2026-07-15, 09:49
Medlem
Någon som varit på Club Adam & Eva? Hur funkar det för ett par?

Jag och min partner har blivit lite nyfikna på Club Adam & Eva och funderar på att besöka klubben, men vi har ingen erfarenhet av den typen av ställen.

Vi undrar bland annat:

* Hur går en vanlig kväll till?
* Vad kan man förvänta sig som ett par första gången?
* Hur fungerar det rent praktiskt när man kommer dit?
* Är det mest socialt umgänge eller förväntas man delta i något?
* Hur är stämningen och vilka “oskrivna regler” finns?
* Är det vanligt att man bara tittar, tar en drink och pratar med folk första gången?
* Finns det något man bör tänka på innan man går dit, t.ex. klädsel eller etikett?

Vi är mest ute efter att förstå hur det fungerar och höra erfarenheter från personer som faktiskt varit där.

Alla tips och erfarenheter uppskattas!
Citera
2026-07-15, 10:03
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penna-list

Jag och min partner har blivit lite nyfikna på Club Adam & Eva och funderar på att besöka klubben, men vi har ingen erfarenhet av den typen av ställen.

Vi undrar bland annat:

* Är det vanligt att man bara tittar, tar en drink och pratar med folk första gången?
* Finns det något man bör tänka på innan man går dit, t.ex. klädsel eller etikett?

Vi är mest ute efter att förstå hur det fungerar och höra erfarenheter från personer som faktiskt varit där.

Om ni är seriöst intresserade så kontakta klubben.
De besvarar alla era frågor.
Citera
2026-07-15, 12:37
Medlem
Mailmanss avatar
Känns som att de bara är massa gubbar och tanter på dessa ställen. Eller har jag fel?
Citera
2026-07-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Känns som att de bara är massa gubbar och tanter på dessa ställen. Eller har jag fel?
Helt fel!
Citera
2026-07-15, 12:54
Medlem
Gå dit i god tid så får ni en rundvandring och se stället(helt underbart ställe) sen tar ni allt i er takt! Och ett nej är alltid ett nej!
Citera
2026-07-15, 13:12
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penna-list

Vi undrar bland annat:

Det är en genuin och ärlig stämning där ägarna grundligt har sett till så det är en jämn könsfördelning. Vissa går dit enbart för att lära känna folk utan något som har med sex att göra. Andra går dit för partner byte, eller för att man uppskattar när folk tittar på. Det finns olika tema kvällar vilket är uppskattat. Gå dit helt förutsättningslöst och var bara er själva.

Känn av stämningen och var öppna med att ni är nya. Det är en extremt respektfull jargong och bilden av att det står feta snusk gubbar och runkar i varje skrymsle stämmer inte. Det är bra, vettigt och sunt folk som är helt vanliga människor som det går att resonera med. Jag och min fru har varit där några gånger.

Lycka till! Mvh
Citera
2026-07-16, 09:43
Medlem
Gå dit, antingen gillar ni det eller inte. Finns inga krav om att göra något med någon.

Man brukar komma dit, få en rundvisning av lokaler och praktisk info. Sen byter man om, om man vill eller så kommer man klädd i finkläder och behåller dem på tills man skall utföra några akter.
Sen tar man en drink i baren, folk på såna ställen är fantastiskt trevliga, så oavsett om ni kommer ha sex eller inte under kvällen så kommer ni ha det trevligt.
Vi har varit på besök där vi enbart haft sex med varandra, det är inget konstigt att par har det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in