2026-07-12, 15:09
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tänker inte kolla på klippet, men baserat på titeln "Chrippa dramat gav Jacke återfall i missbruk!" och det du skrivit så blir jag så jävla äcklad av den jäveln.

Fyfan vad sjuk i huvudet han är!?

Han erkände ju att han försökte driva Linnea till självmord, och han och Rask har varit på Jacke som iglar fan helt utan anledning i 2 år nu. Jacke har ju fan inte gjort dom något? Enbart för att Jocke the Puppet Master säger att dom ska ge sig på Jacke så gör dom det.

Äckliga jävla hundar är dom. Eller förlåt, hundar har såklart mycket högre värde än dessa "människor". Sen när Anjo har pundat ihjäl sig så kommer folk komma att pissa på hans grav och skratta.

Hur fan kan Anjo leva mig sig själv? Jag fattar verkligen inte det.

EDIT: Jag kan inte minnas dessutom att Jacke någonsin har skyllt på sitt missbruk. Han är den enda där som är stark och ärlig nog att erkänna misstag och snedsteg, och så sparkar dom på honom när han ligger ner för det. Riktigt jävla fegt asså.

Hade jag varit Jacke hade jag skadat Anjo och Rask för längesen och gissningsvis suttit inne för det (OBS, inget hot eller uppmaning till våld, rent hypotetiskt).

Ska testa och göra en anmälan
Går under allmänt åtal
Och han erkänner uppsåt så det där kan han inte flina bort 😂😂😂
Senast redigerad av Joels-bitar 2026-07-12 kl. 15:13.
Citera
2026-07-12, 15:16
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Ska testa och göra en anmälan
Går under allmänt åtal
Och han erkänner uppsåt så det där kan han inte flina bort 😂😂😂

Bör räknas som grov kvinnofridskränkning
Och olovlig påverkan

Ska testa oxå se har vi tur kan anjo ta nazi lisens bror sällskap på någon anstalt
Citera
2026-07-13, 07:07
Medlem
Tycker man ska ta upp frågan vaem Hudhertiginnan/Lisen hånglade upp på tjejresan?
Kan Banjo/hudöverflöd svara på de?
Citera
2026-07-13, 07:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Westside68
Tycker man ska ta upp frågan vem Hudhertiginnan/Lisen hånglade upp på tjejresan?
Kan Banjo/hudöverflöd svara på de?

Vilken av dom?
Anjo hävdar att tvillingarna är hans, och visar upp bilder för att man skall se likheten. Han är så jävla dum i huvudet, alla vet nu, speciellt efter hans rantande, att dom inte är hans biologiska barn.
Lisen har försökt att göra en Jockiboi. Som en kvinna med tvivelaktigt rykte, rena sig själv genom att flytta till Norrköping. Sverige är inte stort, och sanningar hinner ikapp. Nu är dom i den situationen att ingen gillar dom i Norrköping, eller resten av landet. Spanien nästa?
Jockiboi går mot samma öde, och allt eskalerar genom den info som kommit in, men som alltid går han inte ödet till mötes ensam
Citera
2026-07-13, 09:28
Medlem
Lisen bror sitter ju oxå pyrt till just nu😂.
Banjo är nog lika rökt som han nu å då faller Lisen i samma dike.... Fyy faan.... Banjo är inte eller någonsin varit kapabel att göra Lisen gravid 😂😂
Citera
2026-07-13, 10:43
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westside68
Lisen bror sitter ju oxå pyrt till just nu😂.
Banjo är nog lika rökt som han nu å då faller Lisen i samma dike.... Fyy faan.... Banjo är inte eller någonsin varit kapabel att göra Lisen gravid 😂😂

Han lyckades iaf en gång för sonen går det inte att förneka.
Citera
2026-07-13, 16:18
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tänker inte kolla på klippet, men baserat på titeln "Chrippa dramat gav Jacke återfall i missbruk!" och det du skrivit så blir jag så jävla äcklad av den jäveln.

Fyfan vad sjuk i huvudet han är!?

Han erkände ju att han försökte driva Linnea till självmord, och han och Rask har varit på Jacke som iglar fan helt utan anledning i 2 år nu. Jacke har ju fan inte gjort dom något? Enbart för att Jocke the Puppet Master säger att dom ska ge sig på Jacke så gör dom det.

