2026-07-15, 11:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlvarViking
Hoppas han säger att Obama och Clinton kommer åtalas för landsförräderi - för att de trollade ihop Russiagate - i sina desperata försök att misskreditera ryktena kring Pizzagate.
Dock skulle donalds inte våga detta, då svaren på varför alla ryssar var i donalds torn är obesvarad, och satan vad de kommer börja undra om dom igen.

Nä, det är nog bara ett lamt försök att försöka rikta om blicken från hens fiaskon.
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
USA är dom riktiga terroristerna.
Det varit en balansgång stundtals, men detta med fiaskot i Iran ser ut som rent terrorbrott, och förstår att ICC är efter dom.
Citat:
Han kommer dra ut i stor krig direkt efter os 28 för att skjuta upp valet 2029.
Hmm, det är inte omöjliga saker heller, för donalds räds valen som är uppkommande och pga osäkerheten efter alla hens fiaskon och att väljaren inser det är skräp att rösta på.
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Säkert något med valpåverkan och valfusk.

Det finns ju ett problem med att samtliga 15 delstater som har inte har idkrav röstade på Kamala.

Medan övriga 35 stater med röst-id, valde Donald Trump.

Sannolikt hade Trump vunnit nästan alla stater om det varit krav på att kunna identifiera vem som röstar. Nu ryktas det om att det är i Georgia som man hittat bevis.
Det har vi hört innan och den enda som vi vet försökte valfuska är ju donalds, sen är det helt sterilt på bevis för systematiskt valfusk.
Citera
2026-07-15, 11:07
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Dock skulle donalds inte våga detta, då svaren på varför alla ryssar var i donalds torn är obesvarad, och satan vad de kommer börja undra om dom igen.

Nä, det är nog bara ett lamt försök att försöka rikta om blicken från hens fiaskon.

Det varit en balansgång stundtals, men detta med fiaskot i Iran ser ut som rent terrorbrott, och förstår att ICC är efter dom.

Hmm, det är inte omöjliga saker heller, för donalds räds valen som är uppkommande och pga osäkerheten efter alla hens fiaskon och att väljaren inser det är skräp att rösta på.

Det har vi hört innan och den enda som vi vet försökte valfuska är ju donalds, sen är det helt sterilt på bevis för systematiskt valfusk.
Det är ju helt uppenbart. han säger ju att han ska sitta kvar. Han skapar instabilitet och tar kontroll över energin olja gas osv. Det enda rätta enligt han är ju att starta ett krig mot the bad guys för att dom kommer förgöra the good guys och efter os 2028 finns det tid men den är knapp. Och agerar han inte kommer han såklart vara tvungen att lämna och efter honom kommer enormt mycket rivas upp och förändras. Hans familj kommer åtalas och dör Trump har dom inte riktigt någon som försvarar dem som står han nära men varit hans parters and "benefitter" in crimes.
Ett krig där USA är "hotat" är vitalt för att MAGA ska överleva.
Citera
2026-07-15, 11:16
Medlem
Torsuss avatar
Citat:

Det finns ju ett problem med att samtliga 15 delstater som har inte har idkrav röstade på Kamala.

Sannolikt hade Trump vunnit nästan alla stater om det varit krav på att kunna identifiera vem som röstar. Nu ryktas det om att det är i Georgia som man hittat bevis.
Mmmm...jag kan inte säga huruvida det var fusk eller inte men EN sak kan jag notera.
Jag följde betfairs marknad väldigt noga och tidigt på morgonen så var det nästan så gott som klart att Trump skulle vinna, oddsen var överväldigande. Sedan hände något. För att han INTE skulle vinna så skulle i stort sett alla återstående röster gå till Bidens fördel och det var EXAKT det som hände!
Nästan som om en pingisspelare ligger under med 10-0 och hämtar upp och vinner samtliga återstående bollar och vinner med 12-10...
Citera
2026-07-15, 11:18
Medlem
Citat:

Detta är debunkat sedan länge.

https://factcheck.afp.com/doc.afp.com.36LT4JG
Citera
2026-07-15, 11:18
Medlem
Citat:
Han sa ordagrant att om Belgien vinner mot USA kommer jag säga att det var fusk på samma sätt jag säger det om valet 2020. Han erkände att han är en stor bebis.
Nu kommer han nog säga att stora marktrupper ska förflyttas till MÖ inför en invasion för att Iran hjälpte Biden vinna valet.
Iran är ju besegrade...
Tänkte när jag läste inlägget: "Nej, detta är FÖR bra för att vara sant?" - men jo, här är Trumps uttalande:

https://www.youtube.com/watch?v=0EqF2GUPbkk

Citera
2026-07-15, 11:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Tänkte när jag läste inlägget: "Nej, detta är FÖR bra för att vara sant?" - men jo, här är Trumps uttalande:

https://www.youtube.com/watch?v=0EqF2GUPbkk

Sånt här klientel där inte intresserad av fakta som stör narrativet och agendan, utan det enda som kommer ske är nästa gång kommer användaren påstå samma sak och låtsas om faktan du gav inte existerar ens.

