2026-07-14, 13:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Spela inte dum med upprättelsen. Men visst.. "Mamma, farfar tar på mina privata delar". Detta tror jag inte på/detta tror jag på.. men svårt att bevisa.
Farfar åker dit på Dumpen. Farfar träffar aldrig barnbarnet mer.

Ja. Men mer effektivt underhållningsmässigt. En Dumpenuthägning är väl det värsta en människa kan utsättas för. Men självvalt. Och UNDERHÅLLNING!
Ok, så farfar är broder , kusin och brylling till det utsatta barnet? Intressant .
Du får nog förklara detta med upprättelse.
Varför skulle farfar söka på nätet när godiset redan finns hemma? Förklara gärna.
Forfarande är det polis och rättsväsende som sköter brottsutredningar och domar i en demokrati och förövarna ska få sina välförtjänta påföljder alternativt vård för riktiga och begångna brott och inte brott som existerar i fantasin
Folkdomstolar och medborgargarden är en medeltida företeelse och hör inte hemma i något samhälle 2026.
Citera
2026-07-14, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ok, så farfar är broder , kusin och brylling till det utsatta barnet? Intressant .
Du får nog förklara detta med upprättelse.
Varför skulle farfar söka på nätet när godiset redan finns hemma?

Aha. Anade lite förut att du trollar men nu ser jag klart att du gör det. Så jag lägger ner efter detta inlägg.

Tror du alla de du nämner/jag nämnde är samma person? 😂

Farfar nöjer sig inte med det hemma. Farfar vill ha mer.

Tjoflöjt!!
Citera
2026-07-14, 14:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Aha. Anade lite förut att du trollar men nu ser jag klart att du gör det. Så jag lägger ner efter detta inlägg.

Tror du alla de du nämner/jag nämnde är samma person? 😂

Farfar nöjer sig inte med det hemma. Farfar vill ha mer.

Tjoflöjt!!
Således inga verkliga argument i debatten. För det krävs det kunskaper och inte enbart primitiva känslor.
Något mer?
Citera
2026-07-14, 14:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
I den här tråden gör dom allt för att rikta fokus bort från gäddorna.

På vilket sätt då?? Menar du att polisen ska sluta med att gripa och lagföra förövare?
Dina argument är definitivt inte väl underbyggda men däremot ytterst primitiva.
Citera
2026-07-14, 14:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
I den här tråden gör dom allt för att rikta fokus bort från gäddorna.
Nu kan du passa på att skriva ditt efterfrågade påstående som du duckade för igår.
Ta chansen eller risken så ska jag svara dig
Citera
2026-07-14, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Blir det tisdagsgädda idag hörrni? Hoppas iaf på riktigt somrig gädda med kortärmad skjorta och clubmasterglajjor 🤩🤩

Denna tragiska kommentaren tyder på att såna som du bara njuter av att se folk lida. Ni ser fram emot att se någon får sitt liv förstört för att någon tänkte agera på sin naturliga instinkt. Visst saknade dessa män moral enligt våra samhällen. Det finns lagar som ska följas men att förstöra deras liv för att de ska bryta en lag?

Då kan vi hänga ut knarkare folk som misshandlar dem som kör för fort med mera. Ska vi göra det också?
Senast redigerad av Teensarebeautiful 2026-07-14 kl. 15:27.
Citera
2026-07-14, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Nu kan du passa på att skriva ditt efterfrågade påstående som du duckade för igår.
Ta chansen eller risken så ska jag svara dig

Personen ifråga kommer fortsätta ducka. När man ställer bra motargument eller tar upp saker som ifrågasätter kulten så kommer de inte svara utan dom kommer bara rabbla upp det de brukar och skrika pedofil.
Citera
2026-07-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teensarebeautiful
agerar på sina naturliga impulser.

😳
Citera
2026-07-14, 15:44
Avstängd
Citat:
Denna tragiska kommentaren tyder på att såna som du bara njuter av att se folk lida. Ni ser fram emot att se någon får sitt liv förstört för att någon tänkte agera på sin naturliga instinkt. Visst saknade dessa män moral enligt våra samhällen. Det finns lagar som ska följas men att förstöra deras liv för att de ska bryta en lag?

Då kan vi hänga ut knarkare folk som misshandlar dem som kör för fort med mera. Ska vi göra det också?

Äntligen någon med sunt förnuft och vett!! 👍👍👍✅✅
Citera
2026-07-14, 15:54
Medlem
Sommargays avatar
Citat:

Ingen som ska få sitt liv förstört här. Lite tjattlogg och en förhoppningsvis underhållande konfrontation är allt.

Allt S&P gör är ju att fråga gäddan varför dom sexchattar med barn. Och det är helt valfritt att svara. Tänk om polisen jobbat med dumpens silkesvantar. Och istället för att identifiera, dokumentera och lagföra så frågar bara snuten varför och går sen därifrån oavsett svar. Kriminaliteten hade ju exploderat.
Citera
2026-07-14, 16:02
Avstängd
Citat:

Min fru är lärare och har haft en del elever genom åren vars föräldrar begått grova brott .
Tanken att dessa hade hängts ut så att hela skolan och grannskapet haft kännedom är verkligen skrämmande. Rättsväsendet och media hänger inte ut dömda just på grund av de konsekvenser det kan leda till för närstående. Dumpen hänger ut icke dömda och i enstaka fall tidigare dömda.
Citera
2026-07-14, 16:05
Avstängd
Citat:
Personen ifråga kommer fortsätta ducka. När man ställer bra motargument eller tar upp saker som ifrågasätter kulten så kommer de inte svara utan dom kommer bara rabbla upp det de brukar och skrika pedofil.

Att framställa sig som vänlig och mänsklig och samtidigt dela ut ryggdunkningar till individer som förespråkar avlivning, tortyr ,misshandel och förnedring är hyckleri på högsta nivå och sannerligen vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in