Äckliga jävla hundar är dom. Eller förlåt, hundar har såklart mycket högre värde än dessa "människor". Sen när Anjo har pundat ihjäl sig så kommer folk komma att pissa på hans grav och skratta.

Hur fan kan Anjo leva mig sig själv? Jag fattar verkligen inte det.

EDIT: Jag kan inte minnas dessutom att Jacke någonsin har skyllt på sitt missbruk. Han är den enda där som är stark och ärlig nog att erkänna misstag och snedsteg, och så sparkar dom på honom när han ligger ner för det. Riktigt jävla fegt asså.

Hade jag varit Jacke hade jag skadat Anjo och Rask för längesen och gissningsvis suttit inne för det (OBS, inget hot eller uppmaning till våld, rent hypotetiskt).

Undra varför den äckliga grisen Anjo känner ett närmast perverst behov av att ständigt gå i försvar för den kortvuxna horbocken med det sönderblekta håret. I den senaste videon lyckas Anjo med att fjäska så intensivt att det känns som om den feta grisen tävlar om titeln "Årets Rövslickare". Det är ett rövslickande på homoerotisk nivå, jävlar vad äcklig han är. Hur kan man se upp så jävla mycket till en blonderad dvärg som tänder på småflickor som röker?!
Citera
2026-07-13, 18:09
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Undra varför den äckliga grisen Anjo känner ett närmast perverst behov av att ständigt gå i försvar för den kortvuxna horbocken med det sönderblekta håret. I den senaste videon lyckas Anjo med att fjäska så intensivt att det känns som om den feta grisen tävlar om titeln "Årets Rövslickare". Det är ett rövslickande på homoerotisk nivå, jävlar vad äcklig han är. Hur kan man se upp så jävla mycket till en blonderad dvärg som tänder på småflickor som röker?!
Anjo har alltid haft extrem respekt för den blonderade mytomanen. Han har alltid drömt om att bli hans vän för att kunna dra fördel av hans följarantal. Tror dock att till och med Banjon har förstått nu att många är köpta och inaktiva. Han har säkerligen också förstått, vid det här laget, att det var Jockiboi som iscensatte stämplingen som han försökte få Chrippa ditsatt för. Dessa östgötamiffon hör hemma i Ödeshög och absolut inte på internet eller TV.

Trash är vad de är!
Citera
2026-07-14, 16:53
Medlem
Finns inte FUPen mot Lisens broder?
Citera
2026-07-14, 17:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Finns inte FUPen mot Lisens broder?
Var någon som la upp den i den här tråden men sedan redigerade bort inlägget.

Det var inga små mängder kan jag meddela. Han lär få minst 7 år tror jag var ju även misstänkt för övergrepp i rättssak.

Här är tråden och där finns även stämningsansökan.

(FB) Grovt narkotikabrott i Sundsvall (2026-06-19)
Senast redigerad av knark-kungen 2026-07-14 kl. 17:13.
Citera
2026-07-14, 19:00
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Var någon som la upp den i den här tråden men sedan redigerade bort inlägget.

Det var inga små mängder kan jag meddela. Han lär få minst 7 år tror jag var ju även misstänkt för övergrepp i rättssak.

Här är tråden och där finns även stämningsansökan.

(FB) Grovt narkotikabrott i Sundsvall (2026-06-19)

Älskar att dom snackade om utvisning några dagar innan horbarnet till bror riskerar utvisning vid fällande dom 😂😂
Citera
2026-07-14, 21:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Älskar att dom snackade om utvisning några dagar innan horbarnet till bror riskerar utvisning vid fällande dom 😂😂
Då han inte är medborgare i landet så lär han bli hemskickad till Chile vid en fällande dom.

Är Lisen Svensk medborgare? Hade varit skönt att bli av med den samhällsparasiten också om hon någonsin blir dömd för deras ekonomiska brottslighet, hon tillför bara problem likt hennes bror knarkförsäljaren.

Verkar vara en riktig tattarfamilj det där, knarkförsäljare, ekonomiska brott, bidragsfiffel av föräldrarna, jävla skräpmänniskor varför fick dom ens komma hit det var ett halvt sekel sedan det var oroligheter i Chile.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in