Citat:
Om vi håller oss till sakfrågan tror jag inte att Dumpen kommer att tvingas stänga ner. Anledningen är enkel, tittar man objektivt på deras sida framstår den i grunden som vilken nyhetssida som helst. Den publicerar artiklar och nyheter med fokus på barns säkerhet. Att man kan ha olika åsikter om deras metoder är en annan diskussion, men det förändrar inte hur verksamheten i praktiken är upplagd.
Ingen säger emot Dumpens andemening men Sara är helt vilse med baseballträet då dom gamla plufsen inte är heta för fjortisar online även om det är bisarrt kul. Jag är inte omöjlig och erbjuder mig att sopa in detta under mattan så länge Dumpen växlar om till att börja prata om det verkliga problemet dvs vältränade snubbar 18-22 år då dessa har större chans att sätta på barn än fläskberg i pensionsåldern.
Hur fan kan Dumpen komma undan med detta då Sara i bästa fall naggar lite i kanten av problemet. Hade en tjock tant kontaktat mig när jag var fjorton så hade jag inte blivit kåt, förstår vi varandra är min fråga till Dumpen samt upprunkarna?! BTW ingen fjortis vill ta i svettiga Svullo 65 heller.
Underhållsmässigt är det fruktansvärt roligt det Dumpen gör ja men Dumpens scenarion skulle aldrig utspela sig i verkligheten.
#Dumpen Junior, där behövs Prutt-Saras baseballträ, dom gamla tjockisarna löser naturen på egen hand och Dumpen blir lite femte hjulet om man ska vara snäll.