Börjar undra om detta som ska ske på torsdag är något annat, för inget läckt, och det brukar de göra som ett såll.
Men det kan också vara för det är samma skräp som innan, men när det är samma skräp som innan, så brukar dom bearbeta narrativen ifrån kaninhålen, och är det inte lite tyst från dom nu?

Statskupp på G kanske?
För detta är lite märkligt faktiskt och med tanke på hur de läcker som ett såll i övrigt.
Citera
2026-07-15, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Sånt här klientel där inte intresserad av fakta som stör narrativet och agendan, utan det enda som kommer ske är nästa gång kommer användaren påstå samma sak och låtsas om faktan du gav inte existerar ens.

Börjar undra om detta som ska ske på torsdag är något annat, för inget läckt, och det brukar de göra som ett såll.
Men det kan också vara för det är samma skräp som innan, men när det är samma skräp som innan, så brukar dom bearbeta narrativen ifrån kaninhålen, och är det inte lite tyst från dom nu?

Statskupp på G kanske?
För detta är lite märkligt faktiskt och med tanke på hur de läcker som ett såll i övrigt.

jag undrar om det bara handlar om uppstekta beskyllningar för valfusk 2020, det ligger ju nära till hands att tro att han också vill göra något slags tillkännagivande om Iran. Kriget och dess följder kan mycket väl sänka republikanerna i midterms-valet och det inser han säkert.
Citera
2026-07-15, 12:32
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
För alltför många människor i världen innebar Joe Bidens fyra år vid makten en period präglad av krig, inflation, ökad splittring, tvångsvaccinationer och ett mycket mörkare världsläge.

Skev vinkling.

Här listar du ju massa skit som han själv anklagats för, inklusive covid-hanteringen som ändå skedde när han själv satt.
Senast redigerad av dickachu 2026-07-15 kl. 12:35.
Citera
2026-07-15, 12:39
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Dödsstraff mot Vänsterextrema är enda lösningen i framtiden.

Vi kan börja med 80% av alla ”journalister ” som alla röstar MP.

Att rada upp IQ-reserven och göra biokol av allihopa är en bra idé. Du kommer att värma mitt hus gott i vinter.
Citera
2026-07-15, 12:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
jag undrar om det bara handlar om uppstekta beskyllningar för valfusk 2020, det ligger ju nära till hands att tro att han också vill göra något slags tillkännagivande om Iran. Kriget och dess följder kan mycket väl sänka republikanerna i midterms-valet och det inser han säkert.
Jo, känns så, men då brukar dom ha uppbackningen av sina trollfabriker och kaninhål.
Lite därför jag börjar undra vad det är.

Jaja, torsdag inom, och få se om jag orkar kolla på det, men gör nog inte det, för det är så tröttsamt och lyssna på en patologisk lögnare, för det vet vi redan helt säkert kommer ske en massa ljugande oavsett vad det handlar om.
Citera
2026-07-15, 12:52
Medlem
santos_devilles avatar
Problemet är ju att från och med nu kan nog Nato aldrig mer lita på en republikansk regering. Republikanerna kan aldrig gå tillbaka till pre Trump politik och demokraterna kommer aldrig vinna alla val.

Då är det bättre att göra sig mindre beroende av USA och tillfälligt när demokraterna ha makten återgå till en närmare samarbete. Men vi kommer nog aldrig mer kunna lita på USA
Citera
2026-07-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Mmmm...jag kan inte säga huruvida det var fusk eller inte men EN sak kan jag notera.
Jag följde betfairs marknad väldigt noga och tidigt på morgonen så var det nästan så gott som klart att Trump skulle vinna, oddsen var överväldigande. Sedan hände något. För att han INTE skulle vinna så skulle i stort sett alla återstående röster gå till Bidens fördel och det var EXAKT det som hände!
Nästan som om en pingisspelare ligger under med 10-0 och hämtar upp och vinner samtliga återstående bollar och vinner med 12-10...

Du menar samma situation som det var när Hillary Clinton förlorade mot Trump. Tror du det var valfusk från Trumps sida då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in