Igår, 19:12
Medlem
T ex om man tar på en tjej som är drabbad av gonnore, klamydia , herpes eller liknande?
Ta det här scenariot som exempel:
Jag är aspackad, tar en tjej på fittan som har något virus.
Sen kliar jag mig i ögat, och därefter lägger in en snus.
Hur stor är chansen att det inte slutar på ett bra sätt?

nr 2.:
Hälsar på en mäklarbrud i stockholm med handen. På fritiden hänger hon mycket runt stureplan, suger av stekare på toaletten osv.. Hon har inte tvättat händerna efter senaste toalettbesök
Citera
Igår, 19:20
Medlem
mikaelss avatar
Folk fick ju hiv av blod, så ja, svaret på din fråga är att man kan drabbas av en könsjukdom utan att ha sex.
Dina märkliga scenarier orkar jag inte ens kritisera.
Citera
Igår, 19:24
Medlem
Nr 1, du kommer aldrig ta nån tjej på fittan så oroa dig inte. Men nej.

Nr2, Du är så dum så klockorna stannar. Nej, lika lite som du får karies på fötterna om du spiller socker.

Det är sexuellt överförbara sjukdomar och heter just det av en anledning, hade klamydia smittat som tex covid som du beskriver hade det inte varit just en sexuellt överförbar sjukdom.
Senast redigerad av Bib-bo Igår kl. 19:36.
Citera
Igår, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Nr 1, du kommer aldrig ta nån tjej på fittan så oroa dig inte. Men nej.

Nr2, Du är så dum så klockorna stannar. Nej, lika lite som du får karies på fötterna om du spiller socker.

Det är sexuellt överförbara sjukdomar och heter just det av en anledning.

Du har fel.
Könssjukdommar kan såklart smitta via andra ställen om dom kommer i kontakt ed ditt kön sedan.

Fullt möjligt att bli smittad av klamydia om du pullar en tjej och kliar dig sen på kuken.
Hiv kan du få i ögat tex om du får blod i ögat och lär gälla om du får fittsaft i ögat också.
Citera
Igår, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Du har fel.
Könssjukdommar kan såklart smitta via andra ställen om dom kommer i kontakt ed ditt kön sedan.

Fullt möjligt att bli smittad av klamydia om du pullar en tjej och kliar dig sen på kuken.
Hiv kan du få i ögat tex om du får blod i ögat och lär gälla om du får fittsaft i ögat också.

Ja om du smörjer din kuk med smittad fittsaft så är väl det fan samma sak som knulla.

Risken för att bli smittad med hiv genom vaginalt samlag är väldigt låg (runt 5%), finns en anledning till att det spreds bland bögar och inte bland folk som kan köra den i rätt hål. HIV smittar genom blod ja, hur ofta sprutar nån hivsmittat blod i dina ögon?
Citera
Igår, 19:45
Medlem
JAAA - enligt de som varit otrogna - men i princip omöjligt IRL

Blowjob/slicka pisstofz jaaa - men det är ju inte otrohet -
Quote: Bill Clinton President of United States
Citera
Igår, 19:48
Medlem
VoktorDodkas avatar
Par där ena partnern dragit på sig en könssjukdom har ofta fått det utan att ha haft sex, dom har fått det på någon toalettring eller något annat fantasifullt, så fullt troligt är det, så många kan inte alla ha fel.

Men TS scenarion är inte trovärdiga.
Citera
Igår, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Du har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
T ex om man tar på en tjej som är drabbad av gonnore, klamydia , herpes eller liknande?
Ta det här scenariot som exempel:
Jag är aspackad, tar en tjej på fittan som har något virus.
Sen kliar jag mig i ögat, och därefter lägger in en snus.
Hur stor är chansen att det inte slutar på ett bra sätt?

nr 2.:
Hälsar på en mäklarbrud i stockholm med handen. På fritiden hänger hon mycket runt stureplan, suger av stekare på toaletten osv.. Hon har inte tvättat händerna efter senaste toalettbesök

Man kan få klamydia i ögonen, så scenario 1 är definitivt möjligt 😂
Citera
Igår, 20:05
Medlem
Nej o hnej
Citera
Igår, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Par där ena partnern dragit på sig en könssjukdom har ofta fått det utan att ha haft sex, dom har fått det på någon toalettring eller något annat fantasifullt, så fullt troligt är det, så många kan inte alla ha fel.

Men TS scenarion är inte trovärdiga.

Som DR house sa "japp, det är fullt möjligt att bli smittad på en toalettring, men det måste ha suttit i kille emellan.
Citera
Igår, 20:43
Medlem
Pinoputchins avatar
Nej.
Citera
Igår, 20:56
Medlem
Onanikrems avatar
Känner en tjej (nej jag har inte varit där) som har herpes i ögat regelbundet. Vet såklart inte om hon fått ett rödögasprut eller om hon bara kliat sig i ögat efter pullat sig själv, någon annan osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in