2026-07-14, 13:28
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Såg bara det lilla annonsen gav från TS. Är det en torsk har jag noll sympati för honom och därmed stärks mitt antagande att det var ngt han själv gjort fel/begick ett brott. Då är det inte synd om honom längre.
Att köpa sex är ett betydligt mindre brott än att utpressa, hoppas den lilla fittan får ett rejält straff.
Citera
2026-07-14, 13:34
Medlem
Han måste gjort något jävligt eftersom han släppte ifrån sig så mycket pengar
Citera
2026-07-14, 13:47
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Tror snarare det är många bäckar små.

Någon tusenlapp här och någon där etc...

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Visst! Men 800k? Han hade ju varit i gott sällskap med Paolo, Nicklas Wahlgren, Knugen "kaffeflickor" och många andra. Enda som blev skjuten nästan i sank var ju Paolo, fast han repade sig ju!

Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Citera
2026-07-14, 13:50
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Att köpa sex är ett betydligt mindre brott än att utpressa, hoppas den lilla fittan får ett rejält straff.

Lyssnar man på ljudinslaget verkar det inte ens som han köpt sex. Han började bjuda henne på fika och annat sen började han ge henne pengar och sen började hon kräva pengar och då kom hoten om anmälan/förstört liv.

Bästa straffet vore att döma henne att betala tillbaka varenda krona med ränta plus skadestånd, men det lär väl inte ske. (Hon kunde allra helst tvingas prostituera sig för att betala tillbaka, det hade varit poetisk rättvisa)
Citera
2026-07-14, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich

Läs gärna inläggen efter. Det handlar inte ens om rent sexköp tydligen. Sen vad skalan är på vet jag inte utan det får rättsväsendet avgöra.
Citera
2026-07-14, 14:06
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Lyssnar man på ljudinslaget verkar det inte ens som han köpt sex. Han började bjuda henne på fika och annat sen började han ge henne pengar och sen började hon kräva pengar och då kom hoten om anmälan/förstört liv.

Bästa straffet vore att döma henne att betala tillbaka varenda krona med ränta plus skadestånd, men det lär väl inte ske. (Hon kunde allra helst tvingas prostituera sig för att betala tillbaka, det hade varit poetisk rättvisa)

Hon lär väl åka på skadestånd?
Citera
2026-07-14, 14:10
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Hon lär väl åka på skadestånd?

Jo något skadestånd får hon säkert men kommer han få tillbaka sina 800K? Jag tvivlar. Skulle hon bli dömd till full återbetalning kommer hon säkert få skuldsanering och slippa undan.
Citera
2026-07-14, 14:24
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Jo något skadestånd får hon säkert men kommer han få tillbaka sina 800K? Jag tvivlar. Skulle hon bli dömd till full återbetalning kommer hon säkert få skuldsanering och slippa undan.

Beror ju på vad hon blir dömd på, vilka tillgångar hon har etc. Men åker hon dit för grov utpressning borde det bli svårare.
Citera
2026-07-14, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen

Han kan ju faktiskt ha någon funktionsnedsättning som gör att han inte tänker som de flesta andra gör?
Citera
2026-07-14, 14:33
Avstängd
Han måste ha gjort något jävligt olämpligt eftersom hon kunde pressa honom på så mycket pengar det kan inte bara gälla en simpel otrohet
Citera
2026-07-14, 14:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Han måste ha gjort något jävligt olämpligt eftersom hon kunde pressa honom på så mycket pengar det kan inte bara gälla en simpel otrohet

Fast nu sysslar du med med victim blaming, det är mannen som är brottsoffret här.
Citera
2026-07-14, 15:33
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Man kan inte få skuldsanering på brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in