe, själv är han fet med dålig hållning. Hur fan tänker man när man gör nåt sånt?

Vilken bild är på en annan person?
Jag såg inget sådant i loggen

Citera
2026-07-15, 13:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan ju vara en gammal bild, innan kilona stack iväg på den här usla fan? Fin omskrivning på "stor och fet" i alla fall - "lång och kraftig". Det kan eventuellt bli nästa gäddcitat som går i tryck.#800
Citera
2026-07-15, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Vilken bild är på en annan person?
Jag såg inget sådant i loggen

Första loggen, bild på normalbyggd man i svarta kläder.

800
Citera
2026-07-15, 13:47
Medlem
Citat:
Kan ju vara en gammal bild, innan kilona stack iväg på den här usla fan? Fin omskrivning på "stor och fet" i alla fall - "lång och kraftig". Det kan eventuellt bli nästa gäddcitat som går i tryck.#800

Ändå jätteskumt att skicka bild där man väger 40-50 kg mindre till någon man ska vara naken med, de måste ju utgå ifrån att kvinnan inte vågar dra sig ur när hon får se vraket

Han skrev åtminstone inte "kraftig benstomme 800
Citera
2026-07-15, 13:51
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Det är just det

1. Han vill betala en pojke för att suga honom
2. Han "erkänner" att han ofta chattar med andra.

Tänk att vara gift med en sådan eller ha en sådan som far.

En vänstrande pedofilpappa

Jag hade avsagt mig släktskap

Ja en riktig skitgubbe, bara att slänga på tippen.

799
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in